بازدید سایت : ۸۳۱۳۷

شهرداری یاسوج امکانات لازم ایستگاه های تاکسی را فراهم کند

رفع مشکلات جمع آوری زباله و ایستگاه های تاکسی در اولویت کاری شهرداری یاسوج باشد.

شهرداری یاسوج امکانات لازم ایستگاه های تاکسی را فراهم کند
تین نیوز |

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: جمع آوری زباله و ایستگاه های تاکسی در شهر یاسوج، وضعیت مطلوبی ندارد و شهرداری باید خدمات رسانی به شهروندان را در اولویت قرار دهد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، یدالله رحمانی، پنجشنبه پنجم مهر در نخستین روزهای آغاز به کار به عنوان استاندار کهگیلویه وبویراحمد از چند واحد خبازی سطح شهر بازدید و بر پخت نان با کیفیت تاکید کرد.

وی با بیان اینکه مشکلی برای تأمین و عرضه نان با کیفیت به مردم نباید وجود داشته باشد، اظهار کرد: با هرگونه تخلفی در زمینه عرضه نان قطعاً برخورد می شود.

وی طی بازدید از برخی خیابان های سطح شهر و در تماس تلفنی با شهردار یاسوج، تصریح کرد: چند خیابان شهر را که بازدید کردم، زباله ها جمع آوری نشده بودند که شهرداری برنامه زمان بندی برای جمع آوری زباله ها ارائه دهد.

رحمانی با بیان اینکه یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت ایران در سطح کشور معرفی شده است و نباید موضوع زباله ها چهره این شهر را نازیبا و خدشه دار کند، خاطرنشان کرد: به گفته شهردار برنامه زمان بندی شهرداری جمع آوری زباله در روزهای فرد است و امروز پنجشنبه هم روز فرد است لذا در اولین فرصت زباله ها از سطح شهر جمع آوری شود.

وی از شهردار شهر یاسوج آخرین وضعیت ایستگاه های تاکسیرانی را جویا شد و افزود: با مردمی که در ایستگاه های تاکسیرانی حضور داشتند صحبت کردم و از نبود حداقل امکانات در ایستگاه ها توسط تاکسیرانی و شهرداری گلایه داشتند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه وبویراحمد، گفت: شهرداری یاسوج در ایستگاه های تاکسیرانی تمهیدات و امکانات لازم را اتخاذ کند تا مردم با مشکلی مواجه نشوند.

وی خطاب به شهردار یاسوج، تصریح کرد: تلاش کنید رفع مشکلات شهروندان را در اولویت کاری قرار دهید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.