بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

سامانه ملی سفر، مرجع رسیدگی به شکایات مسافران نوروزی

سامانه ملی سفربه شکایات مسافران و گردشگران نوروزی رسیدگی می کند.

سامانه ملی سفر، مرجع رسیدگی به شکایات مسافران نوروزی
تین نیوز

سامانه ملی سفر به شماره 09629 به همت ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر فعال شده است و اطلاعات جامع گردشگری و پاسخگویی به شکایات را در برمی گیرد .

به گزارش تین نیوز به نقل از صدا و سیما، مسافران و گردشگران نوروزی می توانند با تماس با شماره 09629 با کسب اطلاعات گردشگری شکایات خود را نیز مطرح کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.