◄ نشر محتواهای گردشگری در ایرلاین ها بررسی شد
در نشست هم اندیشی با مدیران روابط عمومی هواپیمایی های مطرح کشور بستر انتشار محتواهای گردشگری در ایرلاین ها بررسی شد.
دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزرات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نشست هم اندیشی با مدیران روابط عمومی هواپیمایی های مطرح کشور، زمینه های همکاری در نشر محتواهای گردشگری در ایرلاین ها را با هدف توسعه گردشگری کشور مورد بررسی قرار داد.
به گزارش تین نیوز، مسلم شجاعی مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی و رییس نشست هم اندیشی با مدیران روابط عمومی هواپیمایی کشور هدف از برگزاری این جلسه را ایجاد تعامل با ایرلاین های مطرح در راستای انتشار محتواهای تولید شده جهت معرفی ظرفیت های گردشگری کشورمان به مسافران و گردشگران خارجی عنوان کرد. او با تشریح فرصت های همکاری در راستای اطلاع رسانی ایران، به پخش محتواهای ویدئویی در زمان پرواز، اینفلوئنسر مارکتینگ و نیز road show به معنای برپایی نشست ها و رویدادهای معرفی ظرفیت های گردشگری با همکاری ایرلاین ها اشاره کرد.
بیشتر بخوانید:
جای قطار بین شهر اصفهان و شیراز خالی است!
شجاعی یکی از دستاوردهای مهم دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی را تولید محتوا در مضامین مختلف از جمله توانمندی های گردشگری سلامت، ورزشی، فرهنگی، خوراک و غیره عنوان کرد و ایجاد پل های ارتباطی با بخش های مرتبط با گردشگران را در راستای انتشار محتواهای مذکور و انتقال به مخاطبان اصلی از اولیت های اجرایی خواند. همچنین در این نشست با نمایش نمونه های پخش محتوا در ایرلاین های خارجی و موفقیت در معرفی مقاصد گردشگری دنیا، نتیجه تعامل و همکارهای های پیش رو با ایرلاین های داخلی، با دستاوردهای گسترده ای پیش بینی شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در این نشست هر یک از مدیران و نمایندگان روابط عمومی ایرلاین های مطرح کشور از جمله آسمان، کیش ایر، سپهران و غیره با مطرح کردن ظرفیت های تبلیغاتی و ارتباط با مشتریان خود نسبت به انتشار محتواهای معرفی ظرفیت های گردشگری ایران اعلام آمادگی کردند.شایان ذکر است ایرلاین هایی که پرواز از یا به کشورهای خارجی داشته اند، در این نشست حضور داشتند.