بازدید سایت : ۸۳۱۱۷

◄ تدوین ۶۳۶ بسته سرمایه‌ گذاری با هدف توسعه گردشگری کشور

مدیرکل سرمایه گذاری گردشگری گفت: با همکاری دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی، تعداد ۶۳۶ بسته سرمایه گذاری کشور به منظور معرفی ظرفیت های گردشگری و سرمایه گذاری تدوین شد.

تدوین ۶۳۶ بسته سرمایه‌ گذاری با هدف توسعه گردشگری کشور
تین نیوز

مدیرکل سرمایه گذاری گردشگری گفت: با همکاری دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی، تعداد ۶۳۶ بسته سرمایه گذاری کشور به منظور معرفی ظرفیت های گردشگری و سرمایه گذاری تدوین شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، احمد تجری گفت: هدف از تدوین بسته های سرمایه گذاری، شناسایی ظرفیت های گردشگری موجود، بسترسازی مناسب برای جذب سرمایه گذاران واجد شرایط و همچنین تسریع و تسهیل در فرایندهای سرمایه گذاری است.

وی با اشاره به همکاری دستگاه های اجرایی کشور در تدوین بسته های احصاء شده اظهار داشت: تعداد ۱۸۴ بسته سرمایه گذاری با همکاری های بخش خصوصی، ۱۴۳ بسته سرمایه گذاری با همکاری و مشارکت شهرداری و همیاری شهرداری ها و ۱۲۵ بسته سرمایه گذاری گردشگری در حوزه منابع آبی، آب درمانی و تفریحات و سرگرمی های آبی با همکاری و مشارکت وزارت نیرو تهیه شده است.

مدیرکل سرمایه گذاری، زیرساخت و مناطق نمونه گردشگری ادامه داد: همچنین ۶۳ بسته سرمایه گذاری با مشارکت منابع طبیعی، ۴۹ بسته با همکاری و محوریت صندوق توسعه و احیا بناهای تاریخی، ۱۴ بسته با همراهی شرکت فرودگاه های کشور، ۱۳ بسته با مشارکت جهاد کشاورزی و امور اراضی، ۹ بسته با همکاری راه و شهرسازی، ۷ بسته با مشارکت مناطق آزاد، ۶ بسته با همکاری اوقاف و ۲۳ بسته گردشگری با مشارکت و همراهی سایر دستگاه های اجرایی جهت واگذاری به سرمایه گذاران علاقمند به سرمایه گذاری در بخش گردشگری تدوین شده است.

تجری خاطرنشان کرد: تهیه و تدوین این بسته ها با همکاری دستگاه های مربوطه همچنان ادامه دارد و سرمایه گذاران از طریق مراجعه به ادارات کل استانی وزارتخانه می توانند از آخرین وضعیت بسته های سرمایه گذاری گردشگری مطلع شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.