بازدید سایت : ۳۸۹۸۹

◄ رالی موتورسیکلت های مسافرتی بین ایران و ترکیه برگزار می شود

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران، رالی تور گردشگری موتورسیکلت های ادونچر را در مسیر ایران ـ ترکیه برگزار می کند.

رالی موتورسیکلت های مسافرتی بین ایران و ترکیه برگزار می شود
تین نیوز

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران، رالی تور گردشگری موتورسیکلت های ادونچر را در مسیر ایران ـ ترکیه برگزار می کند.

به گزارش تین نیوز، بنا بر اعلام روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این رالی از ساعت ۷ صبح روز جمعه ۵ مرداد ماه ۱۴۰۳ از محل موزه خودروهای تاریخی تهران در بزرگراه شهید فهمیده با حضور ۱۲ نفر از موتورسواران حرفه ای عضو «کلوپ گردشگری با موتورسیکلت» حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، آغاز می شود.

شرکت کنندگان در این رالی تور، پس از آغاز سفر ۱۵ روزه خود، به شهر تبریز در استان آذربایجان شرقی، سپس شهر خوی در استان آذربایجان غربی می روند و از گذرگاه مرزی رازی، ایران را ترک خواهند کرد.

شهر وان، نخستین مقصد موتورسواران، پس از ورود به کشور ترکیه است و پس از آن شهرهای مالاتیا و سامسون در مسیر عبور آنان قرار دارد.

این گروه سوار بر موتورسیکلت های ویژه گردشگری، در مسیر بازگشت، به شهرهای ترابزون، ریز و کارس در ترکیه سفر کرده و از طریق گذرگاه مرزی بازرگان در شهر ماکو، وارد خاک کشورمان می شوند. شرکت کنندگان در ادامه با عبور از ارومیه، تبریز، جلفا و سرعین به تهران بازخواهند گشت.

تحکیم روابط و توسعه همکاری های مشترک با کشورهای همسایه، توسعه گردشگری پایدار و مسئولانه در کنار حفظ محیط زیست، ترویج فرهنگ رانندگی ایمن، جلب توجه عموم جامعه به اهمیت حفظ جان موتورسواران در جاده های شهری و بزرگراه ها، معرفی جاذبه های گردشگری شهرهای مختلف ایران و ایجاد شور و نشاط اجتماعی از مهمترین اهداف برگزاری رالی تور برون مرزی موتورسیکلت های مسافرتی اعلام شده است.

علاقه مندان برای آگاهی از برنامه ها، رالی ها، تورها، رویدادها و دوره های آموزشی اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی می توانند به نشانی اینترنتی www.taci.ir، صفحات کانون در شبکه های اجتماعی به نشانی taci.ir@ مراجعه و یا با شماره تلفن ۶۶۷۱۸۰۸۲-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.