بازدید سایت : ۳۶۱۸۷

◄ مسابقه برای اخذ طرح برتر ایستگاه مسافری راه آهن تخت جمشید

◄ مسابقه برای اخذ طرح برتر ایستگاه مسافری راه آهن تخت جمشید

تین نیوز | شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، مسابقه ای به منظور اخذ طرح برتر جهت ایستگاه مسافری راه آهن تخت جمشید واقع در محور اصفهان-شیراز برگزار می کند.
 
به گزارش تین نیوز از روابط عمومی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، این شرکت در نظر دارد تا نسبت به برگزاری مسابقه ای به منظور اخذ طرح برتر جهت ایستگاه مسافری راه آهن تخت جمشید، واقع در محور اصفهان-شیراز اقدام نماید. لذا بدینوسیله از افراد حقوقی یا حقیقی دعوت به عمل می آید تا در صورت تمایل در این مسابقه شرکت فرمایند.
 
بر این مبنا بهتر است تا طرح پیشنهادی ضمن توجه به آثار تاریخی تخت جمشید، بهره گیری از آخرین تکنولوژی صنعت ساختمان و جهت دستیابی به ایده ها و تفکرات خلاقانه درعرصه معماری و همچنین به لحاظ ویژگی های معمارانه نیز متمایز و پیشرو باشد که نهایتا منجر به شناخت گروههای کاری خلاق و جدید خواهد گردید.
 
علاقمندان در صورت تمایل نسبت به دریافت دستورالعمل مسابقه به آدرس، تهران، خیابان دستگردی، خیابان فرید افشار، نبش بلوار آرش، شرکت ساخت و توسعه، طبقه سوم، اداره کل فنی و بررسی طرح های راه آهن، بنادر و فرودگاهها و یا بانک اطلاعات و پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات مراجعه نمایند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.