بازدید سایت : ۵۳۱۲۲

◄ نقش مخرب مدیریت نادرست اسکله های بندر امام در دپوی کالا

چرا به خاطر ضعف مدیریتی و نظارتی مسئولان ذیربط در اداره اسکله (صفوف طولانی بارگیری، باسکول و خروجی) مرغدار و دامدار ضرر کند؟

تین نیوز |

یک فعال بخش حمل و نقل جاده ای کالا در مورد اعزام ناوگان دولتی به بندر امام برای حمل کالاهای اساسی گفت: چرا وزارت راه و شهرسازی و وزارت صمت و گمرک موانع ایجاد دلسردی و عدم رغبت رانندگان برای تردد به بندر امام را رفع نمی کنند تا هم مشکل دپوی کالای اساسی حل شود، هم مشکل راننده و هم مشکل صاحبان کالا؟

به گزارش تین نیوز، نوید خیرمند افزود: اگر واقعاً شرایط حساس و بحرانی شده، لازم است به مواردی که به عنوان موانع رغبت رانندگان به مراجعه به بندر امام از طرف رانندگان اعلام می شود توجه گردد و این موانع برطرف شود که قطعاً این کار موجب تسهیل در امور و ایجاد انگیزه در رانندگان و در نتیجه رفع بحران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

این راننده کامیوندار در شبکه های اجتماعی، از مسئولانی که از اعزام ناوگان سازمان های دولتی به بندر امام برای حمل کالاهای اساسی خبر داده اند، سوالاتی به شرح زیر را مطرح کرد:

- آیا رانندگان ناوگان سازمانی هم مانند رانندگان خودمالک در نوبت و صف بارگیری می‌ایستند تا طعم شرایط واقعی را بچشند؟

- آیا نوبت می زنند و داخل پایانه ای که از حداقل امکانات رفاهی برخوردار نیست بار دریافت می کنند؟

- آیا برای دریافت گازوئیل سهمیه ای ساعت ها در صف می ایستند؟

- آیا مکان استراحت شان در کابین است یا از امکانات دولتی منتفع می شوند؟

- آیا کمسیون ۱۵ درصدی پرداخت می کنند؟

- آیا مستقیما با شرکت در ارتباطند و برخورد و شرایط تحویل حواله و دریافت بارنامه را درک می کنند؟

- چرا به خاطر ضعف مدیریتی و نظارتی مسئولان ذیربط در اداره اسکله (صفوف طولانی بارگیری، باسکول و خروجی) مرغدار و دامدار ضرر کند؟

- چرا مسئولان نسبت به بی‌توجهی به دستورالعمل های صادره از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به خصوص در مورد آیین نامه اجرایی تن کیلومتر (نامه ۹۹.۰۴.۱۴) از طرف شرکت های حمل و نقل که یکی از عوامل تأثیر گذار در شرایط فعلی است بی تفاوت هستند؟

- چرا مسئولان نسبت به خدماتی که شرکت ها باید به رانندگان ارایه کنند از جمله استراحتگاه، پارکینگ، سرویس بهداشتی و حمام و... و بابت همین به اصطلاح خدمات تا ۱۱ درصد کمیسیون می گیرند بی تفاوت هستند؟

- و ده ها سوال دیگر

خیرمند تاکید کرد: بهتر است به جای پیامک های حماسی و وعده ثبت همکاری در پرونده، حفظ کرامت انسانی رانندگان در شرایط سخت و طاقت فرسای بنادر سرلوحه کار متولیان امر قرار گیرد!

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • هادی کرمی از شیراز

    با کدام سهمیه کازوییل برم بندر امام من تریلی کمپرسی هستم لاستیک زیر ماشینم نیست سهمیه گازوییل شارژ نشده هیچگونه حمایتی رانندگان نشدن همش استهلاکه