بازدید سایت : ۴۵۱۳۴

◄ دلیل کوچ رانندگان سواری کرایه به سوی تاکسی های اینترنتی چیست؟

برخی رانندگان سواری کرایه معتقدند با وجود این که حمل و نقل مسافری بین شهری مختص ناوگان سواری کرایه است اما در حال حاضر تاکسی های اینترنتی نیز وارد این حوزه شده و در غیاب دستگاه های نظارتی به کار مسافربری جاده ای می پردازند.

تین نیوز |

برخی رانندگان سواری کرایه معتقدند با وجود این که حمل و نقل مسافری بین شهری مختص  ناوگان سواری کرایه است اما در حال حاضر تاکسی های اینترنتی نیز وارد این حوزه شده و در غیاب دستگاه های نظارتی به کار مسافربری جاده ای می پردازند.

به گزارش تین نیوز، این رانندگان در تماس با خبرنگار ما عنوان کردند: برخی قوانین دست و پاگیر و غیر ضروری که اشتغال در بخش حمل و نقل عمومی سواری کرایه را برای رانندگان این حوزه سخت کرده برای تاکسی های اینترنتی وجود ندارد و به همین دلیل تعدادی از رانندگان سواری های کرایه جذب  شرکت های اینترنتی شده اند.

بیشتر بخوانید:

رانندگان سواری کرایه معتقدند این کار کسادی بازار سواری کرایه و از بین رفتن حقوق رانندگان فعال در این حوزه را افزایش می دهد.

آنان همچنین از مسئولان مرتبط درخواست کردند با توجه به تبعات حضور خودروهای مسافربری شرکت های اینترنتی ماکسیم و تپسی در حمل و نقل بین شهری، به این موضوع رسیدگی کنند.

در ادامه تصاویری از تبلیغ، بازاریابی و فعالیت تاکسی های اینترنتی در بخش بین شهری را ببینید:

تاکسی اینرتنتی 1
درخواست خودرو و قبول سفر از تاکسی های اینترنتی
تاکسی اینرتنتی 2
اعزام تاکسی اینترنتی برای مسافر بین شهری
تاکسی اینترنتی
تبلیغ تاکسی های اینترنتی در پایانه های مسافری بین شهری
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مهدی صالحی

    متاسفانه دوگانگی زیادی در این رابطه وجود دارد. اینکه مسئول حمل و نقل مسافر در جاده کیست کاملا روشن است.
    در تعیین راننده جاده ای سازمان حمل و نقل به جد تلاش کرده و با گرفتن انواع ازمایش و... سالم بودن راننده از هر نظر جسمی و روانی و کیفری مورد تایید قرار میگیرد.
    اما در مورد رانندگان اینترنتی هم ایا این مراحل طی میشود و مورد تایید هستند؟
    اگر رانندگان اینترنتی ملزم به عبور از هفت خوان رستم برای تایید شوند ، قطعا جز درصد اندک قادر به ادامه فعالیت در این حوزه نخواهند شد.
    حال سوال اینجاس که چرا عده ای از هفت خوان عبور کنند و مورد تایید باشند که همین رانندگان تحت پوشش سازمان راهداری هستند،
    ودر مقابل چرا عده ای بدون هیچ مدرک و ... به راحتی در جاده ها جولان دهند.
    اگر تست سلامت و ...لازم است اینان در جاده چه میکنند و اگر لازم نیست پس چرا رانندگان برون شهری هر روز و هر ماه باید با هزینه های گزاف این مراحل ازمایشات و ...طی کنند؟