بازدید سایت : ۶۱۶۹۶

◄ افزایش سهم خطوط هوایی برزیل در حمل بار/هواپیماها به بار می نشینند

تا اکتبر سال جاری، حمل و نقل هوایی برزیل محموله 1,2 میلیون تن بار جابجا شده است که حجمی 10,2 درصد بیشتر از میزان ثبت شده در مدت مشابه در سال 2023 است.

افزایش سهم خطوط هوایی برزیل در حمل بار/هواپیماها به بار می نشینند
تین نیوز |

تا اکتبر سال جاری، حمل و نقل هوایی برزیل محموله 1.2 میلیون تن بار جابجا شده است که حجمی 10.2 درصد بیشتر از میزان ثبت شده در مدت مشابه در سال 2023 است. در طول رویداد Vozes do Setor Aéreo، که نمایندگان دولت فدرال، آژانس ملی هواپیمایی کشوری (ANAC)، شرکت های هواپیمایی و صاحبان امتیاز فرودگاه در برازیلیا را گرد هم آورد تا در مورد سناریوها و فرصت ها بحث کنند.

به گزارش تین نیوز، خطوط هوایی برزیل 405.3 هزار تن را در بازار داخلی حمل کرده است که نشان دهنده افزایش 12.5 درصدی نسبت به میزان جابجایی در سال گذشته است. در سطح بین المللی، با جابه جایی شرکت های برزیلی و خارجی، 843.3 هزار تن محموله جابه جا شد که 9.1 درصد بیشتر از سال 2023 بود. در مقایسه با مدت مشابه سال 2019، قبل از همه گیری کووید-19، حمل و نقل محموله های داخلی 9 درصد رشد داشته است. و محموله های بین المللی به ترتیب 20 درصد.

 Jurema Monteiro؛ رئیس انجمن خطوط هوایی برزیل (ABEAR) می گوید: این افزایش بسیار قابل توجه است. صادرات باعث افزایش ارقام در بخش بین المللی می شود، اما شاخص های داخلی نیز توجه را به خود جلب می کنند، با تغییرات دو رقمی در مقایسه با سال 2023. همانند بازار مسافر، شاهد بهبود قابل توجهی در حجم بار هستیم. و پتانسیل افزایش این اعداد به خصوص در داخل کشور وجود دارد. ما باید با هم کار کنیم تا به رشد خود ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید:

افزایش حقوق خلبان ایران ایر کذب است

ریکاردو کاتانانت، مدیر آژانس ملی هواپیمایی کشوری برزیل در این باره معتقد است: حمل و نقل هوایی بار برای ادامه رشد نیاز به قابلیت پیش بینی و امنیت قانونی دارد. لازم است که مدل نظارتی روشن شود و ویژگی ها همراه با بازیگران بخش مورد بحث قرار گیرد. همچنین باید به فکر راه های جدیدی برای جذب بازرگانان باشیم تا از حمل ونقل هوایی بیشتر برای بار استفاده کنیم.»

"ما کار زیادی در پیش داریم. گاهی اوقات موضوع مسافر فضای بیشتری را در دستور کار قرار می دهد، اما مطمئناً باید بحث در مورد بار را افزایش دهیم. دبیرخانه ملی هوانوردی غیرنظامی برای همکاری با انجمن خطوط هوایی برزیل (ABEAR) و شرکا برای رسیدگی به تقاضاها در دسترس است.

به گفته مارسلو پدروسو، مدیر روابط خارجی انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی (IATA)، نیاز به هم افزایی بین خطوط هوایی و خدمات درآمد فدرال در حمل و نقل بین المللی کالا وجود دارد. او گفت: «ما مایل هستیم که در بحث و تبادل نظر تجربیات بین المللی مشارکت داشته باشیم و همیشه با هدف بهبود رویه ها در این کشور در این کشور تلاش کنیم.»

نمایندگانی از خدمات درآمد فدرال، فرودگاه های برزیل (ABR)، نیروی هوایی برزیل (FAB) و مشاوران بخش نیز در این رویداد حضور داشتند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.