بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

آغاز تحویل کامیون‌‌ های کشتیرانی با پیش‌‌ پرداخت ۳ میلیاردی ​

مقام مسئول کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از آغاز تحویل کامیون های این شرکت به رانندگان خبر داد و گفت: آمادگی واگذاری تعداد بیشتری از کامیون های ملکی را به متقاضیان جدید داریم.

آغاز تحویل کامیون‌‌ های کشتیرانی با پیش‌‌ پرداخت ۳ میلیاردی
​
تین نیوز

مقام مسئول کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از آغاز تحویل کامیون های این شرکت به رانندگان خبر داد و گفت: آمادگی واگذاری تعداد بیشتری از کامیون های ملکی را به متقاضیان جدید داریم.

خبرهای پربازدید امروز را بخوانید:

◄ فروش قسطی تریلی چینی با وام 2 میلیارد و 985 میلیونی و اقساط 60 ماهه + جزئیات

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، مدیرعامل شرکت حمل و نقل جاده­ ای گروه کشتیرانی یادآور شد: طی فراخوان مجدد، آماده واگذاری تعداد بیشتری کامیون هستیم و کامیون های تولید یک شرکت داخلی  در این طرح به متقاضیان واگذار می شود.

وی افزود: این کامیون­ ها به سه صورت یدک چادردار با پیش پرداخت 3 میلیارد تومانی، تیغه کانتینربر با پیش پرداخت 2 میلیارد تومانی و کفی با پیش پرداخت 2.4 میلیارد تومانی آماده تحویل به متقاضیان جدید هستند.

وی اقساط ماهانه این کامیون ها را در سال اول 90 میلیون تومان اعلام و تصریح کرد: طی قرارداد 5 ساله با رانندگان، طی سال های دوم تا پنجم 30درصد به مبلغ اقساط سال اول افزوده خواهد شد. در پایان قرارداد 5 ساله اگر رانندگان به موقع اقساط خود را پرداخت کرده باشند مالکیت کامیون به آنان واگذار خواهد شد.

وی یکی از مزایای مشارکت با کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران برای رانندگان را، وجود بی وقفه بار دانست و افزود: طی قرارداد، مقرر شده اگر شرکت در مقطعی بار برای حمل نداشته باشد رانندگان آزاد هستند که بار های دیگر را نیز حمل کنند.    

وی سیاست کلی گروه کشتیرانی را تقویت ناوگان جاده ای به منظور تبدیل شدن به یک شرکت حمل و نقل چندوجهی دانست و ادامه داد: با دریافت پیش پرداخت هر کامیون موجود، یک کامیون جدید برای واگذاری خریداری شده و به متقاضی بعدی تحویل می شود.

وی با اشاره به آغاز نصب GPS روی کامیون ها، گفت: در این خصوص با یکی از شرکت های داخلی قراردادی امضا شده است. با توجه به اینکه هدف گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از تأسیس شرکت حمل و نقل جاده ای، حمل و نقل DOOR TO DOOR است، مقرر شده در آینده نزدیک برخی از کامیون ها در مسیر های بین المللی نیز فعال شوند؛ به عبارتی کالا هایی که از سوی ناوگان کشتیرانی از مبدأ بنادر چین یا هند در بنادر جنوبی کشور تخلیه می شوند با بهره گیری از کامیون های گروه کشتیرانی به مقاصد خود حمل می شوند همچنین کالا های ترانزیتی نیز از این طریق حمل خواهند شد تا زنجیرۀ لجستیکی گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تکمیل شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حسن

    برده داری نوین

  • ناشناس

    سلام کجا با ثبت نام کنیم

  • رضا

    سلام من بخوام کجا باید ثبت نام کنم

  • حسین

    چه دیوانه هایی با این اقساط نجومی از شما کلاهبردارا میخرن..

  • عباس


    بله ابر شرکت ها هیچ وقت سیر نخواهد شد
    این است برده داری نوین تر از نوین

  • نیهاد

    چه سخاوت مندانه....

  • مسعودرضایی

    راننده باسابقه هستم فقط پول پیش پرداختم کمتراز اونیه که شما قراردادید،امکان تحویل دارم یانه؟

  • بهنام

    از دم قسط نمی‌دید ؟

  • صادق قنبری

    ملت مگه اسکولن سه میلیارد داشته باشه خودش می‌ره ماشین میخره ماهی نود میلیون مغز خر خوردن بگیرن

    • پویا

      اساتید محترم این قیمت با هزینه تریلی ماموت هست !!!
      یعنی ماشین و تریلیش که خود تریلی ماموت الان زیر 2 میلیارد نیست

  • سیدصالح

    درخواست کامیون

  • سهیل

    یک میلیارد گذاشتن روی مبلغ پرداختی، منه راننده اگر سه میلیارد پول تو جیبم بود، هرگز از کشتیرانی ماشین نمی گرفتم که

  • سوئدی سوار

    تا مملکت توش خر داره هیچ وقت انسان شکل خودش نمیگیره

  • عباس

    راننده اگه سه میلیارد داشت خودش بلد بود چکار کنه

  • ناشناس

    عجب نقشه شومی

  • ناشناس

    البته اگه ماشین ها ارزش داشته باشند و وارداتی باشند بد نظری نیست حداقل راننده ها شاید بتونن ماشین دار بشن

  • بنده خدا

    واقعا آدم باید الاغ یا دیوانه باشه چنین خودش راگیر بیندازه....

  • ناشناس

    کلاه برداری شرعی و قانونی

  • کاوه عربانی

    آخه کدوم راننده رو سراغ دارین که ۳میلیاردپول نقدداشته باشه!!!!! قراربود باپیش پرداخت کم ۶۰۰الی۷۰۰میلیون تومن کامیون بدن سازمان کشتیرانی پس چیشد؟؟؟ امکان نداره که مالکین کامیونهاازقشر رانندگان باشن بازم مثه همیشه یا دلال هستن یا کاسب_بازار وگرنه هییییچ راننده ای درکشور وجودنداره که ۳میلیارد نقدینگی داشته باشه که اگه داشت اصلاراننده نمیشد و ۳تومن و بانک میذاشت تاسوده بدونه دردسر۷۰میلیون تومنی درماه بگیره... دلمونو خوش کردیم که واقعاداره یه اتفاق خوشایندی توسط سازمان کشتیرانی برای قشرراننده میفته که بازم مثه همیشه تنهایک رویا و سرابی بیش نبود افسوس🥺😦😥😭

  • قاسم افرا

    سلام صبح بخیر شرمنده ببخشید ممون وتشکر که زحمت کشیدید اگه دار از راننده گان پول پیش نگیرد اجاره بشرت تملک باشه خوبه جون راننده پول پیش ندارد ممنون تشکر از شما

  • اکبر

    چینی های بنجل به مردم غالب شد حالا رسیده ۳تومن 😐عزیزم ۳تومن بدم یه عمر خون دل بخورم که چی شب نخوابم که چی ماشین خوب که نمدین ....شما هیچ کارتون خوب نبوده که این یکیش خوب باشه .

  • مهدی

    ۵ امکانش هست بدون پیش پرداخت خودرو تحویل بگیریم

  • مسیب نقیب

    تاخرهست خرسوار هم هست

  • جوادی

    یه ماشین چینیه که ده میلیارد تمام میشه،تا اقساطش تمام شه،البته اگه کسی بتونه اقساطشو بده هم خودش و هم ماشینه باهم پوسیده شدن،

  • بدون نام

    آخه اون که 1میلیارد هم بتونه راه بندازه
    یه خاور هم بگیره خوب شرف داره به حمالی برای شما
    اون که بیاد یعنی مغز تو کله اش نیست

  • ح.ا

    راننده تریلی حرفه ای هرگز نمیاد این ضایعات را ۱۳ میلیارد بخره بعد از ۵سال هم باید بره ذوب آهن چون ۵سال باید بتازی لائقل اکسور می‌دادی به این بدبختا تا بعد از ۵سال بتوانند باز سازی کنند

  • ناشناس

    با چه منطق رویی این شرایط نوشتند خرخرخرخر خر خر

  • ظفرعظیمی مهر

    شرکت کشتیرانی با این مدیریت ترابری چرا زیر بار ظلم کامیون های داخلی وچینی رفته چرا از این وارداتی های اروپایی مدرن خریداری نکرده تا بیست سال کار از کامیون بکشد اخه کدام راننده زیر خفت وخواری خرید کامیونهای آشغال ایران خودرو دیزل وسایپا و آت آشغالهای چینی میره ‌اکتروس بخر زندگی کن .

  • امپراتور

    اگر کسی سه میلیارد داشته باشه مگه مغز خر خورده کامیون چینی خریداری کنه، با همین پول داف و مان پیش خرید می کنه

  • ناشناس

    اگر ۳۰ گامیوندار بیایند یک قطار بار بخرند درآمد آن ۲۰ برابر گامیون است وهمیشه آن ۳۰ راننده نمی‌خواهد رانندگی کند.اما چرا گامیون وارد می‌کنند ولی لگومتیو قطار وارد نمی‌کنند که می‌شود ملیارد ها دلار در سوخت وحوادث رانندگی جلوگیری کردعلت چیست مدیران میانی ما چه کسانی هستند واقعا فکر راننده ومنافع کشور یا فکر آن تولید کننده خارجی که هرچه راننده دربیاورد پول لوازم لوازم ماشین بدهد وقسط بدهد کدام حمل نقل به نفع کشور وراننده درعمل باراست