بازدید سایت : ۱۸۱۳۵۰
پرسش رسانه تخصصی حمل و نقل از فعالان حوزه دریایی و بندری

◄ علی اکبر صفایی زیر ذره بین نقد؛ مدیرعامل سازمان بنادر را مدیر موفقی می دانید؟

از مخاطبان محترم اعم از مدیران، کارشناسان، فعالان، تشکل های مرتبط حوزه و تمام ذینفعان حوزه دریایی و بندری تقاضا داریم ضمن برشمردن اقدامات و برنامه های دکتر علی اکبر صفایی، عملکرد ایشان را در زمینه های مختلف مورد ارزیابی و نقد قرار دهند.

علی اکبر صفایی زیر ذره بین نقد؛ مدیرعامل سازمان بنادر را مدیر موفقی می دانید؟
تین نیوز |

با توجه به آغاز به کار خانم دکتر فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی و احتمال تغییر و تحول در سطوح مختلف معاونت ها و زیرمجموعه های این وزارتخانه، تین نیوز به عنوان رسانه تخصصی حوزه حمل و نقل، قصد دارد مسئولان ارشد معاونت ها و زیرمجموعه های این وزارتخانه که در حال حاضر مشغول به کار هستند را در معرض ارزیابی عموم مخاطبان قرار دهد.

یکی از معاونت های مورد نظر در این ارزیابی، دکتر علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی  است.

گزارش پربازدید امروز را بخوانید:

◄ چلندری روی صندلی نقد ؛ مدیرعامل فرودگاه امام خمینی عملکرد موفقی داشته است یا خیر؟

دست اندرکاران، فعالان، مدیران، تشکل ها و کارشناسان حوزه دریایی و بندری می توانند با ارزیابی عملکرد علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به بررسی اقدامات ایشان و نقاط قوت وضعف آنها پرداخته و ضرورت تداوم مدیریت وی و یا توقف و اصلاح این مسیر را از دیدگاه خود تبیین کنند.

از مخاطبان محترم اعم از مدیران، کارشناسان، فعالان، تشکل های مرتبط هر حوزه و تمام ذینفعان تقاضا داریم ضمن برشمردن اقدامات و برنامه های دکتر علی اکبر صفایی، عملکرد ایشان را در زمینه های مختلف مورد ارزیابی و نقد قرار دهند و بیان کنند از دیدگاه آنها این مقام مسئول حوزه حمل و نقل دریایی در انجام ماموریت ها و وظایف محوله موفق بوده است یا خیر؟

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس

    با سلام
    این حضرات هر آنچه که در چنته داشتند گذاشتند و مورد استقبال خودشان نیز قرار گرفته.
    لذا با توجه به سخنان رئیس جمهور محترم، نمی شود بدون تغییر اساسی در دولت شاهد اتفاقات خوب بود. از این رو بهتر است کلیه معاونین و روسای سازمان های تابعه وزارت راه توسط وزیر محترم تغییر و افرادی جهادی، متخصص و شایسته منصوب گردند.

    • حاتمی

      انتصابات غیر مرتبط و استفاده از افراد ناتوان در سازمان ما فاجعه بار شده

  • مراد عفیفی

    قطعا تغییر در این سازمان از ضروریات هست.
    انتظار این بود قبل از راه اهن، مدیرعامل سازمان بنادر تغییر کنه اما ان شالله خانم وزیر با انتخاب نیروی توانمند جایگزین ایشون رو هرچه سریع تر انتخاب کنن.

    • اله مراد عفیفی پور

      از آنجاییکه در پیامی از شخصی که خود را مراد عفیفی معرفی کرده، ( البته امیدوارم این شخص به همین اسم واقعا وجود داشته باشه و کس دیگری به قصد تخریب دیگران از این اسم استفاده نکرده باشد که اگر چنین باشد، قطعا در درگاه خداوند پاسخ نیت خود را دریافت خواهد کرد). با توجه به تشابه اسمی با اینجانب اله مراد عفیفی پور در همین جا و از همین طریق اعلام میکنم، اینجانب در زیر هیچکدام از اخبار، گزارش ، متن یا نقد با هر موضوعی، هیچگونه پیامی منتشر نکرده و نمیکنم و با توجه به سابقه طولانی همکاری اینجانب با جناب دکتر صفایی، ایشان را فردی لایق و شایسته و شخص برتر و مدیری توانمند با ویژه گی خاص از جمله آشنایی با علم روز در حوزه دریایی بندری، تجارت و اقتصاد دریا، اخلاق مدار، شایسته سالار در انتخاب مدیران و همکاران خود، میدانم و با درایت ی که از خانم دکتر صادق وزیر محترم در ایام خدمت ایشان در وزارت راه و شهرسازی و از زمان انتصاب ایشان در منصب وزارت سراغ داریم، یقینا بهترین تصمیم خود را در حوزه بهره گیری از نیروهای توانمند متخصص در هر حوزه اتخاذ می‌کنند. و امیدواریم ادامه اجرای طرح های توسعه ای در همه زمینه ها در سازمان بنادر و دریانوردی از جمله تأمین منابع انسانی متخصص مورد نیاز سازمان بنادر، با دست با کفایت جناب دکتر صفایی و همکاران ایشان در این سازمان، همچنان مستدام بوده و ادامه یابد.
      اله مراد عفیفی پور

    • فرامرز

      به به سلام برادر عفيفي پور
      بله شما تعريف نكني كي بايد تعريف كنه، به هر حال تمام مناصبتون رو با چسبيدن به ايشون به دست آورديد، شما كه استاد غرق كردن شناور هستيد و با اين وجود سمت مهم مدير كلي دريايي كشور رو به شما سپردن بايد هم تعريف بفرماييد

    • موسی هاشمی

      جناب عفیفی‌پور
      در جواب پیامی که گذاشتید و امیدوارم خودتان نوشته باشید؛ باید عرض کنم اگر شما خدا را قبول داشتید اینهمه ظلم در بنادر بندرعباس نمیکردید. شماهرجایی در استان هرمزگان یک مهمانسرای اختصاصی در اختیار گرفته بودید، از جمله قشم و کیش و… که به تمام امکانات لوکس رفاهی مجهز شده بود!
      در تهران هم که یک واحد از مهمانسرا در اختیار پسرتان بود تا درس بخواند.
      در منزل اختصاصی بندرعباس که تنها هم زندگی می‌کردید ۸ یخچال توی اتاقهای خانه داشتید!
      یادت هست که زمان معاونت دریایی شما ۱۷ نفر در شناور مسافری سمت هرمز غرق شدند و هنگام مدیرکلی شما یک کشتی کنار اسکله؟!
      دیگر شما نیازی به تعریف از کسی ندارید و تعریفتان بیشتر کار را خراب میکند!
      زمان تودیع ... را به جلسه اوردید و تشکر کردید که پشتتان بوده؛درصورتی که هیچ وقت در بندرعباس زندگی نکرد و فقط در حد بازدید می‌امد. شاید خواستید همکارانتان جلوی ایشان آبروداری کنند و از کاشته هایتان حرفی نزنند!!

      چقدر ارتباطتان قوی است که با تمام ... که زدید باز هم در سازمان پست مدیرکلی گرفته اید؟!!
      از خدا بترسید و بدانید روزگاری هم به ... و ... به پای شما نوشته شده…

    • کارشناس شهیدرجایی

      سلام بزرگواران
      میخوام بدون جانب داری صحبت کنم و شفاف بگم
      در خصوص اقای صفایی میشه گفت واقعا اتفاقات خوبی رقم خورده و پرسنل سازمان از دیدگاهها و نحوه مدیریت ایشون چه به لحاظ توسعه و مباحث رفاهی کاملا راضی هستند.
      اما اقای عفیفی پور دوران سیاه و تاریکی که در زمان شما در بندر شهیدرجایی رقم خورد هیچ وقت از یادها نخواهد رفت به عقیده من خیانت بزرگی که شما کردی با هیچ پاسخی پاک نخواهد شد چه بر علیه سیاست های اجرای و بدتر از ان بدنه کارکنان که همیشه مرد نقد و انتقاد بوده و هست .
      شما در سازمان بنادر دیگر هیچ جایگاهی نداری.

    • کارشناس سازمان

      به به جناب ...
      ابتدا اینکه چرا به شما کاپیتان میگویند؟؟ بهتر نیست از،سازمان بنادر به کشتیرانی منتقل شوید تا این لقب کذایی بر شما حلال شود؟؟؟
      شما برادر عزیز در زمان تودیع با آوردن همسر گرامی اتان موضوع کاری را شخصی و خانوادگی کردید .کارتان جالب نبود.
      شما برادر عزیز پاسخ غرق شدن کشتی پای اسکله و حادثه مرگ هفده نفر در مسیر حقانی به هرمز را کجا دادید؟؟
      شما اخوی گرامی، با ظلم و تبختر به افراد نزد خدا مسئولی و البته باید در همین دنیا پاسخ سهل انگاری و بی توجهی را بدهید.
      چرا شما در زمان مسئولیت در هرمزگان اشرافی عمل میکردی؟ و چرا مجردی زندگی کردی؟ قحط الرجال بود؟؟؟
      شما در زمان آقای راستاد و آقای صفایی فقط و فقط به خاطر همشهری بودن اعتبار گرفتی نه تخصص و البته وصله خانواده ایثارگری شما هم قصه خاص خود را داره و مناسب نبود اشاره کنم ولی ورود به خانواده ایثارگران شرایط خاص خود را دارد عزیزم.

  • علی

    فقط باید امیدوار بود که مدیرعامل بعدی، دانش و تجربه بالاتری از صفایی داشته باشه و به شفافیت و پاسخگویی و شایسته سالاری در انتصاب ها باور قلبی داشته باشه و فقط و فقط به فکر توسعه فیزیکی بنادر نباشه. چون توسعه ظرفیت در بنادر وقتی طی ۱۵ سال گذشته فقط تونسته باشی از ۴۰ درصد آن استفاده کنی یعنی هدر دادن سرمايه ملی کشور. از طرفی هزینه های نگهداری و استهلاک از محل بلااستفاده ماندن ۶۰ درصد ظرفیت ایجاد شده هم کم نیست.

    • رضا محمد علی بیگی

      با سلام

      متاسفانه مدیران عامل سازمان بنادر و دریانوردی از سال ۱۳۹۳ تا به امروز حاضر نشدند تا در حضور اصحاب رسانه با بنده بعنوان یک منتقد و پژوهشگر مستقل دریایی، گفتگویی تخصصی داشته باشند. چندین بار از طریق رسانه تخصصی تین نیوز و روزنامه های اقتصاد سرآمد و جهان صنعت این درخواست خود را اطلاع رسانی نمودم که سوابق آنها موجود است. عنوان تمامی یادداشت های منتشر شده بنده بعلاوه خلاصه ای از سوابق تحصیلی و کاری با عنوان خبری "سخنی با آیندگان صنعت حمل و نقل دریایی ایران" در قالب فایلی پی دی اف در لینک زیر موجود است که دسترسی به محتوای یادداشت ها با جستجوی عناوین در Google و نیز در بخش وبلاگ های سایت تین نیوز امکان پذیر است.

      https://www.tinn.ir/fa/tiny/news-280770

  • راستاد

    ایشون به جز برکنار کردن نیروی های متخصص و فراری دادن آن ها از سازمان باعث تضعیف شدید سازمان شده.... انتصاب های رفاقتی بنادر بزرگ کشور از جمله امام و رجایی که هیچکدوم شایستگی ندارند و باید از پرسنل این ۲ بندر بپرسید که چه دوران سختی را دارند تحمل میکنند
    دادن وام های متعدد به مدیران از حساب بیت المال
    بکار گیری نیروی ۳۷ سال سابقه کار در راس امور و هییت عامل به بهانه دوستی دیرین با ایشان
    انتصاب برادر خانم خود به عنوان مدیرکل حوزه و بازرسی.

    خانم وزیر اگر میخواهند جا پایی در وزارت خانه محکم کنن خودشان میدانند که هرچه سریعتر ایشان را باید عوض کنند قبل از اینکه مجلس و کمیته های تخصصی وارد عمل نشدند

    • محمد راستاد

      درود بر مخاطبان عزیز
      در یک اقدام غیراخلاقی، فردی با نام اینجانب نقدی را نسبت به دوست و برادر عزیزم جناب دکتر صفایی در ذیل مطلب فوق نوشته که بدینوسیله اعلام می نمایم اینجانب به هیچ وجه نگارنده این مطلب و یا هیچ مطلب دیگری در فضای مجازی نسبت به ایشان و سازمان نبوده و نخواهم بود. آقای دکتر صفایی بعنوان یک‌ مدیر متخصص و متبحر دریایی جزو سرمایه های کشور هستند و در جایگاه یک کارشناس این حوزه امیدوارم قدر ایشان و مدیران متخصصی مانند ایشان دانسته شود و کماکان از توان شان برای ارتقای دریایی کشور بهره برده شود.
      راستاد

  • پرویز عباسی

    قطعا در چند سال اخیر مدیری به توانایی آقای صفایی سازمان بنادر به خود ندیده .

    • علی

      به فکر منافع ملی باشید تا منافع شخصی. ایشون اگر توانمند بود از مدیر اداره گرفته تا ابدارچی به فکر دزدی نبودند،توی بندر بوشهر از سال گذشته تا الان چندتا مدیر عوض شد تا شاید دزدی اختلاس و رانت کمتر بشه.

  • امین

    ایشان یکی از متخصصین صنعت دریانوردی کشور هستند
    رشد و افت سازمان بنادر باید از ظرف کشور دیده بشه
    آیسان درد های صنعت دریانوردی کشور رو بدرستی در یه سال گذشته شناسایی کردند و قدم هایی هم در رفع اونها برداشتن هرچند سازمان بنادر به تنهایی نمیتونن این مشکلات رفع کنند
    درخصوص تجهیزات بندری و دریایی اتفاق های مثبتی افتاد
    امیدوارم ایشون ابقا بشن

    • ناشناس

      پس هنوز انسان متخصص و توانمد از نزدیک ندیدید،همه ی این متخصصان و فارغ التحصیلان واسشون از بیت المال هزینه شده تا در آینده بتونن به پیشرفت این مملکت کمک کنن،متاسفانه بعضی مدیران هستند که علایق شخصی خودشون رو وارد سیستم میکنن و بزرگ‌ترین آسیب رو به سیستم میزنن.وقتی یه مدیرعامل از تمام توان و بیت المال استفاده میکنه تا یه وزیر رای بیاره از نظر من به فکر فساد و تصاحب بیشتره.
      یا علی

  • محمدرضا خواجه ای

    ایشان بنظر من نباید در سازمانی مثل بنادر باشه وقتی این همه با ایثارگران لج کرده و دلش با ایثارگران نیست مدیر باید مدبر باشه و خود را خادم ایثارگران بداند که برای این مرز و بوم خون دادن اما ایشان بجایی که با ایثارگران باشد بر ضد اونا هست بخاطر همین دعای خیر ایثارگران و مادر این ایثارگران اصلا پشت سر این آقا نیست واگذار کردیم به آقا امام حسین و خدا

    • کارشناس سازمان بنادر و دریانوردی

      آقای دکتر صفایی ازجمله مدیرانی هستند که علاوه بر دارا بودن تجربه و تخصص، فردی متعهد، دلسوز، پاکدست، فساد ستیز و مردمی هستند که با طی مراتب تجربی و تخصصی از بدنه کارشناسی سازمان به سطوح ارشد مدیریتی دست یافته اند که این نکته بسیار مثبتی در حفظ شان سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان یک سازمان تخصصی است.
      ایشان از زمان انتصاب درجایگاه مدیریت عامل سازمان احترام ویژه برای جامعه ایثارگری قائل بوده اند که این هم جای تقدیر دارد.
      متأسفانه در این کامنتها برخی افراد به صورت مغرضانه مغرض به جای در نظر گرفتن انصاف، مباحثی را خلاف واقع مطرح کرده اند.
      الحمدالله در بازه مدیریت ایشان اتفاقات خیلی خوبی در سازمان بنادر و دریانوردی رخ داده که ان شاءالله با ابقاء ایشان این روند در سالهای متمادی ادمه یابد.

    • مهدی

      با سلام. تبدیل وضعیت ایثارگری به این روش، ظلم فاحش هست در حق دیگران. باید در این شیوه استخدام، بازنگری شود لطفا در دایره انصاف سخن برانید.

  • محمدعلی نوروستا

    در دوران پساکرونا، تمامی سازمان‌ها باید تحولی بنیادین در ساختار و سیستم‌های خود ایجاد کنند، چرا که بحران کرونا نشان داد که سیستم‌های اجتماعی و اداری در برابر تهدیدهایی همچون این پاندمی بسیار آسیب‌پذیر هستند. بهبود در سه حوزه اصلی فرایند، ساختار، و فناوری بر اساس هوش راهبردی، ضرورتی انکارناپذیر برای هر سازمان در دنیای پرشتاب کنونی است.

    با توجه به معیارهای فوق، عملکرد مدیرعامل سازمان در این راستا نیاز به بهبود دارد، زیرا نقش و فعالیت‌های مدیرعامل هر سازمان در این مسیر بسیار حیاتی است. با این حال، تجربیات آقای صفایی در مدیریت شرایط کنونی سازمان نشان‌دهنده توانمندی‌های ارزشمند ایشان است.

    با توجه به اینکه توسعه جهانی به سوی دریا‌محور شدن پیش می‌رود و با در نظر گرفتن تأکیدات رهبری بر لزوم توسعه دریا‌محور، به نظر می‌رسد آقای صفایی نیازمند بازنگری در تفکر و مهارت‌های خود، و استفاده از ابزارهای نوین برای طراحی و اجرای تحول در این زمینه هستند. در نهایت، ابقای آقای صفایی در موقعیت کنونی، با پذیرش رویکرد جدید، به نفع کشور خواهد بود.

    • کارشناس بندر امام

      عملکرد مدیر کل بندر امام نمونه ای از مدیریت آقای صفایی ست. ببینید بزرگترین بندر فله کشور رو بدست چه کسی دادن. چنین فرد بی لیاقتی رو گذاشتن مدیر ... وقتی ام الفساد سازمان که بصورت رفاقتی از این پست به پست دیگه جابجا میشه ، همچنان سکاندار باقی میمونه، عملکرد آقای صفایی کاملا مشخصه ... واقعا انتخاب آقای صفایی تا الان چه سودی برای سازمان داشته؟؟؟؟ اینهمه ضرر و اختلاس ....

  • نورالدین

    با سلام و احترام
    سازمان بنادر از سازمان های تخصصی و کلیدی است. بعضی از پرسنل در جنوب و شمال کشور از بدو تولد در بنادر زندگی و کار کرده اند و بخوبی می دانیم که توسعه دریا محور از راهبردهای مهم کشور است که این راهبرد توسط نیروهای انسانی کارآمد و توسعه یافته محقق می شود.

    فارغ از ویترین، ظاهر و ادبیات زیبای برخی از آقایان، بدون هر گونه حب و بغض اعلام می شود که بنادر می توانند پیشران توسعه اقتصادی باشند ولی کسانی که در مقامات عالی سازمان بنادر هستند نسبت به توسعه و توجه به محورهای دانش، و تخصص نیروهای کیفی و کارآمد بی تفاوت هستند، و سازمان بنادر نسبت به قبل بسیار ضعیف شده است.
    بنادر ما بواسطه رقابت با بنادر دنیا می بایست همپای آنها از به روزترین متد و روش‌ها برای بنادر استفاده کنند که این موضوع در بنادر مشاهده نمی شود و بشدت ضعیف هستیم.
    برخی قسمت ها بصورت جزیزه ای، خانوادگی و طیفی مدیریت می شوند. پروژه های عمرانی عمدتاً نافرجام و نیمه کاره مانده اند، نیروهای غیر مرتبط و غیر متخصص به کار گمارده شده و در کل در شاخص های اصلی و مهم ضعیف هستیم.

    آقای صفایی و تیمشون ضعیف هستند.

  • احسان

    لازم و ضروری با فوریت برکناری صفایی مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی.

  • محسن

    جناب صفایی با ایثارگران بنادر لج کرده و قانون تبدیل وضعیت را اجرا نکرده باگذشت ۳سال. حال که اجرایی میشود به عنوان تنبیه میخواد بفرستد چابهار و هرمزگان. مدیریت وی بسیار ضعیف میباشد. از جناب پورکبگانی نماینده بوشهر میخواهیم به شدت پیگیر موضوع باشد. تشکر

  • مهدی

    بعضی از مدیران ما در سازمان بنادر، تفاوت میان "رشد" ، "پیشرفت" و "توسعه" را نمی دانند و نتیجه اش پسرفت و بی انگیزگی شده است.
    آقای صفایی نباید از عملکرد بنادر در حوزه ورود و خروج کالا بنفع خود و بعنوان امتیاز در نظر بگیرند.

    موقعیت کشور و بنادر به خودی خود صاحبان کالا را به سمت بنادر برده و می برد و مدیران عالی سازمان باید بگویند در مبحث مهم توسعه دریامحور در حوزه های پیاده سازی محورهای دانش، فرهنگ و استفاده از ظرفیت های دریا چه کرده اند و فقط شعار ندهند...

  • محمد صادقی

    فکر میکنم افراد توانمد زیادی وجود داره که خیلی بهتر از اقای صفایی عمل کنند، در خدمت به مردم نباید علایق شخصی رو دخیل کرد. امیدوارم اقای پزشکیان و وزیر محترمشان یه فکری به حال سازمان بنادر بکنند این همه سرمایه و نیروی انسانی بخاطر انسان های کم دانشی چون ایشون داره هدر میره. قطعا ایشون در جایگاه مناسب خودش میتونه تاثیر گذار باشه ولی متاسفانه اینجا جایگاهشون نیست.
    با تشکر از ادمین تین نیوز.

  • علی حسینی

    خدا کنه ادم بدون سواد به جایی نرسه
    تمام امارهایی که از سمت ایشون و سازمان ایشون داره میاد کذبه
    و همیشه بر اساس بی سوادیش حرفشو میخاد به کرسی بشونه

  • ناشناس

    خداکنه مدیران تمام سازمان ها و توابع آنها از غیر افراد اون سازمان و هیات مدیره و غیره باشه

  • ناشناس

    ایشون مخالف سرسخت تبدیل وضعیت نیرو های ایثارگر شرکتی هست و هرکاری که تونستن کردن که این نیرو های ایثارگر در سازمان بنادر در این ۳ سال تبدیل وضعیت نشوند.الان که به زور سازمان عدالت اداری و شکایتی که بچه های ایثارگر کردن و دیوان بهشون رای مثبت داد، و در ادامه حکم استنکاف ایشون صادر شد،ایشون مجبور به اجرای قانون شده.حالا که مجبور شده فکر میکنید داره چکار میکنه؟تماااام نیرو هارو داره از شهر خودشون دور میکنه.همه ی نیرو های استان بوشهر رو به زور تعهد مکتوب داره میفرسته چابهار و بندرعباس!نمیدونم چی بگم…این آقا ۳ ساال زجر رو به تمام نیرو های ایثارگر و خانواده هایشان دادن.امیدمان به خداست…

    • فرهان

      دوست عزیز و بزرگوار سازمان بنادر یک ارگان کاملا تخصصی هست که نمی توان کمبود نیروی آن را با افراد غیر متخصص پر کرد و فرزندان عزیز و بزرگوار ایثارگر غالبا نمی توانند باری از دوش این سازمان بردارند .

    • ناشناس

      آقای فرهان لابد شما کلی بار از دوش سازمان برداشته اید. خیلی پر افاده حرف می‌زنید.
      فرزندان ایثارگر هم همون تحصیلاتی رو دارند که امثال شما دارید و شاید مدارکشون از امثال شما بهتر باشه. در
      ادعای شما همین بس که کل بنادر به اندازه یه بندر جواهر نهرو کانتینر نمیزنه....امثال شما خودتون رو دست بالا گرفتید...چون سازمان را ضعیف کردید بنابر این جذب نیروی جدید با مشکل روبرو شده....اگر عرضه میداشتید الان چند برابر نیروی انسانی هم کم بود...

  • کارشناس امور بندری

    متاسفانه در دوره ایشان اتفاق مثبتی ندیدیم. می توان گفت عمه خدا بیامرز بنده هم در این مسئولیت بودند، وضعیت همین بود که هست! شاید جالب نباشد که عملکرد یک مدیرعامل را با مدیریت همه بیسواد(از نظر تخصصی و گرنه عمه مرحوم بنده فردی باسواد در زمان خودش بود و خیلی برو بیا هم داشت و مورد احترام فامیل بود) عملکرد بدتری نسبت به ایشان نداشت. لذا میتوان گفت بود و نبود ایشان نقش خاصی نداشت. انتظار از معاون وزیر و رئیس سازمان در حد سیاستگزاری و هدایت بخش است که در ایشان ندیدیدم و فقط از بیت المال ارتزاق کردند و رفتند!!

  • ناشناس

    عدم توجه به نیروی انسانی و رفاه و عوامل انگیزشی در پرسنل خدوم سازمان بنادر سبب بروز تخلفات مالی در سطوح مخالف و در نهایت اختلاس گردیده، درصورتی که بنادر باید همچون شرکت نفت به عنوان ارگان تخصصی نگاه ویژه ای به نوع اشتغال تخصصی پرسنل و رفاه مالی آنها داشته باشد نه اینکه حقوق و مزایای پرسنل با حقوق و مزایای پرسنل ارگانی همچون کمیته امداد، بیمه و غیره برابری میکنه، انشاءالله بستری فراهم شود که بنادر به عنوان ارگان های تخصصی معرفی گردد تا از موارد تخلف و اختلاس در سطوح مختلف پرسنل تا مدیران آن جلوگیری شود.
    کاری که آقای صفایی دراین چندسال بایدانجام میدادند

    • ناشناس

      اگر کارکنان بنادر رفاه ندارند پس وای به حال کارکنان سایر بخش ها

  • ناشناس

    دوم اینکه سازمان هنوز از پرسنل رو به بازنشستگی در سطوح مدیریتی کلان استفاده میکند درصورتی که می بایست جوانگرایی رو سرلوحه کار خود قرار میداد، هیچ عامل انگیزشی برای پرسنل باسواد و متخصص وجود ندارد
    تفکرات فرسوده مدیران گذشته و انتصابات سلیقه ای و فامیلی در هر بندر عامل هدر رفت روحیه پرسنل باسواد و متخصص بنادر شده، انشاءالله دراین مورد نیز تدابیری اندیشیده شود و به نیروهای جوان که حضرت آقا نیز تاکید ویژه داشتند بها داده شود

  • درخواه

    به نظرمن دکترصفایی یکی از قوی ترین وموفق ترین مدیران نظام است که لیاقت وتوانایی سطوح بالاتر مدیریتی کشورراداردوکمتر کسی پیدا می شود که شایستگی های ایشان را جهت این امر مهم داشته باشد،امیدوارم که وزیر محترم همچنان وبا قدرت از وجود ایشان در این جایگاه مهم حمایت و استفاده نماید

    • ناشناس

      بخصوص که ایشون صداقت لازم را در ارتباط با پیمانکاران صنعت ندارد!

    • ناشناس

      آمار کذب
      کینه و خودبینی
      دهن کجی به مردم در شان یک مسئول در جمهوری اسلامی نیست،۸سال خون ندادیم که آقایان اینگونه با مردم رفتار کنند.
      امیدوارم وزیر محترم با رجوع به نهج البلاغه مانع ظلم و فساد شوند.
      قطعا جایگاه اقای صفایی در سازمان بنادر نخواهد بود.

  • ع.ر.س.

    آقای صفائی سال ۷۵ با فوق دیپلم وارد سازمان بنادر شد و تمام مراحل ارتقاء خود را با لابی گری طی نمود ظاهرا پدر ایشان در ارتباط با بیت به نفع پسر سوء استفاده نموده و موجبات ترقی را به خیال خود برای او فراهم کرده است. با بورسیه سازمان بنادر لیسانس معادل گرفت و بر خلاف قانون بدون مدرک مورد تایید وزارت علوم و با خرج سازمان بنادر به دانشگاه دریانوردی مالمو سوئد رفت و کارشناسی ارشد خواند به طوریکه به دلیل نداشتن مدرک معتبر دانشگاه مالمو از صدور مدرک ارشد ممانعت کرد و نامبرده در ایران پس از امتحان معادل سازی مدرک لیسانس با لابی‌گری و با هزینه سازمان از سوئد مدرک گرفت ….
    سواد کافی ندارد و این سه سال نیز سازمان بنادر در مدیریت سایه‌ی سنگین معاونشان که حتی پس از باز نشستگی نیز در سازمان بنادر حکومت می‌کرد و مدام تمدید و ابقاء میشد امورات را سپری کرد. از طرفی وقت خود را در شرکت خود که فعالیت نفتی داشت گذراند. متاسفانه سازمان بنادر در این سه سال به قهقرا رفت

    • ناشناس

      سلام
      شرکت ایشون چی هست؟ اسمش چیست؟ آیا ایشون سهم دارد؟ همین جوری که نمیشه اتهام زد. مستند و با مدرک باید حرف بزنی وگرنه شایعه درست نکن

  • کارشناس بنادر

    دردوره دکترصفایی اتفاقات عجیب وغریبی درسازمان افتادکه بی سابقه است بعنوان مثال رایزنی بابالادستی ها وهم رده ها درکشور واستانها تا رده معاون اجرایی رئیس جمهور ودرخواست کمک برای عزل مدیران متخصص ،توانمند وجهادی زیرمجموعه درسازمان بابرچسب های کذب و انتصاب مدیران بسیارضعیف درستاد وبنادر برای اجرای دستورات به هرکیفیتی ، علرغم داشتن چهره بسیجی وشعار حمایت درمناسبت های گوناگون مرتبط باایثارگران ولی بشدت درمقابل استخدام فرزندان ایثارگران ایستاد و پست های سازمانی رابرای برگزاری آزمون بلوکه نمود و درتمام لوایح دفاعی به دیوان عدالت اداری تاکید نمودند پست سازمانی نداریم و زمانی تن داد که زمینه رابرای تبعید آنان باحداقل پست دردورترین بنادر وبدورازمحل سکونت اون هم بخاطررهایی ازتبعات استنکاف ازاجرای قانون برای تعدادی فراهم آورد و درکمال تعجب بغیر ازدیوان عدالت اداری سایر دستگاههای ذیربط یاسکوت کردندویاپیگیری جدی تاکنون انجام نداده اند ، عدم اعتماد پرسنل ومشتریان سازمان به مجموعه های نظارتی سازمان وبنادر بدلیل نفوذمصلحتهای فامیلی ودوستانه دربدنه این مجموعه ها، آمارسازی وارائه گزارشهای غلط به دستگاههای بالادستی ونظارتی ، پیشنهاد میشود کمیته ای تخصصی وضعیت دموراژهای تحمیل شده دربنادر در دوره ایشان راباقبل بررسی و گزارش مقایسه ای رابه مردم اعلام نمایندوبسیاری موضوعات دیگر که دراین نظریه نمی گنجد!!

  • ناشناس

    درهمین دوانتصاب اخیر فارغ از کم وکیف محتوای انتصابات، یکی معاون دریایی که صورتجلسه تیرماه باامضاء اعضاء شورای عالی دولت گذشته را به وزیر دادند وبااستناد به آن وزیر حکم صادرکرد ودرواقع اعضاء جدید شورای عالی دراین انتصاب نقشی نداشته اند ودر انتصاب دومی مگرمیشود مدیرکل حراست دریک سازمان را باحفظ سمت دریکی ازمعاونتهای آن سازمان حتی برای چند روز منصوب کرد؟! وظایف نظارتی {....} درآن مدت چه خواهد شد!! دراین دوموضوع ساده هم متاسفانه نمره قبولی نگرفت!!

    • ناشناس

      خیلی گاف بزرگی است که مدیر {....} را در جایی منصوب کنی که باید نظارت توسط {....} شود!!
      البته این خودش یک انتصاب جهادی است که قوانین را بی خیال بشی! این دیگه کیه!!!😡

  • ناشناس

    نه مدیرخوبی نیس

  • ناشناس

    شماها حریفش نیستید.
    مدیرکل دریایی او فردی ست که در زمان مسئولیتش در استان هرمزگان، کشتی پای اسکله غرق شد و همچنین در اسکله حقانی به سمت هرمز هفده شهروند عرق شدند ولی چون همشهری آقای صفایی ست از او حمایت قاطع میشود

  • امیر

    با سلام و احترام ، استراتژی جناب دکتر صفایی در خصوص تامین تجهیزات و شناورهای مورد نیاز در بنادر کشور در بعضی از موارد شفاف نیست ، و لذا نیاز است با جامعه دریایی و شناور سازان داخلی بصورت رو در رو مذاکره نمایند و ضمن کمک و حمایت همه جانبه ، از نظرات ایشان در تولید شناورها در داخل کشور نحوه همکاری با شرکت های خارجی جهت تقویت کشتی سازان داخلی اقدام و از نظرات ایشان استفاده و اقدام نمایند . در هر صورت با توجه به ظرفیت خالی در کارخانجات کشتی سازی در داخل کشور ، دستور جناب دکتر جهت ارجاع سفارش به داخل کشور برای تامین شناور های مورد نیاز بنادر بسیار موثر و در جهت تحقق معنویات رهبر معظم انقلاب می‌باشد .‌ امیدوارم با تصمیم صحیح در این راستا ، حضور ایشان در سازمان بنادر و دریا نوردی ادامه دار باشد . با تشکر

  • محمد

    سلام ایشان بسیار لجباز و کارشکن،سه سال هست که درگیر تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگرهستیم با وجود حکم قطعی از دیوان،اخه میخام بدونم شما میخای حقوق رو از جیب بدی یا از شما چیزی کم میشه که مخالف این قانون هستی

  • حمید

    به وجه مدیر موفق و کارآمد نیست من خودم ایثارگرم نه فرزند ایثارگر برای ماهیچ اقدامی نکرده و قانون را زیر پا گذاشته متشکرم

  • ناشناس

    با سلام
    مدیر موفقی نیستند ،اما خواهند ماند .
    چون برای وزارت وزیر خانم صادق با تعطیل اجباری یک اداره کل و رایزنی با نمایندگان ،بده بستان خوبی کردند ،قطعا اقای صفایی میماند چون برخلاف وظیفه از بیت المال خوب هزینه کردند
    و همانهایی که در تیم ایشان برای وزیر تلاش کردند رای بیاورد اخیرا حکم معاونت گرفتند در سازمان

  • محمدامین

    نباید فکر کنیم بعد از رفتن صفایی سازمان بنادر گل و بلبل میشه .نظرها رو خوندم مشکلاتی مثل فامیل بازی در زیر مجموعه سازمان یا فراری دادن برخی همکاران متخصص .یا عدم استفاده از نیروهای توانمند داخلی برای تصدی مختلف اینها خورده ایرادات هست که باید آقای صفایی فکری بحالشون کنه ولی مهم تر از اون اینکه اگه صفایی بردارن یکی از بیرون بیارن مثل طاهری سایه نفر بود از راه آهن آورده بودن خدا لعنتش کنه تمام امتیازات رو قطع کرده بود برا خودشیرینی دوستمون کنده بود لذا باید دقیق بررسی بشه چرا باید برای یک سازمان تخصصی یه نفر غیر متخصص بیارن از بیرون ...مث انرژی هسته ای که طرف پرفسور مملکت می‌زارن کنار میرن از راه و شهرسازی مهندس می‌زارن مسیول

  • ناشناس

    با سلام
    از وزیر محترم تقاضا میشود این سازمان را خارج از مناسبات سفارش از مجلس، و هر جای دیگر به اهل و متخصص خودش آنهم از درون و بدنه و نیروهای متخصص و معتقد به نظام و کشور بسپارند.این سازمان تخصصی راه آهن و پایانه های کشور نیست که افراد و مدیران خارج از آن هم بتواند انسجام و کار تخصصی حوزه دریای و بندری را هدایت و راهبری کنند.

    • ناشناس

      هرچا پول هست، رانت هم هست!
      مجلس بودجه میدهد، پس محل فساد میتواند باشد

  • ایرانی

    اختلاس دو میلیونی 2 میلیون دلاری که اوایل همین 1403در بندرامام اتفاق افتاده در زمان ایشان رخ ایشان بفرمایند با مدیر اداره بندر امام و سایر مدیران آن اداره چه برخورد قانونی داشتند.
    باید ی سازگاری ساخته شود که هر مدیری مه عملکرد ضعیف داشته باشد برای همیشه از سمت های دولتی و حکومتی حذف گردد البته این سیستم را باید مردم نهاد باشد نه وابسته به سیستم

  • نوروز بهاء

    در انتصاب مدیران بنادر عملکرد خوبی نداشته است. علی رغم اینکه سازمان با چالش کمبود و بحران نیروهای متخصص دست بگریبان است،متاسفانه بسیاری از نیروهای متخصص بویژه فارغ‌التحصیلان دانشگاه جهانی دریانوردی مالمو سوئد به حاشیه رانده شدند، علی رغم اینکه جناب آقای دکتر صفایی و دو تن دیگر از اعضای محترم هیأت عامل از فارغ التحصیلان همین دانشگاه می‌باشند.

  • کارشناس بنادر

    دکتر اسلامی-معاونت بندری سازمان بنادر-فردی با ضریب هوشی بالا(فوق لیسانس مدیریت بنادر از مالمو و فارغ التخصیل دکتری مدیریت از دانشگاه تهران )یکی از مدیران توانمند وموفق سازمان می باشد.که پله های ترقی را از کارشناسی در بنادر تا معاونت بندری سازمان را به تدریج طی کرده والحق یکی از استوانه های سازمان بنادر می باشد.که علاوه بر تعالی سازمان در جهت رفاه حال پرسنل نیز قدم برداشته است .اگر قرار بر تغییر مدیرعامل سازمان باشد ایشان از همه به این پست افضل تر است.

  • علی اصغر عباسی

    سلام آقای صفایی آه هزاران نفر از افراد ایثارگر پشت شما و خانواده شما هست.هنوز هم دیر نشده میتونید با ی کار جهادی دل بچه های ایثارگر بدست بیارین و این آه تبدیل به دعا برای شما و خانوادتان باشد.پس یا آخرت بخر یا دنیاتون بسم الله

  • ناصر

    سلام با توجه به مدیریت آقای صفایی باید توسط کارشناس باتجربه بررسی شود در خصوص ترانزیت کالا از بنادر و هزینه ها و در خصوص خراب شدن دستگاه حیاتی بندر مثل شناورها یدک کش ها پایلوت و لایروبی و جرثقیل و اسکله با نگاهی گذرا از جمله شکستن و فرو ریختن جرثقیل ریالی و خرابی شناور کهنه شدن غیر طبیعی و خرابی به سازمان ضرر می زند و فریادهای مالی بین شرکتها وظیفه مدیرعامل حفظ منافع سازمان نه شرکت با بررسی فاکتورها شرکت ها و قردادها و پول پرداخت‌شده تقاطع کردن چه طور بوده کارشناس بیرون بررسی کنند در مورد خشک شدن دهنه بنادر مازندران و شمال و پولهای پرداخت‌شده و در مورد جذب نیروی انسانی و......مدیریت یعنی شما توسط کارشناسان و کارشناسان بیرونی و مشاوران به نفع سازمان ارتقا قدم بردارید در جمع نظر خوبی به این مدیر ندارم امید وارم وزیر محترم بررسی کنند.

  • ناصر گیلانی

    سلام با توجه به مدیریت آقای صفایی باید توسط کارشناس باتجربه بررسی شود در خصوص ترانزیت کالا از بنادر و هزینه ها و در خصوص خراب شدن دستگاه حیاتی بندر مثل شناورها یدک کش ها پایلوت و لایروبی و جرثقیل و اسکله با نگاهی گذرا از جمله شکستن و فرو ریختن جرثقیل ریالی و خرابی شناور کهنه شدن غیر طبیعی و خرابی به سازمان ضرر می زند و فریادهای مالی بین شرکتها وظیفه مدیرعامل حفظ منافع سازمان نه شرکت با بررسی فاکتورها شرکت ها و قردادها و پول پرداخت‌شده تقاطع کردن چه طور بوده کارشناس بیرون بررسی کنند در مورد خشک شدن دهنه بنادر مازندران و شمال و پولهای پرداخت‌شده و در مورد جذب نیروی انسانی و......مدیریت یعنی شما توسط کارشناسان و کارشناسان بیرونی و مشاوران به نفع سازمان ارتقا قدم بردارید در جمع نظر خوبی به این مدیر ندارم امید وارم وزیر محترم بررسی کنند.

  • ایمان

    سلام با توجه به مدیریت آقای صفایی باید توسط کارشناس باتجربه بررسی شود در خصوص ترانزیت کالا از بنادر و هزینه ها و در خصوص خراب شدن دستگاه حیاتی بندر مثل شناورها یدک کش ها پایلوت و لایروبی و جرثقیل و اسکله با نگاهی گذرا از جمله شکستن و فرو ریختن جرثقیل ریالی و خرابی شناور کهنه شدن غیر طبیعی و خرابی به سازمان ضرر می زند و فریادهای مالی بین شرکتها وظیفه مدیرعامل حفظ منافع سازمان نه شرکت با بررسی فاکتورها شرکت ها و قردادها و پول پرداخت‌شده تقاطع کردن چه طور بوده کارشناس بیرون بررسی کنند در مورد خشک شدن دهنه بنادر مازندران و شمال و پولهای پرداخت‌شده و در مورد جذب نیروی انسانی و......مدیریت یعنی شما توسط کارشناسان و کارشناسان بیرونی و مشاوران به نفع سازمان ارتقا قدم بردارید در جمع نظر خوبی به این مدیر ندارم امید وارم وزیر محترم بررسی کنند.

  • رحمان مظفری

    ایشون چون توسط پدر بزرگوار و زد و بند به سازمان آمدند و از بیت المال هزینه های بسیار برا پرسنل موجود و عدم راهیابی هیچکسی از ایثارگران به بدنه جز خودشون باند درست کردن و منافعشون فقط به خودی ها رسیده از قبیل حتی تبدیل وضعیت بچه های ایثارگر هم به بچه مدیران بنادر مثل نوشهر رو انجام دادند و در دوره ایشون 140 ملیارد پول رفت کانادا اب از اب تکون نخورد مشخصه که ایشون پشتش خیلی گرمه و کسی قرار نیست ایشون تکون بده چون با هر مخالفی یا از موضع قدرت یا پول بیت المال مشکل رو حل میکنه کاملا مشخصه چون هوای وزیر رو داشته قول 100 درصدی برای حفظ ایشون در این سمت داده شده مردم کاره ای نیستند و فقط در حال تماشای پاسکاری قدرت برای ایشون هستند.

  • کارمند بنادر و دریانوردی

    دسلام، از تین نیوز که داعیه دار حرفه ای گری می باشد انتظار می رود نام سازمان را به اشتباه بنادر و کشتیرانی درج ننمایند،
    آقای صفایی مدیر خوبی ست، تخصص و تجربه دریایی و بندری دارد و دلسوز است، ضمن اینکه شناخت جامعی از آحاد پرسنل سازمان دارا می باشد

  • امید کنعانی

    در مورد عملکرد و تواناییهای آقای صفایی، مدیر کل سازمان بنادر و دریانوردی: ارائه آمارهای کذب از توسعه بنادر، بکارگیری افراد غیر متخصص در راس امور، استفاده از بیت المال در امور غیر مرتبط سازمان، نقاب کذب همدلی با خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران و عدم بکارگیری فرزندان شرکتی آنها حتی با رای دیوان عدالت اداری. از وزیر فرهیخته محترم سرکار خانم صادق تقاضا می کنیم هر چه سریعتر نسبت به بکارگیری مدیر لایق و کارآمد و متناسب با مجموعه تخصصی سازمان بنادر اقدامات فوری و مقتضی را مبذول فرمایند.

  • تقی

    سلام این مدیر از اول تا به حال فکر سازمان نبوده ... ببینید چند نفر ازفامیل هم در سازمان وهم در شرکت حتی به ... بی سواد پست تو شرکت طرف قراداد شرکتها داده بعد با گذر در مدارک مالی شرکتها رد پای از خوش خدمتی به شرکتها و ضرر سازمان می بینید از وضعیت بنادر باید کارشناسان خبر بیرونی نظر بدهند نه خود طرف. من جای وزیر باشم یک نگاه اجمالی به اهداف مدیر و ... می اندازه که این شرکت ها سرمایه ها از کجا امده

  • محمد عیقرلو

    جناب آقای دکتر صفایی مدیری هستند.
    آشنایی کامل با دانش روز دریایی
    تجربه عملی وتجربی کافی در توسعه دریا
    تحت سخت ترین تحریم برای نگهداری زیرساخت ها
    مورد اعتماد حکومت
    احترام به بخش خصوصی با استفاده از اختبارت

    • ناشناس

      حتما قرارداد دارید که تعریف می کنید! کافی بود قرارداد تون را امضا نمیکردند انوقت میدیم چه میکنید؟ پول تعیین کننده است!

  • ف

    ایشون بهیچوجه مدیر لایقی برای کادر شرکتی زحمتکش و ایثارگر نبودن..مخصوصا از سال ۱۴۰۰ بودجه تبدیل وضعیت ایثارگران سازمان بنادر و دریانوردی را دریافت کرده و عمدا بلاتکلیف رها کرده به بهانه نداشتن پست.ایشون مشخصه با نظام و فرزندان جنگ تحمیلی مشکل دارن.به فرمایشات رهبرنظام ،هرکارشکنی در حق ایثارگر و جانبازان و خانواده شهدا مخالفت با اصل نظام میباشد.صفایی ثابت کرده مخالف سرسخت این خانواده های میباشد

  • اشرف السادات طباطبایی

    با درود ایشان بسیار مدیر عامل پر تلاش ودلسوزی هستند خصوصادر مورد رسیدگی به وضعیت نامطلوب بازنشستگان .خداوند خیر دنیا وآخرت را به ایشان عطا کند .

  • ملوان زبل

    ۹۹درصد نظرات مشترک بود و همه هم در راستای مخالف با صفایی و نحوه برخورد با مصوبه تبدیل وضعیت ایثارگران،
    که اینم نقد زیادی داره که آیا درست هست یا نه!!! وقتی تعداد زیادی نیروی قراردادی بالای ۲۰ سال در سازمان در حال خدمت هستند یهو با یه مصوبه و نامه، مجوز تبدیل وضعیت از شرکتی به رسمی میاد و تعداد زیادی از نیروهای شرکتی که در اکثر موارد یا فارق التحصیل دانشگاه علمی کاربردی هستن و یا رشته تحصیلیشون مطابق با نیازها و پست های سازمان نیست شرایط سختی رو به وجود میاره. کاش مثل همون مصوبه، یه شب هم یه مصوبه ایی بیاد که فارق از رنگ و بو، مجوز تبدیل وضعیت رو برای همه کسایی که در سازمان و برای سازمان کار می کنن رو به وجود بیاره و عدالت برای همه یکسان برقرار بشه. ضمنا سازمان بنادر یه سازمان پیشرو هست و همچنین سازمانی کوچک مقیاس، لذا جذب نخبه ها و نیروهای قوی باید در دستور کار سازمان قرار بگیره.

    • ناشناس

      درسته که قانون ایثارگری ممکنه هزار عیب داشته باشه اما نباید یک مسئول رویه دهن کجی و اخبار کذب در اختیار عموم قرار بده، بله ای کاش شرایط برای همه یکسان بود اما جانباز و ایثارگر دچار هزار یک مشکل هستند که اگر به لحاظ جسمانی سالم بودند شرایط زندگی بهتری داشتند،به قول حضرت اقا ما مدیون خون شهدا و جانبازان هستیم،اگر این افراد نبودند نه اقای صفایی وجود داشت و نه صندلی برای ریاست.

      امیدوارم که به زودی اقای صفایی عوض بشه تا افکار پوسیده ایشان در جای دیگری رخنه نکنه.

  • علیزاده

    با سلام و درود
    بنده اصلا از عملکرد ایشان راضی نیستم بخاطر اینکه مخالف خانواده شهدا جانبازان و ایثارگران هستند
    ۳ ساله و‌نیم از قانون تبدیل وضعیت ایثارگران گذشته ولی اقای صفایی میگه تا زنانی که من هستم یک نفر رو هم تبدیل وضعیت نمیکنم
    سازمان بنادر و دریانوردی ارث پدر کسی نیست
    ۱۰۰۰ نفر مشمول تبدیل وضعیت داریم
    حق الناس گردنشه

  • ناشناس

    ایثارگرها همه اعتراض کرده اند به قول خودشون باج ندادن. معیار موفق بودن یک مدیر اگر باج دادن به یک عده آدم بی سواد باشه تهش میشه نابودی اقتصاد و خوابیدن کارها و فلاکت مردم. مگه شما به خاطر خدا جهاد نکردید؟ پس اجر از خلق خدا چرا میخواهید؟
    بنادر شاه راه اقتصادی مملکت هستند. گذاشتن افراد نالایق و بی سواد در مسیر این شاه راه اقتصادی فلاکت میاره. وقتی خرد جمعی به این درک رسید یعنی ما درحال توسعه هستیم و تا زمانی که سهم خواهی ها ادامه داشته باشه همین آش و کاسه. فرقی نمی کنه صفایی باشه و ...

  • ناشناس

    ایشون بی لیاقت ترین مدیر هستن،ایشون آه هزاران خانواده ایثارگر پشت سرشون هست که مخالفت کردن با تبدیل وضعیت ایثارگران ،خدا ازت نگذره امیدوارم سزای کارتون رو هم خودت هم خانوادت ببینی آقای به صطلاح محترم،مجازات کمترین برخورد با ایشونه وسلام

  • ناشناس

    بشدت ناموفق ، کسی که برای قانون احترام قائل نیست باید حذف بشه

  • حسن یلا

    با سلام..من فرزند ایثارگر با سابقه حضور پدر خود در جبهه های جنگ..با توجه به قانون تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگر و عدم انجام این قانون توسط سازمان بنادر مجبور به شکایت شدم و با رای مثبت دیوان همچنان سردرگم از تبدیل وضعیت..و تمام زندگیم شده استرس از اینکه سازمان منو از شمال کشور میخواد منتقل کنه جنوب کشور برای ادامه کار..و منی که عمرمو پای درس خوندن گذاشتم و سه تا مدرک لیسانس دارم..برام اجبار کذاشتن که مدرک دیپلم ارائه بدم به سازمان جهت پست متصدی...فقط امید ب خداوند دارم برای حل این موضوع

    • بندری- دریایی

      جنابعالی مگر بیکار بودی سه تا مدرک لیسانس بگیری؟

    • ناشناس

      درود بر شما که ارتقاء علمی داشتی...اون فردی که به طعنه مدارک شما رو تنزل داده قطعا یک پاش در اداره ووپای دیگرش در بنگاه‌های بیرون بندره.... این افراد مدعی ولی تهی اند

  • خدیجه یغمورلو

    اقای دکتر صفایی مدیری موفق ودلسوز ومردمداز می‌باشند. چون بازنشسته هستم از امورات،جاریه اطلاعی ندارم ولی نسبت به بازنشستگان نهایت لطف ودلسوزی رادارند وآنها را مثل خانواده خودمیدانتد،و در حد توانایی حوزه خود نهایت توجه وتلاش برای بهبود امر معیشتی بازنشستگان را مبذول جا دارد تشکر خودرا معروض نمایم .درپناه خداوند موفق باشند

  • ایرانی

    سلام . ارزیابی عملکرد یک فرد با توجه به زمان و مکان فعالیت فرد و بر اساس شاخص های ملی و بین المللی ارزیابی مدیران بر ناظران و خبرگان مبتنی بر قانون امری سهل و قابل اندازه گیری می باشد ، در این ارتباط عملکرد برادر عزیزمان جناب صفائی در دوران تصدی مدیرعاملی سازمان در تمامی بخش های ساختاری قابل قبول و مورد تقدیر می باشد . این امر مورد تایید وزرای سابق و دستگاه های نظارتی مقیم (با توجه به احکام صادره) از قرار بوده . با امید به تعالی روزافزون میهن عزیز و سازمان پرافتخار بنادر و دریانوردی در سطح جهان.

    • ناشناس

      شما باید دلیلی بیاری!! بر اساس کدام شاخص ؟ کدام رتبه بندی؟ کدام وزرا؟ الکی میگی پسر نقی!

    • امید کنعانی

      لطفا در مورد نقد و دفاع از مدیریت سازمان آقای صفایی، با مطالعه و ارائه آمار و مستندات صحیح گام بردارید نه با احساسات جانب گرایانه و سطحی نگری. اینجا صحبت در مورد یکی از تخصصی ترین سازمانهای کشور و قلب تپنده اقتصاد کشور است.

  • بهنام عباسی

    خیر خیلی ضعیف و بدرد نخور

  • محمدی

    سو مدیریت در سازمان بنادر و دریانوردی :
    سرگرداني سرمايه گذاران بنادر به گونه اي كه هم اكنون تعداد چهل سرمايه گذار در قالب قراردادهاي BOT در بنادر چابهار و بندر عباس سرگردانند و كسي پاسخگوي ايشان نيست و بديهي است كه اين گونه رفتارها سبب فرار سرمايه گذاران بخش خصوصي در بنادر خواهد گرديد

  • اکبر معلمی

    عدم مدیریت، نظارت و بکارگیری افراد غیرمتخصص در امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از کارشناسان و ممیزهای پایین دست تا بعضا مدیران و معاونانی که تا کنون دریا را در تفریحات خانوادگی از نزدیک ملاحظظه کرده اند. یعنی ورود افراد بدون هیچ تجربه دریایی از اداره کل تا استانهای بندری که منجر به:
    غرق يك فروند كشتي كانتينري در بندر عسلويه در بهمن ١٤٠١ و يك فروند كشتي در اسكله شهيد باهنر بندرعباس در مهرماه ١٤٠٢ وخارج از سرويس شدن اسكله هاي مربوطه تاكنون و عدم پيگيري در جبران خسارت هاي وارد شده به منافع ملي تنها نمونه هايي از مديريت ناكارآمد سازمان بنادر و دريانوردي در دوره كنوني مي باشد

  • زر ای

    باسلام
    لازم بذکر است ایشان دارای چند فروند شناور می‌باشد سوال این است یک‌کارمند یا مدیر دولت با چه سرمایه توانسته مالک چند فروند شناور باشد؟!!

  • غلامرضاخدامی

    مدیری خداترس مردم دار متخصص ازبدنه سازمان کاربلد هرکجا که قراره خدمت بکنه خداوندیارویاورتان باشد

    • ناشناس

      انشالله رانت ‌و پارتی ایشان نصیب ما هم شود تا بتوانیم در خارج مدرک بگیریم در ایران معادل سازی کنیم و با لابی بسیار مدیرعامل شویم،مرحوم رستم مخالف ورود ایشان بود اما امان از لابی. ایشان واسه وزیر هم لابی کرده دمش گرم😂

  • دلیران جنوب

    با سلام
    ایشان مدیری بسیار توانمند و لایق میباشد، به مجموعه خود احترام می‌گذارد و هم‌فکری جهت پیشبرد اهداف سازمان دارد، متأسفانه خیلی از نظرات مانند تبدیل وضعیت ایثارگران بزرگوار صرفاً بررسی موارد مدیریتی نیست و فقط بر اساس منافع شخصی خودشان است، اگر تبدیل وضعیت می‌شدند قطعاً نظراتشان متفاوت بود.
    با آرزوی موفقیت برای جناب دکتر صفایی

  • محمد

    باسلام
    مورد اول باید بگم واقعا حیفه بجای آقای راستاد ایشون مدیرعامل باشند و اصلا آقای صفایی قابل قیاس با آقای راستاد نیست
    مورد دوم ایشون مدیرانی که خوب و با دلسوزی تمام کار می‌کنند رو نمیخواد درعوض هرکس که تن به خواسته‌هاش بده براش مهمتره من خودم بندر امام کار می‌کنم دوسال پیش این بندر یه مدیرکل لایق و باسواد و باتجربه داشت که همیشه پای کار بود به اسم آقای بهروز آقایی، ایشون واقعا باسواد و باتجربه بود اما متاسفانه با لجبازی و بی‌تجربگی آقای صفایی کنار گذاشته شد

    تشکر می‌کنم از تین‌نیوز بابت فرصتی که فراهم کردن تا حرف دلمون رو بزنیم

  • بازنشسته

    در چند سال اخیر مدیری به توانایی مهندس صفایی مهندس اسلامی.. سازمان بنادر بخود ندیده

  • Nader

    هم خودش هم مدرس خیابانی در کشتیرانی در حق ملوان جنایت می کنند

  • منتقد

    با سلام
    مهمترین بی توجهی سازمان بنادر در بخش نیروی انسانی است. نبود برنامه ای مشخص در بهبود وضعیت نیروی انسانی که در وضعیت فروپاشی قرار گرفته است، کارنامه ناموفقی برای این دوره مدیریتی رقم زده است.
    بی توجهی به حقوق پرسنل ، و همسان کردن بدنه تخصصی و کارشناسی با ادارات خدمات شهری و غیر تخصصی بستری را برای فرار پرسنل و نابودی سازمان فراهم کرده است.

  • Amir

    سلام امیدواریم تین نیوز برای تمامی سازمانها اینکار رو انجام بده مثلا سازمان شیلات ایران . دامپزشکی. منابع طبیعی و ....
    سپاس

  • فعال اقتصادي

    نمونه عملكرد بارز و مخرب ايشان در دوره گذار دولت ١٣ به دولت١٤ با وجود بخشنامه رييس جمهور منتخب ،تصرف قهري و عدواني تاسيسات و تجهيزات بارگيري اسكله هاي نفتي سرمايه گذاران بخش خصوصي واقعي بندر شهيد رجايي و بندر نفتي خليج فارس با ١٨ سال سابقه فعاليت و تقديم آن به شركت وابسته به بنياد مستضعفان ( در تضاد با فرمايشات مقام معظم رهبرى، اصل ٤٤، فصل ١٢ قانون برنامه هفتم و توسعه دريا محور ..) به بهانه اجراي طرح جامع ١٧ هزارميليارد توماني كريدور خطوط لوله نفتى به روش BOTوبدين طريق كوبيدن ميخ بر تابوت سرمايه گذاران ترمينالدارنفتي بخش خصوصى بندرخلبج فارس و شهيد رجايي.

  • دلسوز نظام

    باسلام
    وقتی مدیر بندرامام پروازی باشه باید توی بندر امام اختلاس ۱۸۰ میلیارد دلاری اونم توی بزرگترین بندر فله ای ایران صورت بگیره
    بعد از اختلاس اقای صفایی حتی یک روز پاش توی بندر امام نذاشتن
    وقتی مدیرکل معاونین و مدیران بنادر یک روز سابقه دریانوردی ندارن چجور مدرک دریانوردی را امضا میزنند
    وقتی مدیران مالی ده سال در پست خود بمانند حتما فساد ایحاد می شود

  • ناشناس

    با عرض سلام و احترام

    ضمن خسته نباشی خدمت جناب دکتر صفایی
    از ایشان بپرسید دلیل عدم تبدیل وضعیت ایثارگران بنادر در طی این سه سال چی بوده ، آیا واقعا فقط به دلیل عدم پست بوده ؟! آیا ناکارآمدی نبوده ؟!

    اميدوارم پیگیری لازم انجام شود .
    #ایثارگران بند د تبصره ۲۰

  • ملک پور

    متاسفانه سازمان بنادر و دریانوردی از این همه امکانات ژئوپولیتیک ایران، غافل شده و شرایط بسیار مطلوبی را برای پاکستان، امارات، قطر، عمان ، عربستان و عراق برای ترانزیت و لجستیک کالا فراهم کرده است.

  • ناشناس

    ایشان از بدنه خود سازمان هستند و به همین دلیل مدیریتشون قابل تایید هست، هر چند انتصاب های ایشان اغلب مورد رضایت قرار نگرفته

  • جهانی

    بعنوان یکی ازپرسنل سازمان بنادربسیارازعملکردایشان راضی بوده وباعنایت به پروژه های موجود زیرساختی اعم ازاحداث اسکله های جدیدتوسعه فضای انبارداري وازهمه مهمتررضایت ۱۰۰درصد پرسنل مجموعه خواهشمندم نسبت به ابقا ایشان اقدام شود

  • محمد دوستدار

    ظاهرا بيشتر مخالفت ها با آقاي صفايي به خاطر مثلا قانون به ناحق تبديل وضعيت نيروهاي شركتي به رسمي هست، من نميدونم اين ايثارگران پرتوقع كي ميخوان تموم بشن؟؟؟؟ جنگ كه سي و شش ساله تموم شده و تمام فرزندان شهدا هم سر كار رفتند، آخه مگه ميشه همش دنبال رانت بود تو همه چي؟؟؟ آدم دلش از اين ميسوزه كه اكثريت اين مثلا ايثارگران كه من نميدونم چه ايثاري هم كردند، نظام و حكومت رو قبول ندارند و فقط دنبال منافع شخصي هستند؟ رو چه حسابي نيروهاي متخصص داراي مدارك دانشگاهي معتبر و مفيد براي سازمان كه سالهاست دارن در بنادر كار ميكنن بايد قراردادي باشن ولي شماهايي كه بيشترتون بي سواد و بيكيفيت هستيد از راه نرسيده رسمي؟؟؟ اين كجاش عدالته؟ مطمئن باشد درسته يه عده از خدا بي خبر اين رو قانون كردند ولي اين نون خوردن نداره و تاوان داره درست مثل يه مشت پخمه اي كه در قالب نخبه توي سازمان هاي دولتي چپوندنشون. آدم در هر نقدي بايد منصف باشه و شرافتش رو به منافع مادي نفروشه، درسته آقاي صفايي در مهره چيني به شدت ضعيف هست و نميدونه كي رو كجا بزاره و يه عده آدم فرصت طلب منفعت طلب سعي در خراب كردنش دارند ولي اين آدم به شدت باوجدان و كاري و متعهد و خداترس هست و يك انسان شريف ، شماها سازمان بنادري ها با كدوم مدير عامل هاي قبلي ميتونستيد راحت و بدون نگراني از عواقب حرفهاتون صحبت كنيد كه با اين بنده خدا ميتونيد؟؟؟؟ اصلا يكي مثل سعيدي نژاد جواب سلامتون رو ميداد؟؟؟ ، اين آقا اگه دستش باز بودو شرايط كشور بدين گونه نبود و سازمان به خاطر قبلي هاي خائن تحت قانون مديريت خدمات كشوري نبود كارهايي براي پرسنل و سازمان ميكرد كه هميشه ازش به بهترين مدير عامل ياد كنند. من ايشون رو كاملا ميشناسم و بهش احترام ميزارم و خدا رو گواه ميگيرم كه براي من هيچ كاري نكرده ولي مطمئنم كه اين آدم لايق اين همه كينه و بغض و شانتاژ خبري نيست و به همين دليل بايد اين نظر رو مينوشتم. يه چيزي هم مطمئن باشيد ، صفايي اگه همين امروز بره مطمئن باشيد به نفعشه ، هم مالي و هم جسمي و روحي،حتي اگه خودش دوست نداشته باشه، ولي مطمئنا ضرر اصلي رو من و تو سازماني ميكنيم.

    • ناشناس

      به قول شما همین دخمه ها دارن کارهای مهم سازمان رو انجام میدن،در قسمت دریایی اغلب نیروهای شرکتی سال‌های روی دریا کارکردند و با تجربه هستند. در قسمت خشکی کم نیروی شرکتی نداریم که چندین چند طرح راهبردی ارائه کردن، اما بعضی نیروهای رسمی هستند یه نامه ساده نمیتونن تایپ کنند، چندین مثال میشه زد از اختلاس همین عزیزان. همه ی ما ایرانی هستیم حق استفاده از چیزی رو داریم که سالهاست واسش زحمت کشیدیم. روز تعطیل و غیر تعطیل کار کردیم واسه سازمان و ارث پدریمون نمیبینمش که بخواهیم فقط ازش سو استفاده کنیم.
      موفق باشید

    • ناشناس

      قسم میخورم یکی از پخمه های بی سواد خودتی...فردی هستی پر ادعا و چاپلوس که نون رو با سیاست بازی میخوری..شما دم از سواد و عدالت نزن

    • ناشناس

      تویی که از راه رسیدی و از قانون و شعور چیزی حالیت نمیشه،باید امثال جیره خواری مثل شما که به ناحق طرفداری میکنی از ایشون مشخصه خوب شکمتو سیر کرده، اگه قاتون گفته ایثارگر باید به حقش برسه پس شما کوچیکتر از اون چیزی هستی که بخوای نقد کنی چیزی رو، اگه ایثارگر نبود الان کجا بودی ،مشخصه یا وطن فروشی یا یه ترسویی یاهم جیره خواری،ولی خدا امثال شماهارو شناخته،قول میدم بهت نه سوادی داری نه حسی به نظام مملکت،فقط جیره خواری که دنبال منافع شخصی خودت از ایشون دفاع میکنی ،و اینقدر حقیر و کوچکی که توانایی کار نداری،یاد گرفتی نون حروم بخوری که به خانواده ایثارگران توهین کردی،خدا ازتون نگذره جیره خوارای بی سواد

    • محمد دوستدار

      نميخواستم جوابتو بدم ولي ظاهرا ... خيلي بهت مزه كرده كه اينجوري ... شدي. برادر به اصلاح ايثارگر كه به علت بي هنري فقط دنبال رانتي!!! كشور ما داره بيشترين ضربه رو از تفكر تماميت خواه امثال شما ميخوره، مدركتون با رانت، شغلتون با رانت ، ماليات كه نميديد و هزار تا كوفت و زهرمار ديگه با امتياز بهتون ميدن بازم دنبال بيشتر هستيد، شما اگه براي رضاي خدا ايثار كردي كه ديگه منتي نبايد سر مردم داشته باشي ، اگرم به خاطر منافع مادي خودتون و… مثلا ايثار كرديد ،شما ... كردي كه داري منت ايثارگريتو سر بقيه مردم ميزاري.

    • ناشناس

      جناب مدعی...اگر ایثارگران نبودند امثال شما درنهایت کارگر و یا جاشو در بنادر عراق بودی و به صدام بیگاری می‌دادید....امثال شما اتفاقا تمامیت خواه و پر از کینه و حسد و البته ترس از رشادتید... بااین همه عقده که از ایثارگران داری باید خاک بر سر گزینش کنند که شما را به مجموعه بنادر راه داده اند....تمامیت خواه و مفت خور امثال شما دشمنان ایثارگرانید....اگر ایثار و شهادت و جانبازی نبود تو الان زیر پوتین صدام التماس یک لقمه نون میکردی...برو خودت رو درمان کن....وزیر فعلی هم فرزند شهیده و اتفاقا خوبه که خانواده شهدا بدونند شما عقده ای ها جلوی حقوق ایثارگران رو سد کرده اید....اگر میفهمیدی یتیم شدن و ناقص شدن در جنگ یعنی چی و چرا به خانواده این عزیزان موظفند حداقل امتیازات را بدن اینقدر چاله میدونی حرف نمیزدی....شما اگر میفهمیدی که غرامت شهدا و ایثارگران و آزادگان و جانبازان چقدر است و باید از عراق گرفته بشود ، چشمانت از حسادت بیرون میزد....فکر کردی همکاری با شما و امثال شما التیام اصلی درد ایثارگرانه؟؟.... اگر اسمت همینه که نوشتی، گزینش و {....} موظفند ازت حساب بکشند چون شما با این سطح دشمنی و عقده از ایثارگران و شهدا قطعا دشمن منافع کشور و یک تهدیدید

  • بنادر جنوب

    باسلام و احترام
    آقای صفایی مدیری لایق وخداترس هستند امیدوارم دراین سازمان ماندگار بشند

    • ناشناس

      فکر نمیکنم خداترسی وجود داشته باشه، کسی که به راحتی حق مظلوم رو پایمال میکنه

  • کارمند سازمان

    با سلام و احترام.
    حتی چنگیز خان مغول هم نمیتونست این بلایی که جناب صفایی و تیم به شدت ضعیف‌شون بر سر سازمان در این چند سال آورد رو با این کیفیت پیاده سازی کنه. انتصاب های به شدت ضعیف، مدیران بی سواد و به شدت بی علم، رانت و... از افتخارات لاینفک جناب آقای صفایی هستند. با یه نگاه به فرار نیروهای متخصص و نارضایتی پرسنل باقیمانده میشه فهمید چه عملکرد شاهکاری داشتن. به امید پاکسازی سازمان بنادر از نیروهای رانتی و بیسواد و ناکارآمد.

  • سید عبدالله نوری زاده بازنشسته رسمی سازمانی

    جناب دکتر صفایی مدیری لایق دلسوز توانا بهترین خصایل مثبت را در وجود داشتند و کاملا به امورات بندری واقف بودند انشالله خدای متعال به ایشان توفیق سلامتی بدهد امین

  • هادی

    مخالف

  • رضا

    سلام علیکم
    بنده تقریبا ۳ سالی هست که ایشان را می‌شناسم. و صرفا به بیان آنچه دیده ام می‌پردازم. با توجه به مقایسه مدت مشابه مدیریت ایشان با مدیر عامل سابق به صراحت می‌توان به عدم رشد موارد ذیل اشاره کرد.
    ۱- عدم ارتباطات موفق ایشان با صاحبان کالا جهت رونق بندر.
    ۲- لابی گری شدید در بدنه سازمان و توجه ایشان به مسائل حاشیه
    ۳- عدم توجه به رشد بنادر کوچک
    ۴- گماشتن افراد کاملا غیر مرتبط با حوزه کاری در سطوح بالا
    ۵- تغییرات بسیار زیار در بدنه مدیریت سازمان ( گاها تغییر چند باره یک پست ) در صورتی که خودشان شخص مورد نظر را انتخاب کرده اند
    ۶- نخبه سوزی و لجبازی با افراد با سابقه کمک به بدنه و مخترع
    ۷- به دفعات شاهد دزدی در زمان مدیریت ایشان بودم.
    ۸- عزل مدیران لایق و گماشتن مدیران گاها صرفا همشهری خودشان.
    ۹- گماشتن برادر خانم خود به سمت بازرس حوزه مدیر عامل
    ۱۰- عدم اجرای قانون کشور در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران و لجبازی و تبعید این عزیزان به نقاط دور افتاده و تخصیص پست متصدی جهت این عزیزان که توهین مستقیم به خانواده شهدا و ایثارگران میباشد.
    و تعداد زیادی موارد دیگر که شمارش آن در این مجال نمی‌گنجد.
    تنها نکته مثبت ایشان تخصیص وام به پرسنل بوده است

  • جنوبی

    آقا وقتی مدیر بندر امام پروازی باشه و حضور نداشته باشه آنهم بندر امام حتما این اتفاقات میفته
    متاسفانه شایسته سالاری مدیرکل منصوب نکرده رفاقتی بوده

  • ندا بهکار

    مسئولین محترم تین نیوز
    این گونه نظر سنجی ها که بدون تایید اسامی در حال انجام می باشد می تونه فیک باشه و افرادی با هویت جعلی نظراتی رو اعلام کنند.. در ارتباط با عملکرد دکتر صفایی می بایست در خود سازمان بنادر نظر خواهی شود.. ایشون یکی از محبوب ترین مدیران عامل سازمان بنادر بوده و انشالا خواهند ماند. 🙏

    • ناشناس

      همه ما کارکنان سازمان بنادر هستیم، مگه کارمندان ارگان های دیگه بیکارند که بیان نظر بدن راجب عملکرد ایشان؟!

    • ندا بهکار

      لطفا یک مقدار توجه کنید چرا افرادی ک نظرات منفی یا غیر تخصصی می دهند به نام ناشناس اسم شون ثبت شده!!
      حتی اگر نقدی از لحاظ تخصصي بر آقای صفایی وارد باشه افرادی که نقد دارند باید با اسم خودشون این کار رو انجام دهند.. که قابل قبول باشه

  • بندرامام

    مدیرکل همچین نهاد مهمی باتوجه با سند توسعه دریامحور باید کسی باشه که حداقل یک شب توی دریای بیخوابی کشیده باشه حداقل یک روز طوفان دیده باشه تا درون این برهه مهم بتواند سازمان بنادر را به سمت پیشرفت و پویایی و حتی در مسیر پیشرفت ورقابت با کشورهای حاشیه از هر نظر بریم
    هم صنعت کشتی سازی ما عقب هست هم بندری هم بعنوان مثال بندر امام یک دستگاه تخلیه بارگیری درست حسابی نداره
    بندری به این مهمی

  • جنوبی

    باسلام
    وقتی مدیر بندرامام پروازی باشه باید توی بندر امام اختلاس ۱۸۰ میلیارد دلاری اونم تتوی بزرگترین بندر فله ای ایران صورت بگیره
    بعد از اختلاس اقای صفایی حتی یک روز پاش توی بندر امام نذاشتن
    وقتی مدیرکل معاونین و مدیران بنادر یک روز سابقه دریانوردی ندارن چجور مدرک دریانوردی را امضا میزنند
    وقتی مدیران مالی ده سال در پست خود بمانند حتما فساد ایحاد می شود

  • ناشناس

    ضعیفترین و بی سواد ترین فرد سازمان بنادر و دریانوردی ..تمام مدارک تحصیلی و مستنداتی که در حوضه دریایی داره قلابی و پولیه ...دست نشانده کله گنده هاست برای صادرات و واردات ...

  • ناشناس

    آفای صفایی مدیری دلسوز وفعالی هستند

  • حسن عطفانی

    باسلام به وزیر محترم راه وشهرسازی ودعای خیر
    ما جمعی ازآزادگان وجانبازان اخیر این سازمان ، بدلیل بازنشسته کردن تمامی آزادگان کارمند این سازمان بدون دلیل نارضایتی این قشر را اعلام می نماییم.

  • عطفانی

    متاسفانه ایشان درمدت حضورشان درسازمان هیچ گونه فعالیتی کاری نداشته حتی اینجانب برای انجام کاراداری که چرا ما آزادگان رادرمدت کوتاهی بازنشسته کردن اجازه صحبت کردن وملاقات حضوری داده نشد ، ایشان ازنظر رفتارهم قابل مقایسه با مهندس راستاد نیستند.

  • علیرضا سیفی

    آقای صفایی بدون شک یکی از مدیران کاربلد ، باهوش ، و متخصص در حوضه های دریا محور هستند که در مدت مدیر عاملی ایشان شاهد پیشرفتهای چشمگیر داخلی و بین المللی بده ایم ، و جای بسی تاسف دارد که کسانی هستند بدون شناخت کافی از ایشان نظر میدن در صورتی که با یک سرج ساده در گوگل تمام دستاورد اداره بنادر در زمان مدیر عاملی آقای صفایی قابل مشاهده هست

  • بک بازنشسته

    با سلام‌ فقط به شاغلین می رسید حقوق عالی وام عالی بن رفاهی عالی بازنشستگان‌ قشر فراموش شده در سازمان بنادر و دریانوردی هستند !!الان دوماه هست رییس صندوق فوت کرده دریغ از انتصاب فرد شایسته فقط سرپرست انهم‌ بعد از دوماه؟!! چندبار به دفترش زنگ زدم دریغ از یک پاسخ ؟!!! من بعداز ۳۰سال سابقه کار ۱۵ملیون حقوقم هست حتی از اموزش و پرورش هم کمتر ؟!بگو خدایی خودت چند صد ملیون حقوق میگیری؟!چند ملیارد در دوسال

  • کارشناس ارشد دریایی

    به اعتقاد بنده ، در زمان تصدی این پست توسط ایشان ، تعامل با سایر سازمانهای بین المللی و منطقه ای به حداقل رسیده و متاسفانه در به کارگیری نیروهای متخصص دریایی بسیار ضعیف عمل نموده اند. هر چند که تعامل با مبادی بین المللی و منطقه ای از چند سال قبل از ایشان سیر نزولی داشته است لیکن ، این امر در زمان ایشان سرعت بیشتری گرفت و شاید بتوان ادعا نمود بدترین شرایط در زمینه موصوف، درزمان ایشان رقم خورده است و سازمان بنادر بیش از هر زمان دیگری در سطح منطقه و جهانی منزوی است. که تبعات جبران ناپذیری برای کشور در صنایع دریایی و اقتصاد دریا محور رقم خورده است .
    حتی در سطح ملی نیز سازمان بنادر از جایگاه خود نزول نموده است. عدم دارا بودن ثقل سیاسی و حتی تخصصی متاسفانه از خصوصیات این مدیر عامل و سایر مدیران عامل در حداقل یک دهه گذشته بوده است. و نداشتن جایگاه سیاسی محکم و مطمئن در بین دولتمردان، عاملی برای جلوگیری از بهبود وضعیت معیشت پرسنل سازمان بوده است . عدم توانایی در استحقاق حقوق پرسنل سازمان بعنوان یکی از مهمترین سازمانهای تخصصی کشور، سبب گردیده بخشی از پرسنل مجبور به انجام اضافه کار در مشاغل پایین مانند مسافر کشی در اسنپ برای جبران هزینه های زندگی خود میباشند که شاید موصوع اخیر در طول تاریخ سازمان کم سابقه و حتی بی سابقه بوده است. سیاستهای اشتباه در جذب نیروهای غیر متخصص و عدم توجه لازم به نیروهای متخصص در سالهای گذشته سبب بی انگیزگی پرسنل متخصص و مجرب در تولید محتوی و خروج انها از زنجیره تصمیم سازی صحیح و کارامد گردیده است ، بطوریکه سازمان بنادر از ریل توسعه خارج گردیده و با سرعت وشیب زیادی در حال سقوط است.
    به اعتقاد بنده در حداقل یک دهه گدشته پتانسیل موجود در هیات عامل سازمان به هیچ وجه پاسخگوی نیازهای سازمان نبوده و سازمان و بالطبع پرسنل آن از سیاستگذاریهای ناکارامد در رنج مفرط قرار دارند. با سپاس
    کارشناس ارشد دریایی با حدودا ۳۰ سال سابقه کار در سازمان

  • بازنشسته

    بازنشستگان قشر فراموش شده در دورتن مدیرعاملی ایشان هستند؟!من بازنشسته باسی سال کار الان۱۵نلیون تومان حقوق میگیرم؟!فقط بدرد شاغلین میخورد وام عالی حقوق بالا بن رفاهی عالی وووووفقط مال شاغلین هست بازنشسته کاسه ی گدایی دستش؟!خدایا خودت بداد این قشر برس؟!چند بار زنگ زدم دفترش اصلا تحویل نگرفتند ؟!باند بازی روابطرجای ضوابط را در سازمان بنادر گرفته است

  • امیر

    با سلام
    ایشان فرد توانممند و در عین حال خدمتگزاری میباشد که در عرصه دریا و بنادر ایران تجربه فراوانی دارند در مدت مدیریت ایشان قراردادهای خوبی وا کشور هند با توجه به تحریمهای ظالمانه به انجام رسید که در حال انجام میباشد و کشور از این طریق به سود های کلانی در اقتصاد دست خواهد یافت خداوند یاور و نگهدارشان باشد

  • امور اداری

    یکی از شاخصه های لیاقت مدیران ارشد دقت در انتصابات مدیران میباشد . متأسفانه استفاده از فردی غیر متخصص در پست مدیر کل امور اداری و همزمان بایکوت کردن بانویی متخصص به نام سرکار خانم پور نیکو در همان بخش از نقاط ضعف مدیریتی سیستم می‌باشد .
    چه بهتر است مدیران ارشد بجای بایکوت نمودن متخصصین ، حرف های ایشان را بشنوند و سر لوحه کار خود قرار دهند .
    امیدواریم با شعار های انتخاباتی ریاست محترم جمهور استفاده از نظرات کارشناسان و متخصصان عملی گردد .

    • امور اداری

      باسلام
      لطفا بفرمایید آیا این به اصطلاح متخصص که جدیدا عوض شده اند، احیانا مقصر اصلی عدم اجرای قانون جذب ایثارگران نبوده اند؟!!! که کلی هزینه و رای قضایی بر علیه سازمان و مدیران آن رو باعث شدن. اتفاقا لعن و نفرین فرزندان ایثارگران برعلیه ایشان خواهد بود اگر بدانند.

  • میرزازاده

    باسلام من با نام امیر هم نظرم را دادم
    حضرات کمی با منطق رفتار کنند سازمان بنادر یک سازمان تخصص میباشد و استخدام کردن نیرو با هر عنوانی و مجوزی جهت اشتغال در این سازمان مقدور نمیباشد که بخواهند با مدرک دیپلم و...سازمان بنادر را صرف داشتن مجوز اشباه کنند این سازمان یکی از اورگانهای بین المللی میباشد پس نتیجتا باید دارای اصول و قوانین خاصی باشد اکثر اقایانی که نظرات بالعکس دادند بدلایل کاری و بعضی هم بازنشستگی از کار کنار گذاشته شده اند خداوند یار و نگهدارشان باشد

  • میرزازاده

    کسانیکه بدنبال تغییر و مدیریت از بیرون این سازمان هستند بدنبال وارد کردن اتوبوسی افراد دست نشانده خود به این سازمان هستند ونه تخصصی کردن

  • مسعود

    با سلام
    صفایی یکی از {....}ترین مدیران سازمان بوده و هست گناه من و خانواده خودم و زن و بچه تمام خانواده ایثارگر بر گردنش هست و اونو به خدا واگذار کردم و انشاالله در دنیا و آخرت خیر نبینه

  • حامد

    باسلام
    به جرات میشه گفت ضعیف ترین هیات عامل به مدیریت آقای صفایی..اسم آقای صفایی با واژه رانت و لابی گره خورده.نابود کردن مدیران لایق به دلیل ترس از جایگاه و صندلی مدیرعاملی..

  • سعید

    نرم های تخليه و بارگيري به ٢ هزار و پانصد تن رسيده و صاحبان كارا را مجبور به پرداخت هزينه دموارژ وخروج ارز از كشور نمود
    در هيچ دوره اي تجهیزات بندری در بنادر کشور اين قدر خارج از سرویس نبوده ضعف در نظارت و مديريت كاملا مشهود است
    نارضایتی و اعتصابات کارگری در بنادر بزرگ كشور بيش از هر دوره اي است.

  • امیر

    عملکرد ظعیف
    مدیری که حتی به بزرگترین بندر ایران شهیدرجایی که خانه او بود سر کشی نکرد و مدیران نا کارامد و بی تجربه مثل شاعلیا را معاون بندر به این بزرگی کرد و اینها بندر به این با ارزشی تبدیل به خانه ویرانه کردند

  • امان

    اقای صفایی کارنامه خود را با مهرداد بذرپاش خراب کرد رانت برادر پذرپاش در واگذاری چند طرح غیر قابل انجام به شرکت همراه در بندرشهیدرجایی و ایجاد رانت او را از نیرو انقلابی به نیروی رانت تبدیل کرد متاسفانه

  • کارشناس بندر

    نرم های تخليه و بارگيري به ٢ هزار و پانصد تن رسيده و صاحبان كالا را مجبور به پرداخت هزينه دموارژ وخروج ارز از كشور نمود
    در هيچ دوره اي تجهیزات بندری در بنادر کشور اين قدر خارج از سرویس نبوده ،ضعف در نظارت و مديريت كاملا مشهود است
    نارضایتی و اعتصابات کارگری در بنادر بزرك كشور بيش از هر دوره اي است

  • کارشناس بنادر هرمزگان

    سلام
    لطفا تین نیوز از انتشار کامنت های کذب جهت تخریب مدیران دلسوز با درج اسامی از جمله مدیران فعلی و سابق سازمان خوداری کند.
    این کامنت ها تحت ذیل نام مدیران دریایی که دارای احترام جامعه دریایی هستند، قطعا و فقط و فقط جهت تخریب شخصیت مدیران جوان و آینده دار سازمان است که تمامی پله های ترقی را یک به یک به عنوان کاردان سپس کارشناس فنی، کارشناس عملیات، معاون عملیات، مدیرکل ، مدیرعامل شرکت ملی نفتکش، مشاور مدیرعامل و مدیرعامل سازمان پله به پله و با توانمندی طی نموده است و بس.
    جهت تنویر افکار مخاطبان عزیز و فهیم باید این نکته را عرض کنم که آقای صفایی شاگرد اول و با کسب بالاترین معدل دوره کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بنادر دانشگاه جهانی دریانوردی مالمو سوئد هستند. و حتی در آن مقطع در مراسم فارغ التحصیلی به دلیل حضور یک دریادار آمریکایی در مراسم با حق کشی نفر اول یک آمریکایی معرفی می‌شود و از همان زمان حق ایشان مظلومانه ضایع شد و الان پس از ۲۰ سال برخی ها که به دنبال یغما بردن بیت المال هستند ناجوانمردانه قصد تخریب ایشان را دارند و همان رفتار دشمنان را تکرار می کنند.
    در ۳ سال گذشته اقدامات ماندگاری توسط ایشان در تاریخ سازمان بنادر به ثمر رساندند. بسیاری از مشکلاتی که مدیران عامل نا آشنا به بدنه سازمان به پرسنل تحمیل کرده بودند را یک به یک برطرف و باعث ایجاد آرامش روانی در بدنه سازمان شدند.
    ایشان فرزند سازمان هستند و به مشکلات و دغدغه های کارکنان آشنا و با همین رویکرد بیشترین انتصابات مدیران ارشد سازمان از کارکنان میانی بنادر تابعه در دوران مدیرعاملی ایشان شاهد هستیم بیشترین انتصاب مدیران جوان از بدنه سازمان را نیز تنها در این دوره می بینیم. ایشان از آنجائیکه خودشان از بدنه کارشناسی رشد کرده اند و با اعتقاد به توانمندی کارشناسان و کارشناسان مسول، کمترین ورودی مدیر سفارشی نا آشنا به مباحث تخصصی و با پشتوانه لابی از بیرون را در دوران مدیریت ایشان شاهد هستیم.
    برای صحت سنجی سمپاشی بدخواهان سازمان بنادر که چشم دیدن مدیری توانمند از بدنه سازمان را ندارند، فقط به سایت سازمان بنادر نگاه کنید تمامی مدیران از بدنه و افراد باتجربه و امتحان پس داده هستند و هیچ مدیری به خاطر ارتباطات و لابی منصوب نشده است.
    بیشترین سفر به بنادر تابعه برگزاری جلسات متعدد با ذینفعان و مالکین شناورها و جوامع محلی، بزرگترین پروژه های توسعه که تاثیر مستقیم آن را مردم محلی احساس می کنند توسط ایشان پیگیری و به ثمر نشست از اقدامات شایسته ایشان در استان هرمزگان که من خدمت میکنم از جمله ثبت ۱۲ هزار قایق صیادی پس از ۲۵ سال انتظار، پروژه مگاپورت مکران با پس کرانه هزار هکتار، طرح گردشگری ۳ گانه هرمز، حقانی نخل ناخدا، وام بدون بهره به شناورهای مسافری، تکمیل بندر سیریک پس از ۱۶ سال و راه اندازی بندر خمیر فقط در ۱ سال کار جهادی که فعایتش از برخی بنادر صاحب نام قدیمی بیشتر است، طرح بندر جدید لنگه ........... نمونه هایی از خدمات شایسته ایشان است.
    حتی کم کاری سایر دستگاه ها را به دوش کشیده و بارها خدماتی به مردم که مسولیت ارگان دیگری است فقط و فقط برای مردم به دوش کشیده.
    ولی در عین حال ایشان مقابل سهم خواهان منابع سازمان محکم ایستاده. مقابل خواسته های نابه حق جهت انتصاب افراد سفارشی ایستاده. ایشان مقابل کسانی که خواستار زیرپاگذاشتن و دور زدن قوانین و دستورالعمل ها هستند ایستاده. مقابل کسانی که دنبال دکان مجوز فروشی و انحصار در بنادر و قراردادها هستند ایستاده. ایشان مقابل فشار و سیاهنمایی کسانی که انتظار زیرپاگذاشتن قانون معاملات دولت و مقررات حاکم بر مناقصات دولت هستند محکم ایستاد و تن به تهدید آنها نداد.
    از تین نیوز تقاضا دارم به جهت رعایت انصاف و از آنجائیکه رسانه امانتدار آبرو و عملکرد مدیران خدوم از انتشار کامنت هایی که به دروغ منتصب به مدیران با سابقه و ارشد سازمان هستند خوداری و این متن را که نظر اینجانب است جهت روشنگری منتشر نمایند.

    کارشناس بنادر هرمزگان

  • دکتر حبیب غفاری

    با سلام
    بنده مسول ستادهای دانشجویی دکتر پزشکیان در شمیرانات تهران بودم. استاد پاره وقت دانشگاههای تهران و تمام وقت هم کارمند سازمانی هستم که دکتر صفایی مدیر عامل آن می باشد. برعکس خزعبلاتی که خیلی از دوستان در نظرات بیان کردند دکتر صفایی بیش از بیست سال همکار بنده در بزرگترین بندر تجاری ایران یعنی بندر شهید رجایی شاغل بوده است و خدمت خود را از سطح کارشناسی تا مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان انجام داده و حدود ۸ سال قبل هم معاون وزیر وقت نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت بودند .. ایشان تحصیلات فوق لیسانس خود را در حوزه دریایی و بندری در دانشگاه مالمو به پایان بردند و بی شک یکی از بهترین متخصصان حال حاضر کشور در حوزه دریایی و بندری است و به گفته آقای دکتر مخبر ما متخصص تر از ایشان در کشور نداریم.
    در خصوص برادر خانم ایشان هم به عرض می رساند که فرد مذکور هم بیست سال در بندر شهیدرجایی در مسولیتهای مختلف بوده و در زمانیکه اصلا آقای دکتر صفایی در سازمان بنادر نبودند برادر همسر ایشان سالها مدیر کل امور بندری سازمان و مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان بوده و کماکان هم همان مسولیت مدیر کلی را دارند و اشتغال و مسولیتهای ایشان هم بر اساس توانایی های خودشان بوده و ربطی به آقای دکتر صفایی ندارد ... واقعا انسان نمی داند در جواب کوته فکرها و تنگ نظرها چه پاسخی بدهد. ... بنده خودم با مدرک دکتری تخصصی یک کارشناس در این سازمان هستم اما نمیتوانم واقعیات را کتمان کنم ... خودم را معرفی کردم تا دوست و دشمن بدانند که آقای دکتر صفایی جزو بهترین و باتجربه ترین و متخصص ترین معاونان وزارت راه هستند و هر وزیری باید شکر گذار باشد که این قبیل افراد متخصص را در اطراف خود دارد
    با احترام مجدد
    دکتر حبیب غفاری مرکز تحقیقات سازمان بنادر

    • ممقلی

      برادر بزرگوار
      در متخصص بودن ایشان شکی نیست اما اگر نگاهی به انتصابات ایشان بیاندازید اوج بی تخصصی و توانمندی را خواهید دید، نمونه اش همین انتصاب مدیرکل {....} به سرپرستی معاونت اداری و‌مالی، انتصاب ابوطالب گرایلو که عملا بندر امام رو به سراشیبی سقوط برده، انتصاب مدیرکل جدید مهندسی عمران که ظاهرا از نزدیکان ایشان است. انفعال در موضوع اختلاس بندر امام و عدم برکناری کلیه افراد مسول از جمله ريیس {....} و مدیر کل و از همه مهمتر نگه داشتن {....} پدرخوانده در سمت معاونت بندری علیرغم بازنشسته بودن و به اذعان دوست و دشمن نیمی از مشکلات موجود در بنادر و سازمان مربوط به دخالتهای ایشان می باشد، اگه کمه بازم بگم

    • کارمند

      درود بر جناب دکتر غفاری، الحق و الانصاف با شجاعت تمام جان کلام همین است.

    • کارشناس بندر شهید رجایی

      آقای {....}
      خودتو خیلی تحویل می گیری
      پرونده تخلفاتتون در بنادر هرمزگان هنوز هست
      شاهد این کارکنان جدید شما را نشناسند و قدیمی ها خوب تورا می شناسند

    • کارشناس بنادر هرمزگان

      سرکار خانم وزیر محترم راه و ترابری
      اینجانب کارشناس حرفه ای در حوزه بنادر استان هرمزگان دارای ۲۹ سال سابقه خدمت در این استان زر خیز هستم
      مواردی که بشرح زیر خدمت حضرتعالی عرض می کنم بدون حب و بغض است و انشاالله مورد رضای حق باشد
      تشکر ویژه از تین نیوز بابت نقد عملکرد آقا صفایی
      ۱- عملکرد آقای صفایی در حوزه نظارتی بخصوص {....}
      به یکباره یکی از همشریانش که در وزارت اطلاعات کار می کرده به سمت مدیر کل {...} منصوب کرد و الان هم شاهد این هستی که بلافاصله بعد از بازنشستگی جناب آقای علامه به عنوان سرپرست معاون اداری و مالی منصوب نمود و عملا شاهد نزول نظارت بر عملکرد مالی خواهیم شد.
      ۲- عملکردشون در حوزه مالی سازمان باز هم ایشان یکی از همشریانش که اهل کازرون هست بر مستند مدیر کل مالی سازمان منصوب که بتواند از ظرفیت مدیر کل مالی برای چاق کردن نمایندگان و لابی گری استفاده نماید.
      ۳- عملکرد آقای صفای در هرمزگان
      الف) همین بس که ۱۸ نفر از هموطنانمان در زمان ایشان به دلیل عدم آشنایی شناور ناجی در دریا غرق شدند.
      ب) ایشان یه حالی می خواست به اسناندار وقت استان که از همشریانش بود بنام عزیزی یه پروژه در نخل ناخدا کلنک زدند و مبلغ حدود ۵۰ میلیارد تومان پول بیت المال در دریا ریخت و سالیان متمادی رها و خیلی از تاسیسات برقی و ... دزدیده شد.
      ج) استخدام بی رویه همشریانش در شرکت های طرف قرارداد بندر شهید رجایی که گاها با تهدید و حتی حقوق آنان نیز از سوی ایشان یا عواملش برای شرکتها تحمیل میشد.
      د) استخدام همشریانش به عنوان نیروی قراردای در بندر شهید رجایی که در حال حاضر اکثر آنان در شهرک شهید باهنر ساکن هستند استخدام فقط همشریانش به شکلی هست که بیش از ۷۰٪ ساکنین شهرک شهید باهنر از فک و فامیل ایشان هستند.
      ه) انتصاب یکی از همشهریانش که مسئول گارد بندر شهید رجایی بوده و فقط در حوزه نگهبانی تجربه دارد به عنوان مهمترین معاونت بندر شهید رجایی (معاونت امور بندری و اقتصادی) که تا بحال چنین اقدامی در بندر شهید رجایی ندیده بودیم معاونت امور بندر و اقتصادی بایستی حداقل لیسانس دریانوردی از دانشگاه چهابهار یا دیگر دانشگاه های معتبر داشته باشد.
      و) شرکت های طرف قرارداد در بندر شهید رجایی در دوران صدارت ایشان در پست مدیرعاملی سازمان بنادر به فلاکت رسیده اند.
      ز) دخالت در انتصابات مدیران خیلی از شرکت های طرف قرارداد با سازمان از جمله مدیر عامل شرکت سینا که پورت اپراتور بندر شهید رجایی می باشد اهل کازرون و چند سالی در بندر بوشهر تجربه کار دارد.
      ه) وضعیت بندر شهید رجایی به قدری اسفناک است و به فلاکت رسیده که اگر خواستی یک وجب زمین و انبار .... برای دپو کالا بگیرید اگر دم این گماشته های اقای صفایی نبینی امکان ندارد بتونی به طور حتی موقت یکسال بگیری.
      این گوی و میدان امتحان کنی ببینی می تونی بگیری
      ک) با یک حساب سر انگشتی ببینید یک و نیم در هزار صیف کالا که بابت نظافت و پاکسازی بندر شهید رجایی و خیابانهای منتهی به بندر از صاحبین کالا گرفته می شود کجا هزینه می شود در سال یک عددی در حدود ۱۰۰۰ میلیارد دریافت می گردد.
      م)چطور مثل آب خوردن محوطه و زمین و پروژه های سرمایه گذاری نون و آب دار به شرکت هاییکه از همشهریان آقای صفای در آن مسئولیت دارند داده می شود مثل پروژه ای که به شرکت سینا در حوزه نفتی در همین امسال داده شده
      جناب وزیر محترم سرکار خانم صادق اقای صفای فرد بسیار زیرک در دروغ گفتن و آمار سازی و استاد شو بازی است.(نمونه بارز مجله بندر و دریا چاپ شهریور همین صفحه اول گویای این مطلب است )
      خانم وزیر سازمان بنادر در ورطه بانودی است وقتی که مدیر عامل ،‌مدیر کل {....} و مدیر کل مالی از یک {....} باشند.
      خانم وزیر خیلی موارد لابی گری و فساد در دوران اقای صفایی در سازمان بنادر هست که سر فرصت اگر گوش شنوایی باشد بیان خواهم کرد.
      تو حدیث مفصل بخوان از این مجمل.
      من آنچه شرط بلاغست به تو می گویم
      تو خواه از سخنم پند گیری خواه ملال

  • کارشناس آگاه بنادر

    برخی دوستان درخصوص جذب ایثارگران تاکید برتخصصی بودن سازمان دارند خوددکتر صفایی بیش از۱۰سال ازعمرخدمتی اش را درسازمان درس خواندانده و همین الان دردوبندر بزرگ کشور بیش از ۳۰۰جایگاههای تخصصی وعملیاتی این بنادردراختیار نیروهای شرکتی است، اتفاقا سازمان بابخشنامه های عادی ومحرمانه تلاش کرد این رویه را اصلاح کند ولی باورود به موضوع وبررسی های بعمل آمده دیدند ادامه کارهای حساس وعملیاتی به مشکل خواهندخورد ازطرفی نیروهای ایثارگر فارغ ازداشتن مدارک تحصیلی معتبربعضا باسابقه بیش از۱۰سال بیش از۱۰۰۰ساعت دوره های تخصصی وفوق تخصصی سازمان راگذارانده اند دوستان بدون اطلاع نظر ندهند وانتصابات اخیر راببینید چه تخصصی دارند!! بررسی کنید لیسانس ادبیات وعلوم اجتماعی وجامعه شناسی درچه جایگاه های مهمی بکارگرفته شده اند!!! بنابراین نشون میده مدیران سازمان بخشهای تخصصی سازمان را رها کرده اند وبه کلمه تخصصی سازمان برای فراراز وظایف قانونی چسبیده اند و این موضوع محلی برای سوء استفاده آدم هایی که حتی معنی آن رانمی دانند شده است.وگرنه هرسازمانی درچارچوب خودش تخصصی هست، و..........؟؟؟؟!!!!!

  • خلیلی .بازنشسه سازمان بنادر.

    جناب صفایی یکی ازموفق ترین مدیران دهه اخیرسازمان بنادرودریانوردی بوده اند.ایشان درحوضه های مدیریتی چه درسازمان وچه درخارج ازسازمان (ایران نفنکش ) عملکردموفق وقابل قبولی داشته اند.موفق باشی تمام سازمان بنادرازشما حمایت خواهندکرد.

  • موسی

    با سلام
    لطفا این بی لیاقت رو عوض کنید یه ادم مطیع فرمان رهبری بزارید ، این اقای صفایی همه نیرو های شرکتی رو بعداز سه سال اونم با رای مثبت دیوان بزور با تعهد میخوات بفرسته چابهار، هر روز داریم نفرینش میکنیم ،،،ما همه فوق لیسانس هستیم این اقای صفایی مارو با مدرک دیپلم داره میفرسته چابهار و هرمزگان...ما پول نداریم وضعیتمون خوب نیست کمکمون کنید.
    خدایا تو شاهد باش ما حرفامونو زدیم از حقمون دفاع کردیم بقیش با خودت.
    یا لثارت الحسین
    یا مهدی عج

    • حسین

      برادرم من نزدیک به سی ساله هرمزگان کار میکنم. بومی انجا هم نیستم. از دانشگاه معتبر دولتی هم لیسانس و فوق لیسانس گرفتم. چه اشکال داره شما تشریف بیارید جنوب کار کنید؟
      ناسلامتی قراره سازمان بنادر کار کنید. این سازمان عمده فعالیتهاش تو بنادر جنوبه.

    • دکتر صیفی مرادی

      من به عنوان دکتر صیفی مرادی متخصص نرم افزار هستم و همسرم نیز در معاونت فنی و تجهیزات از نیروهای توانمند متخصص می باشد.
      با سپاس از اقای دکتر صفایی و جناب دکتر اسلامی در خصوص انتصاب آقای خورسندی به سمت مدیر کلی فاوا به توجه به تجربه گرانبها در معاونت دریایی همراه با آقای مهندس عباس نژاد.
      در حال حاضر سیستم جامع بندری با حمایت آقای اسلامی و آقای عباس نژاد و با درایت و تخصص آقای خورسندی و مدیریت اینجانب در حال عملیاتی شدن می باشد و برگی دیگر از توانایی های منسوبین آقای دکتر صفایی رقم خواهد خورد. و خوشبختانه |آقای دکتر اسلامی تا عملیاتی شدن نهایی سیستم جامع در سازمان انشالا حضور خواهند داشت.

  • سیاسی

    سایه بسیار سنگین دولت سایه بر انتصابات سازمان بنادر!!!!!

  • ناشناس

    به نظرم مهم نیست صفایی چقدر خوب بوده یا بد. می ماند یا می‌رود. مهم این است که امروز سازمان بنادر و دریانوردی خالی از نیروی کیفی است . قوانین تبدیل وضعیت و بکار گیری نیروی غیر کیفی این سازمان تخصصی و علمی را تبدیل به حیات خلوت مجلس و نهاد های نظامی امنیتی خواهد کرد.

  • ناشناس

    شخص آقای صفایی فردی متخصص اما فرد بسیار نزدیک و فامیل ایشان در سازمان کاملا اهل باند بازی و مهره چینی است.و در این مدت ۳ الی ۴ ساله کلیه افراد متخصص وتوانمند در بندر رجایی برکنار و با مهر ه های . ..جایگزین شدند

    • بندری- دریایی

      سلام دوست عزیز
      لطفا یه لحظه کلاه تون رو قاضی کنید، همون بنده خدایی که مد نظرتون هست بدون اغماض و خدایی اش یکی از متخصصان عالی رتبه بندری- دریایی کشور هستن و برخلاف خیلی ها اصلا هم اهل باندبازی و منفعت طلبی نیست، لطفا منصف باشید.

  • ناشناس

    سلام
    آقای دکتر صفایی از نیروهای مخلص وبا تقوی ومسلط به تخصص بندری ‌دریایی است که سال‌های طولانی در سمت های مرتبط خدمت کرده وانصافا خدمات ارزنده ای در طول دوران خدمت خود به نظام وکشور عزیزمان انجام داده
    دور از انصاف است که عده ای قلیل بخواهند به خاطر منافع شخصی خدمات این برادر انقلابی را زیر سؤال ببرند
    ایشان به حول قوه الهی میماند ‌وخدمات ارزنده خود را ادامه خواهد داد

  • امیر

    این مدیر فقط فکر خودش و خانواده‌اش هست تازه تمام فامیل مشغول کرده در شرکت خصوصی طرف قرارداد پست مدیریت داده شرکت مشکلاتشان با فامیل حل میکنم پول بخواهند شرکت می روند دنبال فامیلشان یا صفایی یا کرجی ران حل می‌کنه اینهمه پول و سرمایه وسهام و شرکت خصوصی مدیر از کجا آوارده من جای وزیر بودم یک بررسی می کرد کارشناس حقوقی و بازرسی کارها چک کنه لیاقت ماندن با تیم در هیات مدیر دارد یانه از قسمت دیگه وزارت خانه مدیر می گذاشتم

  • ناشناس

    این صفایی حداقلش میتونست نیرو های شرکتی ایثارگر رو بعداز سه سال که رای مثبت گرفتن، آواره کوچه خیابونا نکنه ، اخه خدا خوشش میاد؟
    نیرو شرکتی ایثارگر باید بهشون ظلم بشه؟ از خونه و شهر خودشون برن به یه جای غریب؟
    صفاییی چه عوض بشی و چه نشی مهم نیست. تو به ایثارگران ظلم کردی ، خدا جای حق نشسته ، تنها کاری که میتونستی بکنی دل بچه های ایثارگران رو خوش کنی نه اینکه از خونه هاشون بیرونشون کنی...
    سپردمت به خدا

  • سعید

    مالک برای بررسی عملکرد مدیران یک سازمان و در راس آن آقای صفایی که برخی دوستان در نظرات نوشته اند که ایشان خاک خورده و متخصص در بنادر هستند چه می باشد؟؟؟
    آیا خانم صادق وزیرمحترم راه اطلاع دارند که همین الان و در حال حاضر ۴۰ کشتی کانتینری در لنگرگاه بندرشهید رجایی منتظر نوبت تخلیه و بارگیری هستند و روزانه چه ضرر هنگفتی متوجه کشور و همیچنین از دست دادن صاحب کالا و نارضایتی تجار می گردد ؟؟؟
    آیا جناب پزشکیان و خانم صادق اطلاع دارند که برای اجاره کردن یک سوله کوتاه مدت باید تجارت را بزنیم و از معاون‌بندری به رییس امور بندری شهیدرجایی و بعد به اپراتور های بندر که مستقیم تحت فرمان واحد بندری شهیدرجایی هستند پاس داده شویم و دست از پا درازتر برگردیم…؟

    • بندری- دریایی

      خالی بند نگفتی آمار ۴۰ کشتی کانتینری رو از کجا آوردی؟؟؟؟ اگر این آمار جنابعالی درست باشه، به فرض ظرفیت هر گشتی ۵۰۰۰ هزارTEU، می بایستی در سال ۷۳ میلیون TEU عملکرد کانتینری بندرشهیدرجایی میشد؟ لطفا اگر دروغ هم میگین، دروغ شاخدار نگین !!!

  • mhmd

    باسلام و درود
    آقا از كسي كه حتي يك ساعت دريانوردي ندارن نبايد توقع اين داشت كه وضعيت دريانوردان رو درك كنند
    ايشان يا كمال احترام حتي رشته تحصيليشون هم مرتبط نيست
    متاسفانه توقع اينكه ايشان بتونن تحولي ايجاد كنند نبايد داشت چون اولين آيتم كه رشته تحصيلي هست رو ندارند
    چجور از ايشان توقع داشته باشيم زيرساختها رو در بنادر ايجاد كند يا اينكه بهبودي در اقتصاد دريايي صورت بگيره

  • محمد

    جناب صفایی با ایثارگران بنادر لج کرده و قانون تبدیل وضعیت را اجرا نکرده باگذشت ۳سال. حال که اجرایی میشود به عنوان تنبیه میخواد بفرستد چابهار و هرمزگان. مدیریت وی بسیار ضعیف میباشد. از جناب پورکبگانی نماینده بوشهر میخواهیم به شدت پیگیر موضوع باشد. تشکر

  • ناشناس

    با سند باید حرف زد.
    معاون زیر ساخت مهندسی ایشان فردی ست که توان حتی اتمام پروژه فاز سه شهید رجایی را نداشت و بعد از دوبرابر شدن زمان پروژه ، کار نیمه تمام ماند و جالب اینجاست یک بازنشسته را مجری این طرح کرده اند.این فرد الان معاون زیرساخت‌هاست....مدیر کل دریایی ایشان هم همان فردی ست که زمانی مدیرکل بنادر هرمزگان بود و دررزمان ایشان کشتی پای اسکله غرق شد و حوادث زیادی اتفاق افتاد و در زمان معاونت ایشان در بندر رجایی کشتی حامل مسافر غرق و هفده نفر بین حقانی و هرمز جان باختند ولی اینها لابی گرند ...وزیر باید خیلی قوی باشد تا اینها را تغییر دهد.... با آمار بگویند چرا هنوز نتوانسته اند آمار کانتینر را حتی به دو میلیون برسانند....مدعی و بی سواد ولی اکثرشان با لابی با دانشگاه امیرکبیر ، سهمیه گرفتند و اکثرشان مدرک مجازی و کذایی پلی تکنیک گرفتند....پر ادعا و دانشگاه را هم خریدند....قدرتمندند چون پولدار و لابی گرند

  • محمد

    باسلام و احترام و تشكر از اين سايت
    آقاي صفايي زير چتر آقاي آشوري نماينده بندرعباس درمجلس و آقاي محمدرضا رضايي كوچي (رئيس كميسيون عمران مجلس) هستن
    سازمان بنادر شده حياط خلوت آقاي صفايي و دوستانش
    بعنوان مثال آقاي رضايي كوچي چه كار مهمي دارن كه هر روز غروب تا پاسي از شب توي سازمان بنادر نشست خصوصي با آقاي صفايي دارن
    وقتي مديري بفكر جيب خودش و حاميانش باشه نتيجه ميشود مجموعه اي كه حداقل ٢٠ سال از كشورهاي حاشيه خليج در زمينه كشتي سازي و امكانات اوليه تخليه بارگيري و حتي اسكله سازي عقب هستيم
    از خانم وزير توقع داريم با دقت نظر ايشان را بركنار كنند
    هروقت جلوي ضرر را بگيرند سود هست.
    منتظريم خانم وزير انشالله با درايت ، شخصي لايق انتصاب كنند

  • پیمانکار...

    باسلام
    بنده بعنوان یک پیکانکار میبینم تمام پروژه های سازمان بنادر بدون تشریفات به خاتم الانبیا داده میشود پروژه هایی که طبق قانون‌می‌بایست در مناقصه گذاشته شود
    مگر ما پیمانکاران که بجز خدا کسی رو نداریم نباید بتوانیم از زمان ورود آقای صفایی فعالیتی کنیم.
    بنده طبق آمار دقیق عرض میکنم کشور ما در زمینه کانتینر و کالا بین هفت کشور حاشیه خلیج همیشه فارس رتبه هفتم یعنی آخر گرفته.
    از کدام جنبه به عملکرد آقای صفایی نگاه کنیم. هردم‌از این باغ بری میرسد...
    از هرجهت میبینیم تا ایشان و اکثر مدیران بنادر طبق دستور ایشان بدون تشریفات پروژه چند میلیاردی و چند هزارمیلیارد تومانی با ترک تشریفات به خاتم میدهند.
    خداکند خانم وزیر تصمیم درستی اتخاذ نماید و شخص متخصص و لایقی را جایگزین کنند.

  • فرشید

    دوستان عزیز امیدواریم خانم وزیر شخص باتجربه و‌لایقی رو‌انتخاب کنند که بفکر پیشرفت پردرآمدترین سازمان کشور باشند نه بفکر جیب خود و دوستانش
    دراین چندسال کلی از متخصصان از کشور مهاجرت کرده اند و در کشورهای دیگر مشغول شده اند
    فاجعه بار است وقتی میبینیم شایسته سالاری در دوره آقای صفایی معنایی ندارد

    • ناشناس

      سلام
      دکتر صفایی مرد دریایی بوده و هست و همیشه منشأ خیر و برکت بوده ولی متاسفانه نفراتی مثل {....}برادر همسر وی و {....} و {....} مدیر کل شهید رجایی عملکرد ضعیف این نفرات باعث شده ایشان فردی ضعیفی به نظر برسند. متاسفانه آقای {....} که باید خیلی مراعات دکتر صفایی کنند در بحث انتصابات ولی ایشان ملاک انتخابشان برای پست ها حساس سازمان و سایر بنادر فقط اهل استان گیلان و همشهری خودش باشه یا اینکه استان فارسی و همشهری دکتر صفایی باشه که این نوع عملکرد و تصمیمات باعث شده و نادیده گرفتن سایر کارشناس های متخصص شده و دلسردی ایجاد کرده است
      در مورد آقای {.....} مدیر کل{....} متاسفانه ایشان فردی نالایق می باشد که شرکت های بخش خصوصی از عملکرد ایشان ناراضی هستند و حتی انتصابات هم سلیقه رفتار می کنند به طور مثال از ایشان بپرسین انتصابات از معاونت بندری ایشان تا {.....} بر چه اساس بوده است (همش یا همشهری {.....}بودند یا همشهری دکتر صفایی)آیا این ملاک و معیار انتخاب می باشد. خب طبیعی است این همه نارضایتی از عملکرد برمیگردد به انتخاب دکتر صفایی که می بایست این افراد را از خودشان دور کنند۰
      یکی از اشتباهات بزرگ ایشان انتخاب{.....} بعنوان مدیر کل{.....} سازمان بوده شخصی که در زمان مدیر کلی در شهید رجایی چه خسارت های که به بار نیاورد ۰
      وقتی این نوع انتصابات مبینی واقعا کارشناسان سازمان و بنادر دلسرد می شوند

    • ناشناس

      آقای صفایی در صورت ابقا شدند حتما می بایست مدیرکل نالایق شهید رجایی و معاونت اداری و مالی شهید. رجایی و محمدی کرجیران را جابجا کند ۰

  • Mhmd amin

    باسلام
    امیدوارم هرچه زودتر مدیری لایق و باتخصص جایگزین شود
    یاد دارم در زمان آقای راستاد سازمان بنادر و مدیران بنادر حداقل سالی یکبار با شرکتها ، قادرکننده ها و مالکان شناور جلسه میذاشتن و پای درددل و مشکلات بخش خصوصی می نشستند
    اما این چندسال که آقای صفایی و تیمش روی کار اومدن یکبار جلسه ای نذاشتن جون دغدغه ایشان پیشرفت صنعت دریایی نیست
    خداکند هرچه زودتر ایشان رو برکنار کنند
    توی این چندسال از معاون و مدیر گرفته تا کارشناس غیرمتخصص رو وارد سازمان بنادر کردن
    مدیر بعدی اگر واقعا دریایی باشه و باسابقه کارش خیلی سخته تا کارهای اینها رو سامان بده و روی ریل پیشرفت قرار بگیریم

  • کارشناس دریایی

    سلام و درود
    دوستان یک نکته عرض کنم تا آخر بخوانید که چه خبر بوده در این چندساله
    طبق آمار دقیق و کارشناسی در زمان مدیریت دکتر صفایی تنها از ۳ درصد ظرفیت بنادر استفاده میکنیم و از ۹۷ درصد غافل شده اند. این یعنی فاجعه یعنی چقدر از انرژی و ظرفیت داره هدر میرود.
    انشالله خانم وزیر هرچه زودتر شخص متخصصی را جایگزین کنند

  • گارشناس در حوزه بنادر هرمزگان

    بفرمایید این آقای محمد دوست مدیر کل حراست که با لابی گری این پست بهشون دادند و الان هم پست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی در اختیارشون هست چند تا پرونده فساد و رانتخواری حداقل در بندر شهید رجایی نه دیگر بنادر جمع کرده مثال:
    چطوری شرکت آریا بنادر که متعلق به پرسنل سازمان هست بدون داشتن حداقل یک فرغون برای تخلیه و بارگیری و جابجایی کالا در بندر شهید رجایی برنده شده این کجا عدالت است کی و چطوری یک شرکتی که بدون هیچ تجهیزاتی از قبیل لیفتراک ، ریچ استاکر،‌ترنس ،‌کشنده ،‌جرثقیل و غیره در بزرگترین مزایده ترمینال فله و جنرال کارگو برنده شده مگر اینکه با لابی گری و ... برنده اش کردند

  • زهرا

    من حرفامو با خدا زدم...
    نه شب خوابم میبره و نه روز بیدارم ، هر روز استرس دارم، هر روز بهش فکر میکنم ، ما انسان هستیم، فکر میکنیم تفکر میکنیم.. اتفاقات رو میبینیم...حالا که بعداز سه سال میخوان قانون تغییر وضعیت ایثارگری رو درست کنن و رای مثبت گرفتیم ، میخوان بفرستنمون به یه شهر دور...ممنونم از سایت تین ، خیلی ازتون تشکر میکنم که گزاشتین حرف دلمونو برنیم ، ایشالله خدا کار همه رو درست کنه ..

  • کارشناس

    رانت و باند بازی در دوران دکتر علی اکبر صفایی
    علی اکبر صفایی پیس اخذ دیپلم با ورود به دوره فوق دیپلم در مرکز آموزش سازمان استخدام شده پس از چندی بعد به اتفاق برادر خانمش آقای محمدی کرجی ران در دوره آموزشی لیسانس بنادر در مرکز آموزش بندر شهید رجایی مدرک لیسانس معادل دریافت نمودند که با مدرک معادل و با لابی گری قوی بدون هیچ گونه آزمونی در دانشگاه مالمو مدرک فوق لیسانس بنادر گرفته همه مدارک معادل و بدون کنکور و لیسانی بدون آزمون فوق لیسانس بدون کنکور و حالا می گویند دکتر صفایی معلوم نیست دکتری از کجا گرفته آن هم بدون کنکور و معادل جناب آقای دکتر پزشکیان و سرکار خانم صادق ، مگر می شود کسی سی سال در یک سازمانی با مدرک دیپلم وارد شود و پست های عالی آن سازمان قرار بگیرد و با مدرک دکتری هم بگیرد پس بفرمایید ایشان کی و کجا کار کرده و این پله ترقی از پست کاردانی ، رئیس اداره ،‌معاون ،‌مدیر کل و مدیر عامل سازمان چجوری گرفته ایشان که فوق دیپلم ، لیسانس ،‌فوق لیساتس و دکتری ضمن خدمت در سازمان گرفته یعنی ایشان دو سال فوق دیپلم ، دو تا سه سال لیسانس ،‌دو تا سه سال هم فوق لیسانس حد اقل ۴ سال دکتری مشغول تحصیل بوده همین چند سال جمع بزنید می شود ۱۱ سال فقط با هزینه همین سازمان بنادر ۱۱ سال درس خونده پس کی کار کرده ، مگر می شود یک نفر اینجوری در یک سازمان رشد کند مگر اینکه با یک لابی گر قوی که دارای منافع هستندپشت این موضوع هستند شما بفرمایید دست تعویض ایشان بزنید ببین چند نفر از مجلس روی سرت خراب می شوند.
    امتحان کنید

  • کارشناس شهید رجایی

    هنر آقای صفایی به شکلی است که استاد استخدام هست یه جوری زیرکانه بازی می کنی که اگر نشناسی فکر می کنی اولاد پیعمیر است یه آدم منصف و بی طرف بررسی کند چطوری در استخدام اخیر سازمان بنادر ۶۰ در صدر استخدامی ها فقط مربوط به استان تولد اقای صفایی هست و ۴۰ درصد دیگر مربوط به کل کشور مگر میشود چنین کاری اگر رانت اطلاعاتی نباشد
    فقط همین یک مورد بررسی کنید به عمق فاجعه در سازمان بنادر پی می بری.

  • ناشناس

    اهمیت سازمان بنادرودریانوردی
    ۱-مرزآبی ایران درخلیج فارس با احتساب جزایر ۱۸۰۰ کیلومتر وبدون احتساب جزایر ۱۴۰۰ کیلومتر.
    در دریای عمان  ۶۳۷ کیلومتراز بندرعباس تا گواترپاکستان.
    ودرشمال کشور دریای خزر حدود  ۸۰۰ کیلومتر.

    ۲-  ٪۹۳ از صادرات و واردات کشور از طریق مرزهای آبی و
    بنادر انجام میگیرد
    ۳-سازمان بندرودریانوردی تنهانماینده رسمی دریایی کشور
    درسازمان جهانی دریایی (IMO) وسایر ارگانهای دریایی بین المللی میباشدوبا الحاق به اکثرقریب  باتفاق کنوانسیونهای بندری ودریایی تنها متولی شناخته شده ومتهد به رعایت وهمکاری درسطح جهانی میباشد.
    پتانسیل های دریایی بالقوه دریایی درکنار سایرارگانهای دریایی کشورمیطلبد که این سازمان تخصصی به وزارت دریایی تبدیل گردد وتنها راه شکوفایی وآبادانی مرزهای آبی کشوربرای یک اقتصاد دریا محور همین راهکارمیباشد.
    اما متاسفانه با نگاه اجمالی به کابینه دولتها پی می بریم کهدرزمان آقای احمدی نژاد با ادغام دو وزارتخانه بزرگترین
    ظلم درحق دریاها ومرزهای آبی کشور شده است ونه تنها شاهد رشد وتعالی مسائل دریایی نبوده ایم بلکه دربرخی
    بخشها هم پس رفت هم داشته ایم.
    باعنایت به اندک تفاصیل فوق پی میبریم سپردن سکان
    راهبری این سازمان تا تبدیل شدنش به یک وزارتخانه باید
    بدست فردی متخصص،قاطع ومدبر حتی فراتر یکنفر وزیر
    میباشد.

  • کارشناس بنادر ارمزگان

    با سلام
    آقای دکتر صفایی مدیری توانمد آینده دار و با اخلاص هستند.
    خداییش اگر در بین کارکنان سازمان می گفتند خودتان یک نفر را برای مدیرعاملی انتحاب کنید باز اکثریت آقای صفایی را انتخاب می کرد. واقعیت این است سازمان بنادر یک سازمان تخصصی است و آقای صفایی درطول عمر سازمان دومین مدیری است که از بدنه سازمان مدیرعامل شده و پتانسیل مدارج بالاتر را باتوجه به توانمندی هایش دارد.
    درخصوص نیروهای ایثار گر باید عرض کنم مشکل آنها نبود پست خالی است. در ۳۰ سال گذشته ۲ باز چارت سازمان دچار تغییر و با حذف بسیاری پست ها کوچک شده این هم در ید و اختیار مدیرعامل سازمان نبوده و تصمیم سازمان امور استخدامی است. الان پست خالی وجود ندارد که به عزیزان ایثارگر بدهند.
    برای استخدام هر نیروی رسمی نیازمند یک پست سازمانی تعریف شده و یک شماره پست هست. خوب وقتی پست خالی و شماره پستی نیست چطور حکم کارگزینی برای این نیروها زده شود؟.
    بنده خودم د جریان پیگیری شبانه روزی آقای صفایی هستیم که معاون توسعه منابع مسول پیگیری کرده ولی آخرش باید یک شماره پست پیدا شود که به هر یک از نیروها داده شود که نیست.
    مشکل جذب نیرو از آنجا شروع شد که در دهه ۸۰ مدیران عامل وقت که مثل آقای صفایی خاک خورده بنادر و از بدنه سازمان نبودند سازمان را بردند ذیل قانون مدیریت خدمات کشوری درنتیجه الان دست و پای سازمان برای جذب بسته شده حتی دریافتی حقوق پرسنل تکافوی هزینه ها نمی‌شود چونکه بایستی استخدام و پرداخت حقوق مشابه آموزش پروش و کمیته امداد باشد.
    بنده در جریان هستم آقای صفایی شبانه روز پیگیر رفع مشکل ایثارگران است چونکه واقعا به نیروی انسانی در بنادر نیازمندیم حتی برای رفع این مشکل ۲ سال است از طریق وزارت و مجلس پیگیر خارج کردن سازمان از قانون مدیریت خدمات کشوری هست که مشکل اساسی حل کند اگر این اتفاق بیفتد محدودیت تعریف پست از بین می‌رود و سازمان می‌تواند با تعریف شماره پست عزیزان ایثار گر جذب کند. راهکار دوم که آقای صفایی پیگیری کردند انتقال پست های خالی سایر وزارت خانه ها به سازمان است تا از طرفیت شماره پست های آنها مشکل نیروهای ایثار گر حل شود.
    فقط تا جایی که اطلاع دارم ایشان به شدت پیگیر جذب این نیروهاست چونکه سازمان چندسال است مجوز استخدام جدید ندارد و بنادر کمبود نیرو دارند ولی موانع قانونی و اجرایی که اشاره کردم مانع است که انشاله با پیگیری ایشان به زودی برطرف می شود.

  • کارگر

    خانم وزیر التماس و خواهش داریم ایشان را برکنار کنید
    من فرزند جانباز و مجروح جنگی هستم با مدرک فوق لیسانس
    از سال ۱۴۰۰ تا به الان
    بنده و همکاران من را تبدیل وضعیت نکردن
    البته حق داره چون بویی از انسانیت نبرده اند

    • حمید

      انسانیت خیلی وقته که کمتر شده وگرنه وضعیت ایثارگران همیشه باید در اولویت باشد.نباید تاخیر بیوفتد.

  • محمد رضا

    بيينيد دوستان
    در راس سازمان بنادر بايد كسي باشه كه دريا رفته باشه و تحصيلات دريايي داشته باشه كه بتونه درد دريانورد رو حس كنه و نواقص و كمبودهاي توسعه دريامحور رو مسلط باشه و بتونه در جهت رفعش برنامه ريزي كنه ، مشخصا جناب آقاي صفايي زحمتش رو كشيده و نهايت توانشون رو به كار بستن كه نتيجه چيزي هست كه ما در اين سه سال ميبينيم. انتصابات كه مشخصه چقدر از لحاظ مديريتي اشتباه هست به طوري كه بعضي از پستهاي كليدي چندين بار عوض شدن، در بعد بين الملل فقط يكيش اينه كه الان ما بيش از دو ساله كه نماينده اي در سازمان بين المللي دريانوردي نداريم و كسي رو هم كه در نظر گرفتن مثل اون خدابيامرز قبلي با لابي و سفارشات بيروني هست و قطعا شايستگي لازم رو براي اون سمت نداره.

  • کارشناس بندر امام خمینی

    بنده یه ارزیابی کردم از کامنت هاییکه گذاشته حدود ۹۰٪ از افراد در خصوص بی کفایتی مدیریتی و باندبازی اقای صفایی نظر داده اند ما هم در بندر امام شاهد هستیم به دلیل عدم نظارت کافی حراست ساطمام یه تخلف حدود ۴۰۰ میلیاردی اتفاق افتاد و بلا فاصله کارمند {....} سازمان که ظاهرا با مدیر کل جدید {.....} آمد یه مدیر مالی بندر امام منصوب کردند به نظر می رسد این روش {.....} اصلا درست نیست به محض اینکه یه اختلاس یا بازنشسته شدن افراد خود مدیر کل {....} و کارمندانش در آن پست ها منصوب شود این کاملا مشخص و مبرهن هست که {....}وظیفه داتی خودش که نظارت هست رها کرده و به دنبال پست و مقامی است که بیشتر پول در آن بخش باشد.
    {....} بفرما اگر در آن واحد چند نفر دیگر از مقامات سازمان و ادارت کل استانها اختلاس یا بازنشسته شدند شما نیروی آموزش دیده و متخصص دارید که جاگزین کنی.
    {.....} از اسمش پیداست که بایستی از سیستم و نیروهای شاغل در سازمان {....} کنه نه اینکه نظارت بر امورات کنار بزاره و بره سراغ پست ومقام این با روح {.....} همخوانی ندارد.
    جناب رییس {.....} کل کشور شما به عنوان متولی اصلی {....} نبایستی اجازه انتصاب مدیر کل {.....} سازمان بنادر با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع و کارمند وی که کمترین سابقه کار در سازمان بنادر دارد به عنوان مدیر مالی بندر امام می دادی پس وظیفه ذاتی مدیر کل {.....} سازمان بنادر برای حفظ و صیانت از مدیران و بیت المال منصوب شده در این مدت چجوری انجام می شود و اگر خود ایشان در پستی که با بیشتر پول و بودجه سازمان سر کار دارد چه کسی در سازمان بنادر می خواهد نظارت کند.
    خانم وزیر و رئیس کل {....} کشور اول بایستی تکلیف {....}سازمان بنادر که در حوزه کاری ایشان این همه تخلف صورت می گیرد رسیدگی کنی بعد بری سراغ آقای صفایی.
    یعنی غضنفر اول بچسب رونالدو رو ول کن

  • ناشناس

    تین نیوز لطفا همه کامنت ها ارسال نمایید ناعدالتی نکنی

  • ناشناس

    فعلا که سازمان بنادر شده سازمان بازی فامیلی،میگن یا خودمون یا هیچ کس.
    اداره بندر بوشهر در بخش فنی(اداره تجهیزات دریایی و خشکی)کلی اختلاس شد کلی تجهیزات خوابید و فرسوده شد بعد از سه سال که این همه فاجعه رخ داد یادشون اومد مختلسین رو عوض کنن حتی محاکمه هم نه.
    چرا؟؟؟؟چون کل بندر افتاده دست همشهری های اقای صفایی و بچه های بوشهر باید بهشون ظلم بشه.که اگه میخوستن این اختلاسارو پیگیری کن میرسیدن به تک طایفه و دوستان ایشون.
    ما که از پشت کوه نیومدیم تو سیستم هستیم و متوجه موضوعات هستیم.
    امیدوارم که شایعات نسبت فامیلی و جمع کردن رای اعتماد برای خانم وزیر شایعه باشه وگرنه شرایط بسیار تاسف بار پیش خواهد رفت.
    به دکتر پزشکیان رای دادیم که بساط ظلم و تبعیض برچیده بشه.
    امیدوارم خانم وزیر ریشه ظلم و تبعیض و فتنه رو در سازمان بنادر قطع کنن.
    با تشکر از ادمین،یا علی.

    • محمدي

      آقا ميخواي صفايي رو خواب كني حداقل درست خراب كن ، اون كسايي كه ميگي اختلاس كردن همشون بوشهري بودن و نه همشهري صفايي ، سردستشون هم ...

    • خیرخواه نظام و مردم

      آقایی که کامنت گذاشتی اونا که اختلاس کردن همشهری بودن یانبودن
      مهم این نیس کجایی باشه مهم اینه وقتی مدیر ذیحسابی سازمان نزدیک ده سال بر کرسی بشینه نتیجش میشه این
      ژاپنی ها وقتی همچین مشکلاتی پیش میاد از مدیرعامل شروع میکنن برکنار کردن نه از یه کارمند جز
      پس مشکل مدیریت هست مشکل مدیر پروازی بندرامام بوده مشکل اینه دید آقای صفایی دید کلان و به نفع مردم و نظام و سازمان نبوده
      بهمین دلیل تنها ۳ درصد از ظرفیت دریایی کشور استفاده میشه و ۸۷ درصد بلااستفاده مونده اینها مقصر کیه و کی باید پاسخگو باشد؟
      چرا سعی میکنید با توجیهات الکی رویه ای که آقای صفایی و معاونین و‌مدیرانش رفتن رو توجیه کنید.
      از خانم وزیر با توجه به اینکه شعارشون‌ مبارزه با فساد و با همچین اشخاصی هست حواسشون باشه تیم آقای صفایی با کلمات خوب بلدن بازی کنند انشالله خانم وزیر تصمیم قاطع و به نفع نظام و مردم میگیرند و‌به این سو مدیریت خاتمه میدهند

  • سرباز

    با سلام درخواست بررسی کارشناس مالی و اداری و راهبردی و فنی از سازمان بنادر داریم وزیر راه ترابری ما براساس قانون و مدارک مستند از شما در خواست کارشناسی حوزه دریایی را داریم که زمان مدیریت آقای صفایی سازمان اداره بنادر نزولی شدو رانت و شرکت و روابط فامیل بازی گذشتن فامیل در شرکت خصوصی و سرمایه کشور در این سالها بدلیل عدم مدیریت ایشان به باد رفت سازمان شرایط خوبی ندارد اگر وزیر مدیر از سازمان وابسته وزارت مدیر بندر عوض نکند دیگر نمی توان جبران کرد در خواست بعدی بررسی وضعیت مالی ایشان از زمان استخدام چقدر سرمایه داشتن حالا خودشان وهمسرشان و فرزندانشان چقدر سرمایه دارند خودشان پدرشان روحانی شاغل در وزارت راه و همسر پدر مادر صیاد و کشاوز بودند اینهمه سرمایه شرکت خانه و طلا از کجا آمده و فامیلشان مدیر مدیر کل کرجی ران و با جانقاش و... در خواست بررسی داریم وزیر

  • کارآمد(کا رشناس ا خبار و م نتقد د ریایی)

    با درود فراروان به همه شما بزرگواران
    بنده با اینکه این نوع برخورد را از تین نیوز و یا ما مخاطبین نمی پسندم که یکی از اعضای بزرگ خانواده دریایی و بندری اینگونه به شکل غیر حرفه ای و بعضا غیر اخلاقی مورد هجمه قرار گیرد. اما اینگونه برخوردها را نتیجه رفتار و کردار خود آدمی می بینم. امیدوارم آقای صفایی از این نوع برخوردها درس عبرتی بگیرند و بدانند:
    1. نردبان این جهان ما و منی است. عاقبت این نردبان افتادنی است. لاجرم آن کس که بالاتر نشست. استخوانش سخت تر خواهد شکست.
    2. امام صادق علیه‏ السلام: مَنْ یَزْرَعْ خَیْرا یَحْصِدْ غِبْطَةً وَ مَنْ یَزْرَعْ شَرّا یَحْصِدْ نَدامَةً وَ لِکُلِّ زارِعٍ ما زَرَعَ هر کس خوبی بکارد، خشنودی درو می ‏کند و هر کس بدی بکارد، پشیمانی می ‏چیند، هر کس هر چه بکارد، همان را دِرو می‏ کند.
    با توجه به اینکه به نظر می رسد این خبر مخاطبان زیادی یافته است، من سعی می کنم به جای هدف گرفتن شخص و شخصیت ایشان بنده سعی می کنم فرصتهای از دست رفته توسعه صنایع دریایی و دریانوردی را در حد بضاعت لیست کنم ان شالله که مدیر بعدی به آنان بعنوان فهرستی از فرصتها برای توسعه صنایع دریایی و بندری و فراساحلی استفاده کند:
    در حال حاضر که مشکل اصلی مردم، تورم و گرانی کمرشکن و رشد ناچیز سرمایه گذاری و اشتغال در سال‌های اخیر است و در عرصه دریایی کشور که تحریمها، تعلیق ها و توهین های تجاری ملی و بین المللی با شدت بیشتری در جریان است و به نوعی اقتصاد دریا محور در خط مقدم این مخاطرات می باشد، موضوعات دریایی پیچیده تر هم می شود.
    در عرصه دریایی کشور با چهار رویداد تاریخی ابلاغ سیاستهای کلان توسعه دریا محور از سوی مقام معظم رهبری، لحاظ موضوع کلیدی اقتصاد دریا و ترانزیت و تعیین رشد دو برابری برای آن، در برنامه هفتم، برگزاری جلسه شورایعالی صنایع دریایی کشور با حضور رئیس محترم جمهور، پس از سالها بی توجهی، و تصویب مصوبات اساسی و بازسازی نسبی انجمن مهندسی دریایی ایران، این نوید را می داد که نه تنها اقتصاد دریا پیشران توسعه کشور گردد بلکه کسب و کارهای دریایی بویژه در بخش خصوصی توسعه روز افزون یابد. اما اکنون که حل مشکلات و چالشهای پیش روی این صنعت و امور راهبردی احتیاج به تدابیر ویژه برای جهش در تحقق شعارهای چند سال اخیر و همچنین اجرای سیاستهای کلان توسعه دریا محور که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است، دارد، نمونه ای از سوء مدیریتها و کم کاریهای سالیان اخیر به شرح زیر می باشد:
    1. نه تنها کارگاهی احیاء نشد و شرکتهای دانش بنیان دریایی هم توسعه نیافتند، بلکه در این مدت برخی از این شرکتها تعلیق و در رکود کامل قرار گرفته اند.
    2. به جز نوسازیها و تغییر کاربری های قابل تقدیر نظامی و سفارش های قابل تقدیر کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران که برخی از کشتی سازی ها را به نوعی احیا می کند، سفارش جدی به صنایع داخلی واگذار نگردید.
    3. در کمال تاسف برای اولین بار مسیر خرید از خارج برای کشتی های تفریحی که مشابه آن از نظر فناوری بارها در داخل کشور ساخته شده است، پیش بینی شد(در برنامه هفتم)،
    4. بر سر حکمرانی در دریا دعوا شد و از این منظر جامعه دریایی بسیار متحمل زیان گردیدند.
    5. خصوصی سپاری دریایی برگشت به عقب داشت و هر جا که قرار بود کار مردم به نفع شخصی مدیران خودگرا باشد، تدابیر هدفمند آنان بعنوان قانون من درآوردی به ارباب رجوع قالب می شد.
    6. برخی از درآمدهای شرکتهای ملی نفتکش و بعضا کشتیرانی که در سخت ترین شرایط کشور به حمل نفت و کالاهای اساسی دیگر پرداختند، از سوی مشتریان دولتی پرداخت نمی شود و منابع نوسازی در اختیار آنان قرار نمی گیرد. و رقیب سازی نابود کننده شرکتهای ملی انجام می گردد.
    7. هیچگونه حمایت از موسسات راهبردی رده بندی ایرانی شکل نگرفت. و مسئولین امر برای دوران بازنشستگی خود بدنبال ایجاد موسسه سوم افتادند. و بدین منظور با توهین تجاری و تعلیق و تهدید و سنگ اندازی در مسیر خدمت آنان به کشور بدنبال تضعیف آنان بویژه نزد مشتریان موسسات آنهم در شرایط تحریم فعلی بودند.
    8. تا جایی که می شد دست آورد سازی شد و خودگرایی مدیریتی توسعه یافت، دوستان و رفقا بر سرکار آمدند و شایسته سالاری مرد.
    9. برنامه جامع تحقق سیاستهای کلی توسعه دریا محور که برای رفع تکلیف توسط بخشی از دستگاههای دولتی جمع بندی و تدوین شده است، نیازمند اصلاحاتی جدی است که این انجمن موارد مورد لزوم را به معاونت محترم ریاست جمهوری اعلام نموده است.
    10. شرکتهای وابسته به سازمانهای دولتی و صندوقهای آنان توسعه یافته و رقابتهای رانتی را با سایر شرکتهای بخش خصوصی توسعه دادند.
    11. منابع وجوه اداره شده که قرار بود در جهت توسعه و نوسازی ناوگان دریایی کشور بکار گرفته شود، عملا به محاق رفت و یا صرفا در جهت توسعه تجهیزات سازمانی بکار گرفته شد.
    12. طرح تامین خدمات شناوری وزارت نفت بدلیل عدم همکاری سایر ارکان دولتی و بانکی متولی و توانمند در تامین منابع مالی مثل وجوهات اداره شده، از کارایی افتاد و دیگر پیگیری نمی شود.
    13. بدلیل دخالت های بی مورد، فراکسیون دریایی مجلس عملا از بین رفت و احیاء این فراکسیون و بکارگیری کارشناسان مجرب دریایی و تشکلهای تخصصی در کمیسیونهای مختلف مجلس ضروری به نظر می رسد.
    14. توسعه زیر ساختهای ترانزیت مثل بنادر خشک و عمل به موافقتنامه های مختلف چند جانبه و ... محقق نگردید، تا جایی که عملا ایران از مسیر خیلی از مسیرهای ترانزیتی حذف شده است.

    • بندری- دریایی

      لطفا بفرمایید این همه که گفتید چه ارتباطی به آقای صفایی داشتند؟ بنظر میرسد بخش عمده ای از موضع گیریها علیه آقای صفایی براساس منافع یا حب و بغض شخصی و بخشی نیز ناشی از عدم شناخت از حوزه وظایف و صلاحیت های سازمان بنادر و دریانوردی باشد. برای مثال توفیق یا عدم‌توفیق شرکت های دانش بنیان یا سفارش گیری صنایع داخلی و سهم صنایع دریایی در تولید شناورها چه ارتباطی به سازمان دارد، گذشته از اینکه با سرلوحه قرار دادن شعارسال ۱۴۰۳، در حال حاضر حجم عمده ای از قراردادها و سفارش ساخت های سازمان مربوط تولید داخل بوده و منجر به تحریک تولید داخلی و اشتغال میشه و نباید نادیده گرفته شود.

    • نام و نام خانوادگی

      چرا نام و نام خانوادگی ات را پنهان کردی !؟ حتما مثل همیشه برای شما منتقد، مصلحت تقدم دارد !؟

  • کارشناس آگاه بنادر

    سرکارخانم صادق وزیر محترم راه وشهرسازی
    باسلام وتحیت
    ضمن تشکرصمیمانه از تین نیوز بابت ایجاد این فضای نقد مدیریت سازمان بنادر ،ازهمه موضوعات تخصصی وغیرتخصصی که فاکتور بگیریم ،متاسفانه رویه حاکم براین سازمان حتی باشعارمبارزه بافساد جنابعالی که قطعا یکی ازدلایل صحه گذاشتن مقام معظم رهبری برحضورجنابعالی درکابینه بوده است سازگارنیست ،بایک بررسی ساده متوجه می شوید، مدیرکل بازرسی وزارت ازسال ۱۴۰۰ باخانواده اش کجا ساکن بوده است ؟!!!همین یک قلم ،کل موضوعات نظارتی سازمان بنادر رابرای جنابعالی روشن خواهد کرد این برادر ارجمند به دستور مدیرعامل وبازرسی سازمان از آن سال بیش از۱۵ ماه درمهمانسرای بندرامام که به مشقت وسختی برای اسکان بیماران خاص وسرطانی جامعه ۵۰۰۰نفری بیمه شده(پرسنل به همراه خانواده تحت تکفل)آن بندر تهیه شده ساکن بوده است ،سرکارخانم وزیر شیوه اجاره این مجتمع ۱۰ واحدی که بابت هرواحد درآن موقع بیش از۲۵میلیون تومان هزینه شده شاید هم کاملا درچارچوب قانون نبوده ولی به هرحال ریسک مدیران درهمه دوره ها بابت اجاره این مجتمع قابل تقدیراست چون شدیدا نیاز این قشر محروم وبدور از امکانات درمانی این نوع بیماریها بوده است ، ونیز بررسی فرمایید این مدیرکل بازرسی درایام خدمت چند گزارش شفاف مرتبط باتخلفات سازمان به وزیر داده است ؟!!به نظرحقیر جلسه نقدی درحضور جنابعالی باحضور دکترصفایی ترتیب دهید بعد ملاحظه می قرمایید وضعیت سازمان درچه سطحی می باشد.ختم کلام اگر چاره نکنید ازامروز مدیرکل بازرسی ودیگر متحدین بدنبال شماره های تلفن و IPافراد می گردند!!! خلاصه فرزندشهید گرانقدر بدورازلابی ها وسفارشات صادق وثابت قدم بمانید ودراین آزمون که قطعا عملکرد جنابعالی روی مشارکت دیگر بانوان توانمند کشورمان درسطوح عالی مدیریتی تائثر خواهد داشت ،جامعه سازمان بنادر که خود به تنهایی یک وزارت خانه است را همه مارا سربلند فرمایید.

  • بهرام

    بله

  • زنده باد ایران

    از خانم وزیر تقاضامندیم بررسی کنند آقای {....} و آقای {....} و {....}چه بده بستانی دارند
    دست همچین نمایندگانی رو از سازمان بنادر قطع کنید خانم وزیر
    حضور این افراد و لابی های خاص خون ما ساحل نشینان و مالکان رو در شیشه کرده.
    ما شاهد فرار صاحبان کالا هستیم از ارس همین نمایندگان و حضورشان در سازمان بنادر کنار آقای صفایی
    وقتی صاحب کالا میبینه مدیران مشغول کارهای خودشان هستن ریسک کار و سرمایه گزاری رو نمیکنه.

  • ناشناس

    بركناري بهروز آقايي از مديريت بندر امام خميني ( ره ) در دوران ايشان ، توقف و ايست ترقي و پيشرفت غير قابل جبراني براي اين بندر به همراه داشت كه كماكان نتايج اين تصميم نادرشت را مي بينم

    • ناشناس

      {....} که چهارسال در بندر جابهار مدیر بودن حتی یک سنگ روی سنگ نذاشت.
      و باعث رکود چابهار شد و هجده سرمایه کذار وارد مسائل حقوقی با بندر شدند
      درضمن ده هزار تن گندم فله در محوطه باز ریخته شد و پس از فاسد شدن شبانه با بارک در دریا ریخته شد
      ایشان باید بابت موضوعات فوق الذکر پاسخگو باشه
      انتصاب ایشان بعده چابهار بزرگترین اشتباه آقای صفایی بوده که توسط رئیس جمهور شهید در دور دوم سفر به استان خوزستان بحق برکنار شد.
      این هم یکی از مدیران نالایقی بود که توسط آقای صفایی اومدند و تمام پروژه ها زمین گیر شدند

    • فعال بخش خصوصی

      خانم وزیر
      نمره آقای صفایی در حوزه دریایی در این سه سال زیر صفر است
      ایشان توسط آقای جعفری رئیس دفتر مرحوم قاسمی به این مسئولیت مهم و خطیر گمارده شد و ایشان باتوجه به بی سوادی دراین حوزه و عدم تمرکز در حوزه اختیارات (تمرکز برای قشر خاصی) و انتخاب معاونین و مدیرکل های منفعت طلب و سودجو باعث نارضایتی کارکنان شریف و خدوم سازمان بنادر و همچنین شرکتهای خصوصی و مالکان کشتی و مشتریان گردیده است
      لذا پیشنهاد میگردد فردی کاربلد و باتجربه و دریانورد و سختی کشیده این حوزه ،دستپاک و مورد اعتماد به جای ایشان‌منصوب فرمایید
      این خواسته همه فعالان حوزه دریا می باشد
      به امید روزهای خوب

  • منتقد

    باسلام و‌احترام
    از خانم وزیر خواهانیم لطف کنند و ببینند چرا مسئول ذیحسابی سازمان بنادر اینقدر سال بالای ۷ سال در این پست هست و فقط نظاره گر اختلاس بزرگ بندرامام بودن
    انشالله خانم وزیر محترم با انتخاب مدیری باتجربه دریایی و آشنا به درد و کاردان مشکلاتی که این حضرات پیش آوردن رو برطرف بفرمایند

  • حامد نصیری

    بسیار موفق، کارآمد و با شهامت

  • پژمان

    با سلام و احترام به نظرات محترم
    به عنوان یک کارشناس در حوزه دریایی که بیش از ۱۵ سال سابقه کار در بنادر جنوبی و شمالی رو دارم و با مدیران ومدیران عامل مختلف کار کردم باید بگم که ، استفاده از بدنه یک سازمان تخصصی مانند سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان مدیر عامل نتنها به دلیل آشنایی و اشراف کامل ایشان به امور باعث رشد و پیشرفت سازمان میشه ، بلکه جلوی خیلی از رانت ها رو خواهد گرفت ، در عین حال مانع پیشرفت افراد غیر متخصص در بدنه تخصصی خواهد شد. ضمن اینکه این انگیزه برای مدیران خواهد بود که با پشتکار و شرافت امکان ارتقا و رسیدن به پست های بالاتر را خواهند داشت .
    البته که روی کارآمدن مدیران غیر از بدنه سازمان بدلیل عدم آگاهی از مشکلات نیازمند مشاور خواهد بود که مشخصا باید به جای مدیران کل نظر بدهند ، که اگر شانس بیاریم متخصص هم باشند . و به همین ترتیب شاهد انتصابات رابطه ای خواهیم بود . البته که در انتصابات رابطه هم شرط است ولی شرط لازم تخصص میباشد .
    همیشه یکی از مشکلات سازمان و بنادر دخالت دیگر ارگان ها در امور سازمان بوده ، هست و خواهد بود ، که برخی به جا و برخی نا بجا بوده ، ولی مسلما مدیر غیر سازمانی دغدغه های غیر سازمانی بیشتری خواهد داشت .
    در انتها به عنوان یک کارشناس دریایی و با وجود اینکه کار کردن برای مدیری که از کارتون سر درمیاره خیلی سخت تره تا کسی از کار شما چیزی نمیدونه ، باز هم امیدوارم مدیر هامل سازمان هر کسی که هست یا خواهد بود سازمانی و با دغدغه اولیه نیروی متخصص باشد .

  • ناشناس

    با مدرک باید حرف زد.
    ۱_ بیشتر مدیران فعلی با سهمیه سازمان و با پارتی و هزینه سهمیه گرفتن از دانشگاه امیرکبیر مدارک مجازی پلی تکنیک گرفتند ولی حتی پایان نامه هم ندادند و فوق لیسانس کاریکاتوری گرفتند و دلشان خوش است ارشد و یا دکترا دارند
    ۲_ معاون زیرساخت‌ها و مهندسی فعلی که محبوب مدیرعامل است، فردی مدعی در مذهب و شریعت ولی در اصل مغرور و پر افاده است که بزرگترین پروژه شهید رجایی یعنی فاز سه را به راحتی زمین زد و ناتوان در پایان آن بود و اجازه نداد جوانهای پر تلاش مجری طرح باشند و کار را به یک بازنشسته سپرد چون دوست ایشان بود...عدم تکمیل فاز سه و دوبرابر شدن زمان پروژه فقط ضرر بود و اصلی ترین اسکله دراین پروژه اجرا نشد.
    ۳_ اینهمه ادعا در تخصص منجر به این شده که از تمام بنادر اطراف کشور ضعیف تر باشند و خجالت آور است که کل بنادر کشور با هم هنوز نتوانسته اند دو میلیون تی ای یو بزنند و فقط مدیران ارشد را با چند اصطلاح تخصصی فریب میدهند.
    ۳_ تاخیر و چند برابر شدن بودجه پروژه ها بیداد میکند و نشان از ضعف کارشناسی ست
    ۴_ اگر یک بازرسی جدی بشوند اکثرشان باید جبران خسارت کنند و یا از مجموعه برکنار و اخراج شوند.البته بازرسی جدی با افراد کاربلد لازمه
    ۵_ توسعه ناهمگون بدون توجه به زیرساخت‌ها منجر شده که اکسس کنترل دچار وقف شود و این خود بسیار بنادر را ناایمن کرده
    ۶_ مهندسی عمران در چند سال اخیر فاجعه بوده ولی مدعی و پر افاده و پر طمطراق اند.افرادی چون عباسی راد باید پاسخگو باشند
    ۷_ همشهری بازی و باند بازی در دو دوره اخیر کاملا محسوس بود

  • پژمان

    چقدر برای خودت دشمن تراشیدی آقای صفایی شاید داری درست کار میکنی . چون اگر هر کدوم از اینا حق داشتن مطمئنا از طریق قانونی اقدام میکردن نه اینجا جار بزنن

  • محمد هادی نژاد

    آقای دکترصفایی باانتخاب مدیران نالایق وسست عنصرنه تنهاباعث رونق سازمان دراهدافش نشدبلکه سازمان بنادرراسازمانی ضعیف تبدیل کرده است
    که باانتصاب ایشان بسیاری از مدیران ارشد جابجاشدند وتقاضای بازنشستگی دادند

  • کارشناس بنادر

    ابقا ابقا ابقا...
    جناب آقای دکتر صفایی در جایگاه مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی یکی از بهترینها بوده و خواهد بود. ایشان به هیچ وجه هیچگونه موضع منفی و لجبازی در مقابل ایثارگران و خانواده‌های آنها و همچنین بحث تبدیل وضعیت این عزیزان نداشته است؛ چه بسا کار تبدیل وضعیت ایثارگران سازمان بنادر بعنوان یکی از سازمانهای پیشرو در این زمینه خیلی سریع و بسیار روانتر و زودتر نسبت به خیلی از سازمانهای دیگر انجام شد. لطفا کمی انصاف داشته باشید.
    ضمنا، جناب دکتر صفایی به وضوح نشان داده است که همیشه دغدغه معیشت پرسنل و کارکنان بنادر را داشته و در این زمینه نیز هیچگاه از هیچ اقدام مثبتی دریغ نکرده‌اند.
    زنده باد دکتر صفایی عزیز و تیم متخصص ایشان. باشد که با ابقاء ایشان، نام سازمان بنادر و دریانوردی روز به روز درخشانتر شود و در صدر سازمانهای رتبه اول کشور عزیزمان ایران باقی بماند انشالا (به کوری چشم حسودان).
    دعای خیر و سلامتی و موفقیت بدرقه راه مدیران متخصص و دلسوز مملکت همچون دکتر صفایی عزیز باشد. (آمین)

    • ناشناس

      احتمالا به شماهم خیلی خوب‌رسیده!!!
      آخ که چقدر مثل کبک سرمون کردیم زیر برف
      جناب یکم دیگه ایشون بمونه در اختلاس رتبه اول میگیریم و پسرفت میکنیم و همان سه درصدی که از ظرفیت بنادر داره استفاده میشه هم میشود نیم یا هیچ
      احتمالا شما هم نسیم خنک جایگاه و پول بیت المال بهتون وزیده که یک روز میشود آتش سوزان ، و کلی گویی میکنید
      مصداقی جواب انتقادات بدین
      خانم وزیر انتقادات رو انشالله بررسی میکنند و با روحیه مبارزه با فسادی که دارن یک لحظه ایشان را در این پست نمیگذارند

    • کارشناس سازمان

      به نظرم یکم واژه شناسی بخونید، معنی پیشرو یعنی اول، هد و ……،اقای صفایی با سیاست بی نظیرشون و قدرت چانه زنی بالا توانستند سه سال درمقابل قانون وکیل وزیر مقاومت کنند، الان بعد از سه سال به قول دوست عزیزی که به بچه های ایثارگر گفته بود پخمه داره اونا رو تبعید میکنه چابهار و هرمزگان بعد تو رسانه میاد فریاد حمایت از خانواده ایثارگران و شهدا رو سر میده و جالبتر اینکه واسشون لوح تقدیر هم میفرسته بلاخره یه عده هستند که راه روش پیشرفت رو خوب یاد گرفتن نمونش تو ظاهر تحسین عزیزان ایثارگر تو باطن بالا رفتن از این عزیزان و ظلم کردن بهشون. همه ی ادارات و نهادها انجام دادن جز سازمان. بله، این طرح ایراداتی هم داشت نمونش ورود افراد غیر متخصص که این هم باز مقصر خودشونن، واسه نیروی شرکتی هم فیلتر بزار نه اینکه طرف با یه سفارش وارد سازمان میشه،شما یه نگاه به بانک اطلاعاتی کاریابی بندازی متوجه فاجعه خواهی شد.
      امیدوارم که قانون واسه همه یکی باشه و نه فقط برای ضعفا.
      صادقانه بخوام بگم بعضی نیروهای شرکتی عالین و شاهد زحمات شبانه روزیشون هستیم.

  • کارشناس دریایی

    سلام، نمیدانم این حضراتی که نظر منفی و خلاف واقع دادند اصلا در بنده سازمان وجود دارند یا یه عده نیروی غیر سازمانی و نا آگاه هستند که قصد تخریب اقای صفایی را دارند!!!!
    اقای صفایی بسیار مدیر خوب و مدبر بوده و در دوره مدیریت ایشان به معیشت ما توجه ویژه ای داشتند،
    جا دارد از زحمات ایشان تقدیر و تشکر داشته و برای ایشان ارزوی موفقیت و سلامتی داشته باشیم.
    پاینده باد سازمان بنادر با حضور مدیران توانمندی چون ایشان.

    کارشناس دریایی بندر.

    ۱۹۶

    • حقگو

      دوست عزیز احتمالا شما از سوگلی های تهران هستین که تا حالا چشمتون دریا هم ندیده و بقول خودتون خوب بهتون رسیده
      جواب یکی از انتقادات رو تخصصی بدین
      اینکه چه بلایی سر بندر چابهار اومد با مدیریت {....} چندهزارتن گندم فله در محوطه باز ریخت پس از خراب شدن محصول شبانه با بارج به دریا ریخت.
      اینکه همان مدیر دوباره آقای صفایی اوردنش بندر امام و اونجا هم کم خرابی نکرد تا اینکه رئیس جمهور شهید در سفر دوم به خوزستان اون مدیر نالایق رو برکنار کرد.
      حتما همینجور که میگی خوب بهت رسیده ما نمیدونستیم.
      مهم این هست خانم وزیر انشالله به این موضوع اشراف ‌پیدا کنند که این چندسال چقدر عقب افتادیم که انشالله اشراف دارند و ما رو از این زالوهای سیری ناپذیر خلاص میکنند.

    • امید کنعانی

      بله ما هم سازمانی هستیم دوست عزیزی که خودت بدون نام و نشان وارد میشی و مشخصا بسیار خود شیفته هستی و از کلمه (این حضرات) برای بار چندم استفاده میکنی!!! لازمه رشد سازمان تخصصی بنادر، بکارگیری متخصصان این صنعت در زمینه دریایی و بندری با مدارک تحصیلی مرتبط و تجربه کار و حضور میدانی در بنادر است. امیدوارم شما هم جزو این متخصصان باشید.

  • ناشناس

    با سلام
    ایشات به دلایل متعدد صلاحیت این پست را ندارند:
    ۱. به کار گماردن مدیران نالایق در بسیاری از بنادر
    ۲. کارشکنی در جذب و تبدیل وضعیت نیروها
    ۳. عدم نظارت کافی بر شرکت‌های واسطه و سواستفاده دستگاه‌های ناظر سازما بر آن‌ها وحمایت از شرکت‌های واسطه به دلیل ذینفع بودن
    ۴. انجام انتصاب‌های رانتی
    ۵. عدم نظارت صحیح بر عملکرد مدیران ادارات کل و فساد در ادارات زیر مجموعه
    ۶. و...

  • کارمند بندر

    با سلام و احترام
    در اینکه جناب آقای صفایی فردی متعهد ، دلسوز و متخصص می باشد شکی نیست،ولیکن در حال حاضر آقای محمدی که برادر خانم ایشان می باشد تمامی عزل و نصب های بندر شهید رجایی را بر اساس فقط همشهری گری انجام می دهد بدون آنکه طرف تخصص و تجربه کافی در آن اداره را داشته باشد ، به نظر بنده اولین تغییر باید عوض کردن آقای محمدی باشد چون به پاشنه آشیل آقای صفایی تبدیل شده است
    با یک استعلام ساده از کارکنان بندر شهید رجایی می توانید به عمق این فاجعه پی ببرید که چه ظلم هایی در حق کارمندان باسواد و با تجربه این بندر شده است
    ، بعبارتی پخمگان جای نخبگان را گرفته اند

    • ناشناس

      حرف حق واقعا زدین

    • بندری- دریایی

      بنظر بنده، آقای محمدی یکی از مدیران متخصص، دیندار، با تجربه گران‌سنگ مدیریتی و انسانی پاکدست می باشد، یه زمانی به خاطر همین حرفها و قضاوتهایی که میکنیم، خفت مون میکنن، لطفا از خدا بترسید و براساس منافع شخصی تون اتهام نزنید

  • ناشناس


    بنظر بنده مهمتر از تغییر در مدیریت سازمان ، اولویت عزل آقای {....}برادر خانم ایشان هست که هر چی شمالی بوده رو بواسطه قومی گرایی بدون داشتن تجربه و تخصص در مهمترین ادرارات گذاشته
    فقط و فقط و فقط برکنار کردن آقای {....} که نفرین خیلیها پشت سرش هست ما که ازش نمیگذریم انشاالله که خدا هم ازشون نگذره

  • کارمند

    سلام علیکم
    دکتر صفایی مدیر خوبیه،
    فقط خیلی تعجب کردیم امروز شنیدیم دارن حکم مدیرکل امور دریانوردان و سازمان های تخصصی رو برای آقای {....} میزنن! دکتر صفایی عزیز، آقای {....} اگه کارکرد خوبی داشت چرا چند ماه پیش از مدیر کلی امور دریایی برداشتیش؟ از پرسنل زیرمجموعش چند نفر ازش راضی بودند؟ دفتر و دستک و سور و سات صبحونه خوریش رو شنیده بودی؟ اینا تماما بکنار، آقای {.....} به چه کار میاد واسه مدیر کلی امور دریانوردان؟؟؟؟؟ زبان انگلیسی قوی دارن؟؟؟؟ کنوانسیونای دریایی را بلدن؟؟؟؟؟ واقعا چرا؟؟؟ قحط رجاله؟ یا سفارش شده فلان کس و بهمان کسه؟

    • ناصري

      برادر ظاهرانه شما خبر داري مه آقاي صفايي
      پست هاي مدير كلي رو دارن {....} ميكنن، {....} با فشار {....} ( عموي همسر) و {....} و {....} نماينده قبلي قم كه باهاش نسبت خانوادگي داره قراره به اين سمت برسه، اين آقا احتمالا قول داده تا به دوستان اشاره شده حق الزحمشونو برسونه، وگرنه تا الان هم آقاي صفايي مقاومت كرده بود ، نميدونم چرا يهويي واداد. از طرفي {....} هم داره فشار مياره براي اين آقا ، چي بينشونه الله اعلم.
      فقط در صورت مدير كل شدن اين آقا بايد منتظر حادثه اي نظير نفتكش سانچي باشيم.

  • علی علی نیا

    عملکرد بسیار ضعیف صفایی در کامنت ها مشهود می باشد.

    خانم وزیر لطفا به فکر جایگزین ایشان و بکار گماردن فردی متخصص و با درایت باشید.

    ایشان همه متخصص ها را کنار گذاشتند.

  • ناصري

    ادامه مديرعاملي آقاي صفايي يعني ادامه انتصاب مديران ناكارآمد و فاسدي نظير {....} كه ظاهرا پس از به ظاهر سوء مديريت و در واقع به علت فساد در سمت مديركل قبلي امور دريايي كه با فشار عوامل سردار {....} (شوهرخاله گرامي همسر) قراره به سمت بسيار مهم مديركل امور دريانوردان و سازمان هاي تخصصي ارتقاء يابند و حوادثي نظير كشتي سانچي را رقم زنند. توضيح آنكه ايشان ظاهرا در مدت كمتر از يكسال نسبت به خريد يك واحد تجاري در خيابان فرشته و يك واحد مسكوني در شهرك غرب (با كارگذاري رييس قبلي اداره سواحل و دوست گرمابه و گلستانشان {....}) و دو عدد خودرو آريزو ٦ براي همسر گرامي و تيگو ٨ براي حضرتشان اقدام نموده اند.
    اين تنها مشتي است نمونه خروار …..

    • جعفري

      كاملا تاييد ميشود صحبت شما در مورد اين آدم رياكار متملق بي سواد كه با ظاهر سازي و تظاهر داره سازمان رو به صورت شبكه اي غارت ميكنه و كسي هم ازش حساب كشي نميكنه، چون احتمالا دستش با يه عده تو يه كاسه هست و تامين كننده منافع مافياي { ا ف } و { ر خ} و { ع ن } و …. آقاي صفايي اگه اين آقا برات منفعت نداره چرا علي رغم پرونده اي كه در خرمشهر داره و به علت تخلفات مالي و سوءمديريت از مدير كلي دريايي بركنارش كردي داري ميزاريش مدير اداره كلي به اين مهمي….. قحط الرجاله؟ با لياقت تر و پاكدست تر از ايشون در مجموعه سازمان وجود نداره؟

  • آرش اختلاس نژاد

    درود
    با سپاس از کلیه همکاران
    مستقیم بریم سراغ جناب آقای آرش اشتری که چند وقت پیش ۲۰ میلیون دلار گذاشت تو جیبش و فرار کرد و رفت کانادا
    این ضعف سازمان رو میرسونه البته مبلغی که دزدی کرده بیشتر از این حرفا بوده
    آرش اشتری حتی نمی تونست مُفِش رو بالا بکشه وقتی یه آدم خنگ رو به چنین جایگاهی میرسونید نتیجش میشه این.

    آقای صفایی در انتصاب مدیران {....} درست عمل نکردن توی بندرامام مهندسین بخش عمران علنی دارن رشوه میگیرن پیمانکار چه گناهی داره که توی این اوضاع باید آقایون رو تا خرخره سیر کنه!!
    جالب اینجاست {....}بندرامام هیچگونه اقدامی علیه این زالو صفتها انجام نمیده!
    {....} بندرامام مترسک سر خرمن!
    جالب طرف رو با مدرک و سند میگیرن بعد با هم ساخت و پاخت میکنن
    اگه یه بازرس ویژه بفرستید ممنون میشیم

  • کارمند

    بهترین فرد برای ریاست سازمان بنادر آقای دکتر حق شناس هستند

    • پاسخ به کارمند

      برادر عزیز
      اگه قرار به مدیرعاملی آقای حق شناس باشه که همین صفایی رو داریم، آقای حق شناس همونی نیست که در زمان معاونت دریایی ایشون حادثه کشتی سانچی رقم خورد و به خاطر بی کفایتی و ضعف دانش خودش و مدیران منصوبش از جمله نادر پسنده ، نتونستن از منافع کشور و حق و حقوق خانواده خدمه دفاع کنند و باعث ضربه به منافع کشور و خانواده های داغدار شدن؟؟؟؟؟؟ اتفاقا ایشون اصلا اصلا نمیتونه فرد مناسبی برای هدایت کشتی به گل نشسته سازمان باشه

    • حقگو

      دوست عزیز ما یکی رو میخوایم که دریارفته باشه درد صنعت دریایی رو چشیده باشه نه کسی که در زمان معاونتش چندین حادثه دریایی اعم از سانچی ، آتش سوزی لنجها در بنادر بوشهر و چندین مورد دیگر که همه میدانیم.
      از ساحل دریا رو دیدن کار همه هست اما دریانوردی و مخاطرات دریادیده و آشنا به کل صنعت کسی رو میخواد که سختی ها کشیده باشه و به همه امور اشراف داشته باشه
      آقای حق شناس چند روز سابقه دریانوردی در کارنامه مخدوش خودش داره؟

  • همکار بازنشسته

    سلام وزیر محترم .آقای صفایی را عوض نکنید و او را ابقائ نمائید ولی از ایشان تعهد بگیرید کار ایثارگران را اصلاح و درست کند و هرکس به سن بازنشستگی رسید را بازنشسته نماید و اگر نیاز باشد ،بصورت مشاور معرفی کند مثل علامه از سازمان ، موسوی رئیس مالی بوشهر و راویان معاون از بوشهر وبقیه نورچشمی ها

    • ناشناس

      جناب شما انگار متوجه عمق فاجعه نیستید
      چرا اذهان عمومی رو از عملکرد های ناشایست متعدد این تیم میخواهید منحرف کنید؟!
      چرا دست گذاشتین فقط روی مشکل ایثارگران؟!
      موضوع ایثارگران تنها یک مورد هست
      بقیه مشکلات تخصصی که پیش اوردن رو بخونید اونوقت ببینید که کار این تیم از تعهد گرفتن گذشته
      ابقای صفایی مساوی با به گل نشستن کامل سازمان و نادیده گرفتن اهداف متعالی سازمان (رزومه ایشون سند حرف بنده هست)

  • کارشناس

    تبریک میگم به دکتر صیفی مرادی عزیز که هم خودشون و هم همسر محترمشون درگیر کارهای تخصصی سازمان هستند و نیزخداراشکر که بسیار راضی هستند.!!!

  • ناشناس

    با سند باید حرف زد
    بعضی همکاران جناب صفایی را میزنند و جناب {ر....} را بولد میکنند... هردوی این افراد سرو ته یک کرباس هستند... هردو رانت باز و مدعی مالمو رفته... هردو با هزاران باج به اینجا رسیدند....
    یادشان رفته مالمو رفتنشان فقط یک شانس بود و با حداقل نمره آیلتس در یک برهه زمانی رفتند خارج...
    اگر آیکیو داشتند وضعیت بنادر در برابر بنادر همسایه اینقدر سطح پایین نبود...
    کل بنادر هنوز نتونستند با هم دو میلیون تی ای یو را بزنند و از پاکستان و هند و امارات و عربستان پایین تر ولی همواره مدعی نخبه ای بودن دارند...
    جماعت مدعی مالمو که الان مدیرند خودشیفته توخالی اند

  • رضا محمد علی بیگی

    با سلام

    مطالب زیر قابل تامل است:

    مدیرعامل کنونی سازمان بنادر بندر رتردام تا پیش از انتصاب در این سمت (جولای ۲۰۲۳)، ۱۴ سال دریانورد بوده و سپس ۱۴ سال مدیر ترمینال های مختلف کالا در بنادر انتورپ و رتردام بوده و ۳ سال مدیر توسعه بازار و ۷ سال مدیرعامل شرکتی در زمینه تولید انرژی های تجدید پذير و تامین آنها برای صنایع مختلف از جمله صنعت دریایی هلند بوده و تا پیش از مدیرعاملی بندر رتردام، ۳ سال افسر ارشد عملیات این بندر بوده. تحصیلات دانشگاهی آقای سیمون مدیرعامل کنونی بندر رتردام، لیسانس مهندسی دریا می باشد. ایشان نه فوق لیسانس دارد و نه دکتری.

    سازمان بنادر بندر روتردام: دارای ۱۳۰۰ کارمند است، درآمد سالانه این بندر از محل دریافت عوارض بندری و اجاره محوطه های بندری ۸۴۲ میلیون یورو و سرمایه گذاری ناخالص سالانه ۲۹۵ میلیون یورو است.

    - مساحت بندر: ۱۲۵۰۰ هکتار (زمینی و آبی که بیش از ۶۰۰۰ هکتار آن سایت های صنعتی است).

    - طول منطقه بندر: بیش از ۴۰ کیلومتر.

    ظرفیت بار: ۴۳۸ میلیون تن بار در سال.

    - میزان تردد شناور: سالانه تقریباً ۲۸ هزار کشتی اقیانوس پیما و ۹۰ هزار کشتی های سایز متوسط و کوچک وارد این بندر و از آن خارج می شوند.

    - میزان اشتغالزایی: ۱۹۳۰۰۰ شغل (مستقیم و غیرمستقیم).

    - میزان ارزش افزوده: ۳۰ میلیارد یورو و در تولید ناخالص داخلی هلند سهم ۳/۲ درصدی دارد.

    - بندر روتردام بیش از ۵۰۰ هزار شغل ایجاد نموده و ارزش افزوده ای بالغ بر ۶۰ میلیارد یورو برای هلند فراهم نموده.

  • کارشناس حرفه ای سازمان

    دوست عزیز چرا بندر روتردام با سازمان بنادر مقایسه می کنی حتما مدیر عامل که این همه زمان در پست پایین مونده مدیر باید مثل آقای صفایی باشد.
    ۲ سال تحصیل در مراکز آموزشی سازمان بنادر برای فوق دیپلم
    ۲تا ۳ سال کاردان واحد فنی بندر بوشهر
    ۲ سال تحصیل در مرکز آموزش شهرک شهید رجایی بندر عباس و اخذ لیسانس
    ۲ سال مسئول تعمیرگاه خشکی بندر شهید رجایی
    ۲ سال هم اخذ مدرک فوق لیسانس در مالمو .
    به دلیل استاد در زمینه لابی گری و رابطه بازی با بالا دستی ها و خودشیرینی های زیاد اعزام به مالمو و ( نه مال تو) برای اخذ مدرک فوق لیسانس
    پس از اخذ مدرک فوق لیسانس در مالمو و دریافت بیلت هوا پیما از سوئد به ایران دقیقا زمانی که توی پرواز بود حکم معاون عملیات بزرگترین بندر کانتینری کشور به ایشان زدند (کسی که حتی یک ساعت در واحد عملیات بندری یا حتی یک ساعت بر روی شناورهای دریای کار نکرده بود فقط و فقط به دلیل داشتن مدرک فوق لیسانس از مالمو پست معاون عملیات بندر شهید رحایی به ایشان زده شد)
    این هم عرض کنم به دلیل ادعا بی از حد به خاطر داشتن مدرک تحصیلی از مالمو با مدیر وقت بندر آقای اشکریز دعواشون شد و به دلیل داشتن پارتی قوی دقیقا ماموریت خدمتی وی در تهران یعنی پست مدیر کل امور دریایی به وی اهداء شد.
    و باز هم یه دلیل لابی گری قوی در سال ۹۸ پست مدیر کلی شهید رجایی به وی اهداء شد.
    دقیقا بعد ۲ سال مدیرس کلی شهید رجایی به دلیل مدیریت ضعیف ایشان در بندر مدیر عامل وقت اقای صدر ایشان بر کنار کرد که حتی شبانه و بدون تودیع از بندر بر کنار شد.
    باز هم به دلیل داشتن پارتی قوی آقاس مرحوم رستم قاسمی که از همشهریان وس می باشد پست مدیر عامل شرکت ملی نفتکش به ایشان اهداء کرد که داستان گم شدن سکوی نفتی پیش امد ایشان از مدیر عاملی شرکت نفت کش هم برکنار شد.
    یه دو سه سالی در خارج از سازمان بنادر مشغول کار بود که باز هم به خاطر انتصاب اقای رستم قاسمی در وزارت مسکن و شهرسازی پست مدیر عاملی به وی اهدا شد
    حال شما خود بخوان ...

  • مجتبی

    اقای محمد دوستدار. انشالله تبدیل وضعیت میشیم تا تو بسوزی،
    اون اقایونی هم که حرف از عدالت میزنن ، ایا پرداختهای حقوق و مزایا بین شرکتی و قرارداد مستقیم عدالت دلره؟ دیگه کافیه هرچی خوردید ، شما خودتون نیروهای شرکتی بودید که ۱۰ دوازده ساله در زمان احمدی نژاد بدون هیچ دلیلی قراردادی شدید، ولی الان چشم ندارید که ایثارگران تبدیل وضعیت بشن، داریم میبینیم شماها چکار کردید برای
    سازمان، بود و نبودتون تاثیری که نداشته ، ضرر هم داشته، ضمنا قطعا سواد و تخصص نیروهایی شرکتی بیشتر از شخص شماست، و تمام زحمت بنادر روی دوش اونهایت

  • علی ثابت القول

    ایشان فردی آگاه، مدیر و مدبر، شجاع هستند.

  • کارشناس سازمان

    با مستندات باید حرف زد.
    ۱_ بر چه حسبی مجری طرح فاز سه آقای {....} یک بازنشسته است. ایشان محبوب دل جناب {....} و جناب صفایی ست و این نفرات به راحتی بزرگترین پروژه سازمان یعنی فاز سه رجایی را به بهانه مطالعات ضعیف مشاور زمین زدند و با دو برابر شدن زمان، آن را ناقص اجرا و ماست مالی کردند و اصلی ترین اسکله آن اجرا نشد.این آقایان دارای باند مخوف مهندسی اند و حتی بعد از بازنشستگی بر پروژه های حیاتی چنبره میزنند و علاقه دارند به اسم مجری از تهران پروژه های بزرگ را تحت نظر آقای فتحی اداره کنند. بر چه اساسی آقای {....} سازمان را رها نمی‌کند و جناب {....} از او حمایت قاطع دارد؟؟؟
    ۲_ بر چه اساسی فردی چون {....} که بزرگترین خسارت‌ها به مجموعه بنادر هرمزگان در زمان ایشان وارد شد و هفده نفر آدم غرق شدند و بزرگترین گاف بندری یعنی غرق شدن کشتی پای اسکله نادیده گرفته می‌شود و دوباره ایشان مدیرکل دریایی شده است؟؟؟
    ۳_ ضعف مدیریت فعلی رافع ضعف مدیر قبلی نیست. دوره او هم افرادی ضعیف کارهای کلیدی را در دست داشتند.
    ۴_ بر چه اساسی بعضی مدیران با لابی و هزینه و اجاره گردن دانشگاه پلی تکنیک ، به شکل مجازی و پت و متی مدرک گرفتند و الان عناوین دکتر و کارشناس ارشد را یدک می‌کشند و مر طمطراق و با افاده و مدعی اند؟؟ این چه کارشناسی ارشدی بود که پایلن نامه و دفاع نداشت؟؟
    ۵_هر دو سال یکبار آی کوپ مس راه می اندازید و خروجی آن چه بود؟؟؟ کمترین نرم کانتینری در مقایسه با بنادر اطراف؟؟؟ چقدر افاده دارید و چقدر توخالی هستید؟؟
    ۶_ بر چه اساسی افرادی که نمی‌خواهند در بازی شماها باشند را از داشتن مسئولیت محروم و بایکوت گرده آید. اگر آنها بخواهند وارد معرکه بشوند، شماها باید پاسخگو باشید.
    ۷_ ادعای بندری و دریایی بعضی مسئولین سازمانی گوش فلک را کر کرده ولی ای کیو زیر خط فقر است و اگر چنین نبود، الان بنادر به این فضاحت و آلودگی و ترافیک و فرسودگی نبودند. همه شما و قبلی ها مسئولید.
    ۸_ این چه فضاحتی ست که در دوره قبل مدیرکل تجهیزات آقای {....} که تخصص تجهیزات نداشت بر سر کار بود؟؟؟دوره ایشان نیاز به بازرسی نیاز دارد.
    ۹_ مناقصات ضعیف و حذف مشاوران و پیمانکاران اصلح در این دو دوره اخیر مدیریتی اظهر من الشمس بود.

  • پويان

    آقاي صفايي مهمترين معاونت سازمان بنادر و دريانوردي كه وجه بين المللي دارد ،معاونت دريايي است، بر چه اساس و با اجازه چه كسي سرمايه هاي انساني اين معاونت را ميسوزانيد و شخصي كه داراي مدرك تحصيلي حقوق مي باشد و كوچكترين سابقه عملياتي در حوزه دريايي نداشته است را به عنوان معاون امور دريايي سازمان و علي رغم انتخاب بر اساس معيار هاي دولت قبل با رندي در دولت جديد و با امضاي وزير جديد منصوب مي كنيد؟؟؟ ضمن اينكه نهادهاي نظارتي مي بايست در خصوص احتمال تابعيت مظاعف ايشان بررسي لازم را صورت دهند.

  • بهزاديان

    آقاي صفايي
    اين {.....} رياكار كي پشتشه كه علي رغم اينقدر افتضاح مالي و مديريتي در بندر خرمشهر و اداره كل امور دريايي ميخواي بزاريش مدير كل امور دريانوردان ، منافع سازماني رو بايد بفروشي به منافع {....} و {....} و {....} و….
    آقاي صفايي در صورت قرار گيري ايشان در اين سمت و مطمئنا راه اندازي مافياي فروش مدرك دريانوردي توسط ايشان و باند و شبكه شان، شما در برابر بروز هر گونه حادثه جاني كه به خاطر كم دانشي خدمه كشتي ها حادث خواهد شد در اين دنيا و مهم تر در آخرت پاسخگو خواهي بود .
    برادر عزيز دينتو نفروش به دنياي ديگران

  • فرزانه

    خانم وزير محترم راه و شهرسازي
    سلام
    اين آقاي صفايي سازمان و بنادر و دريانوردي را ظاهرا ملك طلق پدرشان فرض كرده اند كه دارند جهت اهداف و رشد سياسي خود ، پستهاي سازماني را يكي يكي ميفروشند و قراردادهاي سازمان را بدون تشريفات به پيمانكاران و مجريان پرقدرت رانتي…..
    روشي هم كه اين آقا در خصوص انتصابات ، جديدا داره پياده ميكنه اينه كه به دليل بخشنامه دولت قبل در خصوص عدم انتصابات جديد تا زمان استقرار دولت جديد ، دست نگه داشت و همانهايي رو كه ميخواست بر اساس سفارشات و لابي ها سياسيون و افراد دولت قبل بزاره در جايگاه هاي سازماني، الان داره اين كارو ميكنه كه تمام انتخاب ها به دولت جديد منتسب بشه و اين يعني رندي و سوء استفاده گري. به عنوان مثال آقاي مرزبان به عنوان معاون دريايي و عباس كمالي مدير كل جديد عمران كه با لابي بذرپاش اومده و پوريا كوليوند به عنوان نماينده ايران در سازمان بين المللي دريانوردي با سفارش مخبر و نمايندگان و يا انتصاب مهدي فراهاني كه ميخواد به سفارش هاديان فر و اشتري انجام بده براي مدير كلي امور دريانوردان
    خواهشا اجازه انتصابات رو از ايشون تا زمان تعيين مدير عامل جديد بگيريد و انتصاباتي هم كه تا الان انجام داده مورد بازنگري قرار بديد

    • دریایی

      در کشور تعداد مدیران توانمند، خبره، دلسوز و شايسته ای که بندر و دریا را بشناسند شاید بیش از ۳ نفر نباشه. که متاسفانه یا خوشبختانه سابقه کاری در سازمان بنادر ندارند. از طرفی آیا یک مدیر با این ویژگی ها، حاضر میشه سکان هدایت یک نهاد دولتی مثل سازمان بنادر با این وضعیت و شرایطی را که می گویید قبول کنه ؟ من که بعید می دانم. مدیران توانمند و حرفه ای و از طرفی مستقل و مردمی امروز داره در بخش خصوصی برای خودش کار میکنه. چرا باید قبول کنه بیاد بخش دولتی که همش چالش است و آخرش هم اونی که می خواست نمیشه و عذاب وجدان تا عمر داره باهاش است.

    • منتقد

      باسلام
      درود براین تیزبینی شما بانوی محترم
      درخواست بسیار معقولانه ای از خانم وزیر کردید
      انشالله خانم وزیر با روحیه مبارزه با فسادی که دارند و مهرتایید حضرت آقا هم پای وزارت ایشان هست بزودی آقای صفایی رو برکنار میکنند.
      حضرت امام فرمودند ما مامور به وظیفه هستیم مدیر دلسوز و مدبر و باسابقه ای که درد بخش خصوصی رو بداند و از دانش و تجربه خود استفاده کند انشالله انتصاب بشود حتما میتواند مسیر سازمان بنادر را در ریل پیشرفت قرار دهد.
      مسیری که طی این چندسال بسمت یک عده خاص رفته انشالله برگردد به قانون و اهداف متعالی سازمان بنادر که در سند توسعه اقتصاد دریامحور دیده شده است

  • ناشناس

    باسلام
    خانم وزیر لطفا هرچه زودتر کشتی به گل نشسته سازمان بنادر را تعمیر کنید
    اقای صفایی و بعضا بعضی مدیرها و معاونین ایشان بدلیل عدم آگاهی از قوانین شب میخوابن صبح همون رویه رو عوض میکنن و بخش خصوصی رو به دردسر میندازن
    مثلا سیستمی که آقای پرمه مسئول ثبت شناورها دارند و سازوکاری که با بنادر دارن
    خودش حدیث مفصل هست

  • کارمند سازمان

    متاسفانه با انتصاب بسیار غیر معقول امروز فراهانی به سمت مدیر کلی امور دریانوردان میشه به این نتیجه رسید که رفتار آقای صفایی در انتصابات اخیر از دو حالت خارج نیست: یا ایشون قول ماندن گرفتن و به همین دلیل دارن قول هایی که به سیاسیون بیرونی و ذی نفوذان دادن رو عمل میکنند و یا رفتنشون قطعی شده و دارن برای مدیر بعدی هزینه میتراشن ، وگرنه با هیچ عقل و منطقی انتصاب مرزبان به معاونت دریایی و مهدی فراهانی به مدیر کلی دریانوردان جور در نمیاد. البته در هر دو صورت رفتار آقای صفایی مصداق ... به کشور و نظام و سازمان هست.

    • منتقد

      با درود
      خانم وزیر تا وضعیت سازمان بنادر بوسیله آقایان فراهانی و امثالهم بدتر نشده لطفا تصمیم اتخاد بفرمایید و آقای صفایی بهمراه تیم غیر متخصصش از این پست مهم بردارید
      ایشون از معاونین و مدیران تا کارشناسان پایین دست همه رو طی این مدت تغییر دادن تا جایی که کارشناسان با سابقه و کاربلد گوشه ای نشستن و این تیم داره مسیر سازمان رو بسمت غرق شدن در منجلابی که مدیر بعدی بسختی میتونه جمع کنه میبرن.
      کارشناسانی که چون کاریلد نیستن و سوادکافی ندارن از مدیر بالادستی خود برای مسائل مختلف نظر خواهی میکنند که آن مدیر هم مثل خودشون فاقد تخصص هستند.
      منتظریم خانم وزیر محترم با مواردی که همه دریادلان و دریانوردان و متخصصان این صنعت اعلام نقد کارشناسی کردن تصمیم برکناری آقای صفایی را بگیرند انشالله
      یک ساعت ماندن این تیم خسارتهای جبران ناپذیری وارد میکنه و برای مدیر بعدی دردسرهای بیشتری بوجود میاد نمونش همین انتصاب جدید فراهانی مشهور به صبحونه خور مفصل سازمان بنادر...

    • کارمند سازمان

      جناب فراهانی رو ببرید چهار تا بندر بزرگ اگر فهمید کجای بندر قرار گرفته اونوقت میتونه مدیر کل بشه. ایشون حتی در حد معاونت بنادر هم نیستن. به جز استفاده از زبان هیچ هنری ندارن. انتصاب ایشون امروز نشون داد که سازمان هیچ بهبودی نخواهد داشت. آموزش دریانوردی در حال نابودیه. از سالی چندین دوره به سالی یک یا دو دوره تو هر رسته دریایی رسیدیم، بعد ایشون که اصلا نمیدونه مشکلات این قسمت چیه شده مدیر کل.قبل تر هم طرح ایشان جهت جایگزینی شناورهای سنتی به وسیله شناورهای فلزی طرحی جالب و خنده دار بوده،طراحی شناورهایی با آبخور سه تا چهار متر که نشان دهنده عدم آگاهی ایشان و عواملشان از محل تردد شناورهای سنتی بود. هیچ امیدی به بهبود سازمان حتی در دوره آقای پزشکیان نیست

  • کارشناس سازمان

    با مستندات باید حرف زد.
    ۱.جای تعجب بود چطور آقای کرجی ران با پرونده بازی که داشت و ایرادهای دستگاههای نظارتی چطور تایید شد و مدیرکل حوزه مدیرعامل شد. واقعا به شماها که قدرت لابی دارید تبریک میگم.
    ۲. واقعا ادم عاقل با این همه انتقاد همکاران چه اصراری به مدیریت و خدمت دارد؟؟ واقعا بود و نبود شما دیگر فرقی نداره .
    ۳. وزیر اگر متوجه حرفها بشود قاطع تصمیم می‌گیرد و اگر متوجه نشود منتظر باشد شاید جناب صفایی با لابی جایش را تصاحب کند. واقعا قدرت لابی این جماعت فوق العاده است.
    ۴. واقعا چطور جناب عفیفی پور که از پست مدیرکل رجایی برداشته شد و علل فراوان چون غرق کشتی پای اسکله و دهها اتقاق بود، مجدد مدیر کل دریایی شد؟؟
    ۵. جای سوال است که جناب فتحی که در مجری گری فاز سه شهید رجایی هم درمانده بود و کار را با افتضاح نیمه کاره و ماست مالی کرد چطور در بالاترین پست مهندسی سازمان جای گرفت. چهره او کاملا مذهبی ولی رفتارش کاملا مغایر است
    ۶. چطور می‌شود بندر رجایی به این وضع اسفناک برسد .این مدیران که دهها سال است جز مدیریت نکرده اند مسئول وضع موجودند
    ۷. مدیران کل قبلی چون آقای خلیلی هم که جز سمبل کردن در سواحل و دادن مجوزهای کاری که جای بحث داره هنری نداشت و الان منتظره در تحولات آتی برگرده و پست بگیره. ایشون کتاب هم از کارهای خود بیرون داده
    ۸.ماحصل مدیریت چند دهه شما این شد که همه بنادر با هم زیر دو میلیون تروپوت کانتینری دارند و با ادعای زیاد مضحکه منطقه هستید ولی ادعای مالمو و پلی تکنیک دارید. دانشگاه‌های اجاره ای و مدارک بدون دفاع از پایان نامه واقعا نوبره
    ۹. سبقه کاری شما لازمه بعنوان یک پروژه کتاب بشه.

    و در آخر.... دیگر بودن و یا نبودن شما دغدغه نیست .اگر دوباره لابی کردید و موندید هرازگاهی خودتون رو جلو اینه ببینید

  • حامد

    ایشان را با توجه به عملکرد ۱۰ ساله شان مدیر موفقی نمیدانم

  • کارمند سازمان

    متاسفانه ریاست {....} بندر امام.{....} بسیار بی تجربه در رابطه با امور {....} سازمانی است. بیشترین اختلاس در تاریخ سازمان بنادر و دریانوردی در بندر امام است که البته نیازی به توضیح نیس و همه در جریانیم در دوران ریاست ایشون رخ داده که دلیلش چیزی جز بی سوادی و بی کفایتی شخص موسیوند نیست

  • کارشناس بندری

    باسلام و درود
    جناب اقای دکتر صفایی از نیروهای خبره، متخصص، باتجربه و توانمند سازمان بنادر هستند. انشاالله وزیر محترم در خصوص ابقاء ایشان مساعدت می نمایند.

  • شرکت هدایت

    سلام و عرض ارادت خدمت جناب آقای عفیفی پور مدیر کل سابق استان مظلوم هرمزگان
    اظهارات شما در خصوص آقای صفایی طبیعی ست اما ظلم شما به پرسنل بندرشهیدرجایی و بخش خصوصی و آثار و تبعات سو شخص شما در زمان مدیریت تان و از طرفی تنزل جایگاه بندر در رده بندی بنادر دنیا که بارزترین غرق کشتی در بندر بود.
    حالا شما لطف بکن بگرد یکی پیدا بشه خودت رو گردن بگیر چون ایرادات وارده همین انتصاب شما بعنوان مدیرکل دریایی سازمان باعث نارضایتی هاست.والله خدا باید رحم کنه.

  • همکار

    همکاران محترم سازمان
    حتما فراموش کرده اید مدیرعاملی مثل ... را؟ کسی که حتی جواب سلام پرسنل را هم نمیداد، غریبه ای که آمد و خراب کرد و رفت ، سازمان را ۱۰ سال عقب انداخت...دوباره منتظر بیکفایتی و غریبه ای مانند ... هستید که بیاید دو لپی موز بخورد و برود؟

  • کارشناس سازمان

    با مدرک باید صحبت گرد
    جناب مدیرعامل محترم ، فنی و مهندسی سازمان را بررسی کن. فاز سه شهید رجایی یک فاجعه بود و بسیار ضرر رساند.چرا مجری بی کفایت آن را معاون زیرساخت‌ها کردید؟؟؟؟این پروژه بدون مطالعه دقیق با دو برابر زمان ناقص انجام شد‌. یکی از دلایل صعف این است که مجری طرح که الان معاون شما شده رشته سازه دریایی نبود و تخصصی نداشت.با افاده و طمطراق و خودشیرینی نباید اعتماد می‌کردید. فاز سه بسیار هزینه بردار و در نهایت آبرو بر شد.

  • بنده خدا

    بنویسید صفایی بخوانید جلیل اسلامی
    GODFATHER و پـــــدرخوانده سازمان بنادر و دریانوردی کشور، جلیل اسلامی است.ریشه و منشا و مولد تمامی ناکارآمدی و فساد و ضعف سیستم، جلیل اسلامی است ولاغیر. مـــــردی برای تمام فصول. هر دولتی سر کار باشه، چپ باشه، راست باشه، اسلامی همیشه هست. وضعیت سرمایه گذاری های شکست خورده و بلاتکلیف در بنادر، ضعف فاحش و نابودی تجهیزات استراتژیک را به فساد و رانت گسترده در بنادر اضافه کنید، میشه دکتــــــــــــــــــــر جلیل اسلامی

    • ناشناس

      دقیقا

    • دریا و بندر

      کاملا درسته

  • کارشناس سازمانی

    حرفها باید مستند باشد
    همانطور که همکارها اشاره کرده اند.
    چرا از معاون توسعه زیرساخت‌ها و مهندسی به سبب سمبل کردن پروژه بزرگ فاز شهید رجایی حساب نمیکشید؟ چرا مشاور را پاسخگو نمیکنید؟
    ضعف معاون فعلی زیرساخت‌ها اثبات شده و همکاران بارها اشاره کرده اند. یک فرد بی کفایت چرا باید زیرساخت‌ها را در دست داشته باشد؟ ایشان وقتی در زمان مجری بودن فاز سه توسعه رجایی اینقدر ضعیف و لابی گر بود ، کار معاونت را دست گرفت؟

  • ناشناس

    با گذشته سه سال از تصویب قانون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی با سهمیه ایثارگری میگذره شما هنوز دارین لج میکنید و مقاومت می‌کنید تو این زمینه آقای صفایی اگه وقت کردین قطعه گاه شهدا و آسایشگاه جانبازان های معلولین و شیمایی بزنید یادتون بیاد این کشور چجوری آباد شد حالا شما با فرزندان این خانواده مقابله میکنید که استخدام نشن پس نشون میده شما ضد ولایت فقیه و این رژیم هستید که بجای اینکه با خانواده ایثارگران باشید بر ضد این خانواده عمل میکنید و مقاومت در اجرای این قانون دارید

  • محمد سام‌

    آیا خان صادق اطلاع دارند که بدون هیچ مزایده ای اراضی ۱۷ هکتاری در بندرشهیدرجایی به صورت کوتاه مدت به شرکت همراه که الان پنج سال است دولت ‌کشور را معطل پروسه سرمایه گذاری خود کرده است واگذار شده و چندین و چند شرکت ریلی از گردونه رقابت خارج شده است؟؟؟

  • ناشناس

    بمب انتصابات و سوگلی انتصابات آقای کرجی ران در بندرشهیدرجایی تا چند وقت دیگر منفجر خواهد شد.
    پس از واگذاری بدون مزایده اسکله ۴ نفتی بندرشهیدرجایی به شرکت کیهان شیران زرین ( تحت مدیریت هلدینگ ایلیاتی و جعفری در راس مجموعه شرکت سینا) از رفقای جناب صفایی و واگذاری بدون مزایده اراضی ۱۷ هکتاری بندرشهیدرجایی به شرکت همراه بدون هیچ گونه قراردادی ، هم اکنون خبر می رسد که یکی از همشهریان برادرزن مدیرعامل بد‌ون یک روز سابقه کار در عملیات بندری و به خصوص کانتینر بر مسند ریاست اداره کانتینر شهیدرجایی خواهد نشست.
    جدا از منفعل بودن عباس نژاد مدیرکل رجایی و شاعلیا معاون بندری ، باید به این نکته توجه داشت که ۷۰ درصد عملیات کانتینری کشور در بندرشهیدرجایی انجام می پذیرد و نامبرده سابقا ارتباط نزدیکی به واسطه حضور در ورزش ‌و‌ تیم تنیس تایدواتر با علی صادقی پاسلاری دارد .
    امیدواریم خانم صادق و مجموعه بازرسی وزارت راه موارد را بشنوند و ‌توجه کنند که هم اکنون تعداد زیادی کشتی کانتینری در لنگرگاه شهیدرجایی پهلو گرفته که هزینه دموراژ آن برای کشور سرسام اور است و باعث بداعتباری شرکت های کشتیرانی نزد صاحب کالاها گردیده است .

  • فرهان

    سلام و درود . دوستان عزیز باید قبول کنیم که سازمان بنادر و دریانوردی متاسفانه دچار مشکلات اساسی است که نه جناب آقای دکتر صفایی و نه هیچکس دیگری قادر به حل آن نمی باشد و می تواند باعث فاجعه در این سازمان تخصصی شود:
    ۱- قحط الرجالی که این مهم به دلایل متعددی از جمله بی توجهی مدیران سابق به امر تربیت نیروی انسانی در واحدهای تخصصی
    ۲- عدم توجه مدیران به اندک نیروهای توانمند موجود
    ۳- وجود نیروهای انسانی با وضعیت های متفاوت (رسمی ، قراردادی، مشاوره ای ، شرکتی و ...) و تبعیض بین نیروهای مذکور
    ۴- اخذ تصمیماتی که از طرف مجلس، دولت و ... مثل موضوع تبدیل وضعیت فرزندان محترم ایثارگر عزیز که عمدتا یا دارای رشته های تحصیلی غیر مرتبط و یا شاید دیپلم و زیر دیپلم می باشند
    ۵- استخدام نیروهای سفارشی در این سازمان از طریق شرکت ها
    این موارد باعث شده است که سازمان با افزایش نیرو مواجه است اما با نیروهای متخصص اندک . شاید دوستان به این موضوع برخورد کرده اند که تعداد نیروهای حاضر در سازمان در ایام پرداخت وام چندین برابر می شود . و ....

  • کارشناسان خبره

    با مستندات
    لازم است نشست موج شکن در نخل ناخدا در چند سال پیش و تحمیل هزینه هنگفت بررسی و مسئولین وقت پاسخگو شوند. این افراد پر ادعا و بی سوادان پر طمطراق توخالی و پروژه خراب کن باید روزی در محضر قانون پاسخ دهند .

  • دریا دل

    واقعا انتصاب آقای فراهانی به عنوان مدیر کل امور دریانوردان و سازمانهای تخصصی نه تنها دهان کجی به پرسنل سازمان، حتی دهان کجی به جامعه دریایی کشور بود، اداره کل امور دریانوردان و‌سازمان های تخصصی در ارتباط با نظارت و کنترل و ساستگذاری کیفیت آموزش دریایی کشور است، چگونه یک نفر که هیچ‌سابقه ای در این زمینه نداردمدیر کل آن میشود؟ سازمان بنادر در برابر کشتیرانی و نفتکش و ... دچار افت شدیدی در انتصابات شده است. مگر آقای فراهانی در منصب مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر چه گلی به سر سازمان زد؟!؟!؟!

  • کارشناس سازمان

    جناب صفایی کمتر دروغ بگو. همکاران میفهمند.

  • کارشناس امیرآباد

    ۱.ضعف مدیرعامل فعلی در گفته کارکنان جامعه دریایی مشهود است.
    ۲.ضعف مدیرکل قبلی مهندسی عمران جناب عباسی راد که تا سال ۱۴۰۲ مدیرکل بود هم بسیار زیاد بود و علت آن پایین ترین سطح دانش ایشان بود. مناقصه سال ۹۸ و تجدید و مرمت پروژه رو رو ریلی امیرآباد از آثار وحشت ناک به جای مانده ایشان است. بازرسان تحقیق کنند که این پروژه چقدر هزینه شده و چرا چند سال خوابید و چرا تمام نشد،، ؟؟ چند صد میلیارد پول در این پروژه به زباله دان ریخته شد و هیچ دستاوردی نداشت.بنده سالها در امیرآباد هستم و این پروژه نماد زشت به جای مانده است و هرگز نمی‌تواند نتیجه دهد

    • امیرآباد

      این پروژه مزخرف ترین پروژه سازمان بود که باید افراد دخیل در مطالعات و اجرا پاسخ دهند

  • جعبه سیاه

    نمیدونم چرا کسی به پرونده های سازمان بنادر رسیدگی نمیکنه
    معاون مدیرکلی که با پست اشپز وارد سازمان شد و از عنوان خانواده شهدا استفاده کرد تا پیشرفت کنه
    با مدارک و شواهد ارتباط غیر عرف با ... داشته ولی بدلیل نزدیکی به صفایی هیشکی چیزی بهش نگفته
    بدلیل بدرفتاری با پرسنل همه ازش شاکی هستن
    بدلیل نزدیکی با مدیرعامل و سرویسهایی که بهش میده از تمام امتیازات و تجهیزات مخصوصا نقلیه سوء استفاده میکنه
    بدلیل پستی که داره توی تمام قسمتای سازمان فوضولی میکنه و جاسوس داره
    کسی که با لابی با مدیران شرکتهای دریایی و بندری منافعی برای خودش رقم زده
    کسی که بدلیل پست حساسی که داره طول عمر خدمتیشو تغییر میده تا همچنان در اوج بمونه و بازنشست نشه

    اینا قسمتی از تخلفای یکی از مدیرانیه که با ... و باج دادن به روسا و مدیران بالا دستی در پست خودش مونده و هنوز داره میتازونه
    😉
    ازین نوع گزارشها زیاد دارم

  • دوست شمت

    🇮🇷🇵🇸💐❤️شهید حسین خرازی از فرماندهان دوران دفاع مقدس است که در عملیات کربلای 5 به خیل رفقای شهیدش پیوست.

    این شهید بزرگوار نقل می کند: « وﻗﺘﯽ تو جبهه ﻫﺪﺍﯾﺎﯼ ﻣﺮﺩﻣﯽ ﺭﺍ ﺑﺎﺯ ﻣﯽ‌ﮐﺮﺩﯾﻢ، ﺩﺭ ﻧﺎﯾﻠﻮﻥ ﺭﻭ ﺑﺎﺯ ﮐﺮﺩﻡ و ﺩﯾﺪﻡ ﮐﻪ ﯾﮏ ﻗﻮﻃﯽ خالی ﮐﻤﭙﻮﺗﻪ ﮐﻪ ﺩﺍﺧﻠﺶ ﯾﮏ ﻧﺎﻣﻪ ﺍﺳﺖ.

    ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩ: «ﺑﺮﺍﺩﺭ ﺭﺯﻣﻨﺪﻩ ﺳﻼﻡ، ﻣﻦ ﯾﮏ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯ ﺩﺑﺴﺘﺎﻧﯽ ﻫﺴﺘﻢ. ﺧﺎﻧﻢ ﻣﻌﻠﻢ ﮔﻔﺘﻪ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﻤﮏ ﺑﻪ ﺭﺯﻣﻨﺪﮔﺎﻥ ﺟﺒﻬﻪ‌ﻫﺎﯼ ﺣﻖ ﻋﻠﯿﻪ ﺑﺎﻃﻞ ﻧﻔﺮﯼ ﯾﮏ ﮐﻤﭙﻮﺕ ﻫﺪﯾﻪ ﺑﻔﺮﺳﺘﯿﻢ. ﺑﺎ ﻣﺎﺩﺭﻡ ﺭﻓﺘﻢ ﺍﺯ ﻣﻐﺎﺯﻩ ﺑﻘﺎﻟﯽ ﮐﻤﭙﻮﺕ ﺑﺨﺮﻡ. ﻗﯿﻤﺖ ﻫﺮ ﮐﺪﺍﻡ ﺍﺯ ﮐﻤﭙﻮﺕ‌ﻫﺎ ﺭﻭ ﭘﺮﺳﯿﺪﻡ ﺍﻣﺎ ﻗﯿﻤﺖ ﺁﻧﻬﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﮔﺮﺍﻥ ﺑﻮﺩ. ﺣﺘﯽ ﮐﻤﭙﻮﺕ ﮔﻼﺑﯽ ﮐﻪ ﻗﯿﻤﺘﺶ ۲۵ ﺗﻮﻣﺎﻥ ﻭ ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﺍﺭﺯﺍﻥ ﺗﺮ ﺑﻮﺩ ﺭﺍ ﻧﻤﯽ‌ﺗﻮﺍﻧﺴﺘﻢ ﺑﺨﺮﻡ.


    ﺁﺧﺮ ﭘﻮﻝ ﻣﺎ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﺳﯿﺮﮐﺮﺩﻥ ﺷﮑﻢ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﻫﻢ ﻧﯿﺴﺖ. ﺩﺭ ﺭﺍﻩ ﺑﺮﮔﺸﺖ ﮐﻨﺎﺭ ﺧﯿﺎﺑﺎﻥ ﺍﯾﻦ ﻗﻮﻃﯽ ﺧﺎﻟﯽ ﮐﻤﭙﻮﺕ ﺭﺍ ﺩﯾﺪﻡ و ﺑﺮﺩﺍﺷﺘﻢ ﻭ ﭼﻨﺪ ﺑﺎﺭ ﺑﺎ ﺩﻗﺖ آﻥ ﺭﺍ ﺷﺴﺘﻢ ﺗﺎ ﺗﻤﯿﺰ ﺗﻤﯿﺰ ﺷﺪ و بعد از بسته بندی، با این نامه برایتان فرستادم.

    ﺣﺎﻻ ﯾﮏ ﺧﻮﺍﻫﺶ ﺍﺯ ﺷﻤﺎ ﺑﺮﺍﺩﺭ ﺭﺯﻣﻨﺪﻩ ﺩﺍﺭﻡ، ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﮐﻪ ﺗﺸﻨﻪ ﺷﺪﯾﺪ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﻗﻮﻃﯽ ﺁﺏ ﺑﺨﻮﺭﯾﺪ ﺗﺎ ﻣﻦ ﻫﻢ ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﺑﺸﻮﻡ ﻭ ﻓﮑﺮ ﮐﻨﻢ ﮐﻪ ﺗﻮﺍﻧﺴﺘﻢ ﺑﻪ ﺟﺒﻬﻪ‌ﻫﺎ ﮐﻤﮑﯽ ﮐﻨﻢ.

    ﺑﭽﻪ‌ﻫﺎ ﺗﻮ ﺳﻨﮕﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺁﺏ ﺗﻮﯼ ﺍﯾﻦ ﻗﻮﻃﯽ ﻧﻮﺑﺖ ﻣﯽﮔﺮﻓﺘﻨﺪ، ﺁﺏ ﺧﻮﺭﺩﻧﯽ ﮐﻪ ﻫﻤﺮﺍﻫﺶ ﺭﯾﺨﺘﻦ ﭼﻨﺪ ﻗﻄﺮﻩ ﺍﺷﮏ ﺑﻮﺩ.»
    🌷هفته دفاع مقدس؛ یادآور رشادت‌ها، جانفشانی ها شهدا و ایثارگران گرامی باد.

    هدیه کنید به روح مطهر شهدا صلوات بر محمد و آل محمد 🌹❤️🌹
    حالا شما عزیزان با خواندن کامنت های بالا قضاوت کنید مدیران کنون سازمان بنادر که تفاوتشون با آقای شهید خرازی چی هست!!!!

    • دریایی

      با سلام. روح تمام شهدای گرانقدر و عزیز ۸ سال دفاع مقدس شاد و راهشان پر رهرو باد و سر تعظیم فرود می آورم خدمت خانواده محترم شهدا و نیز یادگاران عزیز این دوران (جانبازان و اسرای عزیز و سرافراز و نیز خانواده های محترم ایشان).

      بسیار ممنون بابت این مطلب یا مکتوب ارزشمند و ماندگار

      در پاسخ به جمله آخر این نوشته باید عرض کنم که تفاوت از زمین تا آسمان است !

  • علی

    به پزشکیان رای دادیم برای اصلاح وضع موجود،ظاهرا دولت اقای پزشکیان از موجود در سازمان بنادر که باعث بانی هدر رفت نیروی انسانی و منابع می باشد راضی هستند.

  • ناشناس

    با حفظ سمت اقای صفایی
    این دولت،دولت نفاق خواهد بود و نه وفاق. اگر ما از شرایط کنونی راضی بودیم پس چرا رای دادیم. نا رضایتی بیداد میکنه و این اندک رضایت هم بنظر من مقداری آب نان داشته واسه افراد که دارن تعریف میدن.آمار و ارقام رو بررسی کنید خانم وزیر، سرمایه و نیروی متخصص انسانی، منابع مالی و غیره در حال انزوا و نابودیست، فرصتی برای اشتباه و جبران نیست،خانم وزیر لطفا آخرین تغییر خود را در سازمان بنادر اعمال کنید و فردی با تدبیر ،متخصص و دلسوز و فارغ از هیچ حزب و جناحی بکار بگمارید.ما در قبال آیندگان و این سرزمین مسئولیم.

  • ناشناس

    ادمین عزیز
    لطفا تعدادی از کامنت ها رو واسه خانم وزیر بفرستید بلکه راستی آرمایی کنند و تصمیم درستی بگیرند،این همه کامنت انتقاد و تعریف و تمجید اگر به کار نیاید مفت نمی ارزه،بلاخره طبق کامنت ها سطح تخلفات اینقدر بالا هست که نه تنها برکناری بلکه باید موضوع از مراجع قضایی پیگیری شود.

  • ناشناس

    سلام
    جناب اقای صفایی مدیر عامل سازمان
    یک سری به شرکت تعاونی افق بزنید ببینید که چه کسانی سهامدار هستند مگر قرار نبود این شرکت تعاونی که در بندر شهید رجایی زمانی که خودتون مدیر کل بندر شهید رجایی بودی و سه پروژه تپل (خدمات اسنادی، ترمینال کالای خطرناک و سایتهای نفتی )و بدون مزایده بهشون دادی و سالانه چند صد میلیارد تومان سودآوری دارد مگر قرار نبود که کل پرسنل سازمان بنادر بازنشسته و شاغل سهامدار ان باشند پس چه شده که فقط نور چشمی شما سهمادار هستند و کلی بازنشسته که گرفتار نون شب هستند بی بهره اند از سود سهام که امسال کمترین سود سهام ۶۳ میلیون تومان به سهامدران و نور چشمی خود شما داده اند پس بقیه پرسنل شاغل و بازنشسته چه گناهی مرتکب شده اند که از این موهبت الهی بی بهره اند.