◄ سیر نزولی ترانزیت و لزوم شناسایی گلوگاه های تخلیه و بارگیری کالا
آیا واقعا شناسایی گلوگاه های تخلیه و بارگیری کالا، کار بزرگ و غیرقابل انجامی است؟
رانندگان و کامیونداران به طور پیوسته با مشکل اتلاف وقت در محل های بارگیری و تخلیه کالا مواجه هستند، این در حالی است که یکی از مهمترین معیارها برای انتخاب بار زمان صرف شده برای بارگیری و حمل و تخلیه کالا است.
به گزارش تین نیوز، یکی از کاربران تین نیوز در بخش نظرهای کاربران این شبکه خبری با تاکید بر این موضوع، گفت: اتلاف زمان هزینه دارد و این را مسئولان درک نمی کنند چون سابقه و تجربه حمل و نقل ندارند.
وی افزود: اگرچه همه مسئولان تحصیلات دانشگاهی داشته و «مسیر بحرانی» را نیز در درس های دانشگاهی خوانده اند اما به دلیل نداشتن تجربه عملی با بسیاری از اصول اولیه حمل و نقل آشنا نیستند.
این کاربر تین نیوز عنوان کرد: آیا واقعا شناسایی گلوگاه های تخلیه و بارگیری کالا، کار بزرگ و غیرقابل انجامی است؟
بیشتر بخوانید:
مشکلاتی که حل نمی شود/ گذر عمر رانندگان در انواع صف ها+ تصویر
وی با اشاره به انتقاد رانندگان از مشکلات مربوط به باسکول ها و جرثقیل ها، 24 ساعته نبودن انبارها و فعالیت های اداری و ... در بنادر جنوبی که معمولا موجب اتلاف وقت رانندگان می شود، افزود: مگر اضافه کردن یک باسکول یا جرثقیل در چند نقطه گلوگاهی چقدر هزینه دارد؟
او گفت: اگر فعالیت انبار ها 24 ساعته بشود برای دولت هزینه هنگفت دارد؟ آیا با ایجاد امکان استراحت برای رانندگان در گرمای بندرعباس و بندر امام آسمان به زمین می آید؟
او تاکید کرد: با این وضعیت انتظار دارید که ترانزیت در کشور سیر نزولی نداشته باشد؟ وقتی با راننده هم وطن این جوری برخورد می شود آیا راننده خارجی پایش را در ایران می گذارد؟