بازدید سایت : ۵۹۳۴۳

بانک زمین برای پروژه های نهضت ملی مسکن راه اندازی شد

معاون سازمان ملی زمین و مسکن گفت: در راستای شناسایی تامین اراضی نهضت ملی مسکن بانک زمین برای پروژه های مسکونی قرار می گیرد.

بانک زمین برای پروژه های نهضت ملی مسکن راه اندازی شد
تین نیوز

معاون سازمان ملی زمین و مسکن گفت: در راستای شناسایی تامین اراضی نهضت ملی مسکن بانک زمین برای پروژه های مسکونی قرار می گیرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تقی رضایی معاون سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه پاسداشت و حراست از زمین های دولتی و همچنین استفاده بهینه در استان ها با جدیت در سازمان ملی زمین و مسکن دنبال می شود گفت: با برگزاری تخصصی کارگاه های آموزشی و توجیهی در حوزه املاک و حقوقی تمامی برنامه ها و اهداف سازمان ملی زمین و مسکن رصد و پایش می شود. 

وی  افزود: برگزاری میزگردهای تخصصی در حوزه املاک، امور حقوقی، واگذاری زمین، فنی و مهندسی و همچنین بانک زمین از اهداف سازمان ملی زمین و مسکن است.

وی ادامه داد: در سازمان ملی زمین و مسکن تلاش می کنیم با احصاء و تامین زمین مورد نیاز، شاهد اجرای موفق طرح نهضت ملی مسکن در سراسر کشور باشیم.

معاون سازمان ملی زمین و مسکن  توضیح  داد: ۱۵۳هزار هکتار زمین در هزار روز خدمات دولت سیزدهم است گفت: ۱۱۰ هزار هکتار آن برای ساخت مسکن مورد مطالعه کارشناسی قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن تصریح کرد:این عملکرد در مقایسه با متوسط ۱۰سال اخیر حدود ۳۰۰درصد افزایش را نشان می دهد.

مالکی اظهار داد: طبق آمارهای ارائه شده  ۴۸هزار هکتار به صورت قطعی در اختیار طرح مسکن قرار گرفت و با تخصیص ۳۱هزار هکتار برای مسکن نیز در کارگروه های کارشناسی مخالفت شد؛ این مساله نشان می دهد ما هر زمینی را برای ساخت مسکن اختصاص ندادیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.