بازدید سایت : ۴۶۸۸۳

راه اندازی پایگاه امداد ریلی در راه آهن

دیدار مدیرکل راه آهن منطقه شمال غرب با مدیرعامل هلال احمر زنجان جهت راه اندازی پایگاه امداد ریلی در راه آهن

راه اندازی پایگاه امداد ریلی در راه آهن
تین نیوز

منوچهر صفری، مدیر کل راه آهن منطقه شمال غرب، به اتفاق جمعی از مسئولین این اداره کل، روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۴/۹، با حضور در دفتر مدیر عامل هلال احمر زنجان، با وی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، در این دیدار، حکمت الله هاشمی، مدیر عامل هلال احمر زنجان، با عرض خیرمقدم، هدف اصلی برگزاری این جلسه را تشریک مساعی در زمینه هم افزایی و همکاری طرفین در تاسیس خانه هلال احمر و به تبع آن ایجاد پایگاه های امداد ریلی، در اداره کل راه آهن شمالغرب ذکر نمودند.

مدیر عامل هلال احمر زنجان، با ارائه توضیحات مبسوطی در ارتباط با اهداف ایجاد خانه های هلال احمر در نقاط مختلف استان زنجان، با اشاره به ماهیت فعالیت های راه آهن، راه اندازی پایگاه های امداد ریلی را در زمینه ارائه آموزش های لازم و ارتقا میزان آمادگی کارکنان این سازمان در برابر حوادث و سوانح ریلی و کاهش خسارات بسیار مفید برشمرد.

در ادامه، منوچهر صفری، با قدردانی از زحمات و تلاش های هلال احمر، اظهار داشت: با دانشگاه علوم پزشکی زنجان، براساس سند بالادستی تفاهم نامه همکاری داریم و از طرح های هلال احمر نیز استقبال می کنیم.

وی با بیان اینکه علاقمند به راه اندازی خانه هلال احمر در مجموعه راه آهن هستیم ، تاکید کرد، برای راه اندازی پایگاه های ریلی ، باید مجوزهای مورد نیاز بالا دستی را دریافت کنیم.

مدیر کل راه آهن شمالغرب افزود: یقینا بستر لازم در جهت خدمت رسانی هرچه بیشتر جمعیت هلال احمر برای اجرای برنامه های مشترک فراهم و مسلما این امر، در مجموعه راه آهن و جامعه تاثیرگذار خواهد بود.

صفری در پایان، با اشاره به برگزاری چندین مانور در راه آهن در طی سالیان گذشته، از حضور و مشارکت همکاران هلال احمر در این مانورها صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.