بازدید سایت : ۳۶۲۵۹

آغاز بهسازی باند جنوبی آزادراه زنجان تبریز

با پیگیری های انجام شده مجموعه مدیریت استان زنجان، عملیات روکش آسفالت آزادراه زنجان تبریز آغاز شد.

آغاز بهسازی باند جنوبی آزادراه زنجان تبریز
تین نیوز |

با پیگیری های انجام شده مجموعه مدیریت استان زنجان، عملیات روکش آسفالت آزادراه زنجان تبریز آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، میثم زارعی، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجانرود، اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته، روکش آسفالت آزادراه زنجان _تبریز کیلومتر۶۲ الی۵۷ آغاز شده است.

زارعی افزود: مبلغ ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای روکش آسفالت آزادراه زنجان تبریز اختصاص یافته است که خوشبختانه از هفته جاری عملیات اجرایی ۵ کیلومتر از این محور با روکش آسفالت نقاط بحرانی آغاز شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: در فاز یک این پروژه، شرکت پیمانکار نسبت به آسفالت تراشی، پاک سازی محل و آماده کردن رویه راه جهت قیر پاشی و پخش بتن آسفالتی گرم اقدام می کند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجانرود هدف از اجرای این طرح را افزایش ایمنی آزادراه، کاهش تصادفات رانندگی و جلب رضایتمندی مردم و کاربران جاده ای برشمرد.

در پایان، زارعی افزود: پس از پیگیری های فراوان و تلاش مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در جذب سرمایه لازم، اقدامات شایسته و قابل قبولی در حوزه اجرای روکش آسفالتی محور آزادراه زنجان تبریز در سال آتی انجام خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمد کاظم

    حکایت رسیدگی و تجدید آسفالت آزادراه زنجان تبریز دقیقا مصداق هیاهوی بسیار برای هیچ شد !!! مسئولین صدر تا ذیل دولتی چندین سال هست که از لزوم انجام آن و آغاز اینکار و تخصیص اعتبار و غیره و ذلک داد سخن داده اند و وعده های مکرر با تاریخهای گوناگون برای شروع و پایان آن ذکر کرده اند اما چیزی که در عمل اتفاق افتاده در برابر حجم بسیار زیاد خرابی آسفالت و گاردریل و روشنایی و دیگر ملزومات اساسی این آزادراه تقریبا در حد هیچ است !!!! رد مقاطع کوتاهی از برخی قسمت‌های این آزادراه که اصلا از ابتدای ساخت و افتتاح این آزادراه یک لایه آسفالت به طور ناقص اجرا شده بود روکش آسفالت جدید اجرا شد و ادامه کار متوقف شد و حالا هم صحبت از فقط پنج کیلومتر تجدید آسفالت است درحالیکه قطعه اول این آزادراه به طول تقریبا ۸۵ کیلومتر که تماما در محدوده استحفاظی استان زنجان هم واقع شده و اولین و قدیمی ترین بخش این آزادراه هم میباشد که از سال ۱۳۸۳ زیر بار ترافیک رفته است کاملا آسفالت آن تخریب شده و از نظر شدت خرابی بدترین بخش این آزادراه است که می‌شود گفت به طور تقریبا کامل نیاز به تجدید روکش آسفالت دارد حالا حساب کنید این ۵ کیلومتر در برابر این حجم خرابی آسفالت آیا اصلا به حساب می‌آید ؟!!!!