آغاز بهسازی باند جنوبی آزادراه زنجان تبریز
با پیگیری های انجام شده مجموعه مدیریت استان زنجان، عملیات روکش آسفالت آزادراه زنجان تبریز آغاز شد.
![آغاز بهسازی باند جنوبی آزادراه زنجان تبریز](https://cdn.tinn.ir/thumbnail/7LkLVIQVVgah/U7Ccvlt33jn-OqlMlImgutVLjEcw-jhlF2WJsSK4fMDDVSZN8IEX4Zd7jkGxwBqLJ5jM-fGYwhs1w24HZ1koLMIF0OTnysPC/%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D9%87+%D8%B2%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%86+%D9%82%D8%B2%D9%88%DB%8C%D9%86.jpg)
با پیگیری های انجام شده مجموعه مدیریت استان زنجان، عملیات روکش آسفالت آزادراه زنجان تبریز آغاز شد.
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، میثم زارعی، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجانرود، اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته، روکش آسفالت آزادراه زنجان _تبریز کیلومتر۶۲ الی۵۷ آغاز شده است.
زارعی افزود: مبلغ ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای روکش آسفالت آزادراه زنجان تبریز اختصاص یافته است که خوشبختانه از هفته جاری عملیات اجرایی ۵ کیلومتر از این محور با روکش آسفالت نقاط بحرانی آغاز شده است.
وی در ادامه عنوان کرد: در فاز یک این پروژه، شرکت پیمانکار نسبت به آسفالت تراشی، پاک سازی محل و آماده کردن رویه راه جهت قیر پاشی و پخش بتن آسفالتی گرم اقدام می کند.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجانرود هدف از اجرای این طرح را افزایش ایمنی آزادراه، کاهش تصادفات رانندگی و جلب رضایتمندی مردم و کاربران جاده ای برشمرد.
در پایان، زارعی افزود: پس از پیگیری های فراوان و تلاش مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در جذب سرمایه لازم، اقدامات شایسته و قابل قبولی در حوزه اجرای روکش آسفالتی محور آزادراه زنجان تبریز در سال آتی انجام خواهد شد.
حکایت رسیدگی و تجدید آسفالت آزادراه زنجان تبریز دقیقا مصداق هیاهوی بسیار برای هیچ شد !!! مسئولین صدر تا ذیل دولتی چندین سال هست که از لزوم انجام آن و آغاز اینکار و تخصیص اعتبار و غیره و ذلک داد سخن داده اند و وعده های مکرر با تاریخهای گوناگون برای شروع و پایان آن ذکر کرده اند اما چیزی که در عمل اتفاق افتاده در برابر حجم بسیار زیاد خرابی آسفالت و گاردریل و روشنایی و دیگر ملزومات اساسی این آزادراه تقریبا در حد هیچ است !!!! رد مقاطع کوتاهی از برخی قسمتهای این آزادراه که اصلا از ابتدای ساخت و افتتاح این آزادراه یک لایه آسفالت به طور ناقص اجرا شده بود روکش آسفالت جدید اجرا شد و ادامه کار متوقف شد و حالا هم صحبت از فقط پنج کیلومتر تجدید آسفالت است درحالیکه قطعه اول این آزادراه به طول تقریبا ۸۵ کیلومتر که تماما در محدوده استحفاظی استان زنجان هم واقع شده و اولین و قدیمی ترین بخش این آزادراه هم میباشد که از سال ۱۳۸۳ زیر بار ترافیک رفته است کاملا آسفالت آن تخریب شده و از نظر شدت خرابی بدترین بخش این آزادراه است که میشود گفت به طور تقریبا کامل نیاز به تجدید روکش آسفالت دارد حالا حساب کنید این ۵ کیلومتر در برابر این حجم خرابی آسفالت آیا اصلا به حساب میآید ؟!!!!