بازدید سایت : ۸۳۱۳۷

انتقال اضطراری تانکر حامل گاز آمونیاک به لنگرگاه عسلویه

یک تانکر حامل گاز آمونیاک که در هنگام بارگیری در بندر پتروشیمی پارس ۲ دچار مشکل فنی شده بود به لنگرگاه عسلویه انتقال داده شد.

انتقال اضطراری تانکر حامل گاز آمونیاک به لنگرگاه عسلویه
تین نیوز |

یک تانکر حامل گاز آمونیاک که در هنگام بارگیری در بندر پتروشیمی پارس ۲ دچار مشکل فنی شده بود به لنگرگاه عسلویه انتقال داده شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، عمران مرادپور طیبی مدیر بنادر و دریانوردی عسلویه در تشریح این خبر اظهار کرد: در جریان تماس سرشیفت مدیریت بندر پتروشیمی پارس ۲ با مرکز کنترل ترافیک دریایی عسلویه، اعلام شد در تانکر مستقر در اسکله ۱۷ هنگام بارگیری آمونیاک به دلیل نقص فنی در سیستم بارگیری، نشت قابل توجهی رخ داده و باید شناور تانکر از اسکله به به لنگرگاه است.

مرادپور طیبی بیان کرد: با اعلام وضعیت اضطراری، کمیته ایمنی مدیریت بنادر و دریانوردی عسلویه به سرعت تشکیل شد و کارشناسان دریایی این مدیریت، تمهیدات لازم برای انتقال و جداسازی تانکر به لنگرگاه عسلویه را پیشنهاد دادند.

وی تصریح کرد: با توجه به خطرات ایمنی آمونیاک و بخارات آن، تمام نکات ایمنی با استفاده از تجهیزات ایمنی فردی و راه های موجود برای جداسازی تانکر توسط دو یدک کش بررسی شد.

مرادپور طیبی ادامه داد: پس از درخواست مدیریت بندر پتروشیمی، عملیات جداسازی انجام و تانکر مذکور در شرایط ایمن به لنگرگاه منتقل شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر، طبق اظهارات فرمانده تانکر، شرایط ایمن و تحت کنترل است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.