رسیدگی به ۲۱۹ مورد شکایات و تعیین تکلیف ۵۳ مورد پروژه سنواتی در منطقه آزاد قشم
ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات منطقه آزاد قشم و بررسی و تعیین تکلیف ۵۳ مورد پرونده قراردادهای کارهای سنواتی باقی مانده از سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ مربوط به مدیران قبلی سازمان
مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات منطقه آزاد قشم از اخذ و بررسی ۲۱۹ مورد شکایات و درخواست اشخاص حقیقی و حقوقی و بررسی و تعیین تکلیف ۵۳ مورد پرونده قراردادهای کارهای سنواتی باقی مانده از سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ مربوط به مدیران قبلی سازمان، در سه ماه نخست امسال خبر داد.
به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، فاطمه صنعتی مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات منطقه آزاد قشم با اعلام این خبر افزود: راه های ارتباطی برای ثبت شکایات و درخواست های شهروندان سامانه های سازمان بازرسی کل کشور، سامانه مردمی دولت (سامد)، دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد، پورتال سازمان و تلفن گویاست.
صنعتی ادامه داد: پس از ثبت شکایت در صورت مرتبط بودن خواسته بدواً به صورت تلفنی و مراجعه حضوری سعی در رفع مشکل متقاضی می شود و در صورت عدم ارتباط موضوع با سازمان، ذینفع جهت سیر مراحل از طرق دیگر ارشاد و راهنمایی می شود.
وی تصریح کرد: تهیه و ابلاغ نامه های هشداری به کلیه معاونان، مدیران و مدیران عامل شرکت های تابعه در خصوص موضوعات مختلف به منظور تأکید و لزوم رعایت قوانین و مقررات و دستورالعمل ها و آیین نامه های سازمان از دیگر اقدامات انجام شده توسط این مدیریت به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است.
وی اظهار کرد: تلاش داریم با نظارت برحسن اجرای ضوابط و مقررات بر اساس مفاد مجموعه قوانین و مقررات مناطق آزاد و تکریم ارباب رجوع رضایتمندی مراجعین را فراهم سازیم.
صنعتی در پایان خاطرنشان کرد: کارشناسان بازرسی با حضور در معاونت ها و مدیریت های سازمان جهت بررسی عملکرد بخش های مختلف، به صورت موردی نیز به تهیه گزارش می پردازند تا حداکثر بهره وری در روند ادرای و صیانت از حقوق شهروندان انجام شود.