بازدید سایت : ۱۳۰۸۰۴

راه اندازی مجدد پرواز در خوی، مدیریتی یکپارچه می طلبد

راه اندازی مجدد پرواز در خوی، مدیریتی یکپارچه می طلبد
|

تین نیوز | نماینده مردم خوی اعلام کرد: فرودگاه خوی دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی است که می‌تواند سرمایه‌گذارانی را به سمت و سوی خود بکشاند که توسعه و رونق را به همراه داشته باشد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی شرکت فرودگاه های کشور، موید حسینی صدر عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در گذشته به دلیل وجود مشکلاتی در فرودگاه خوی شاهد کمبود پرواز و بعد رفته رفته تعطیلی پرواز در آن بودیم، اظهار داشت: پروازهای گذشته این فرودگاه با شرکت هواپیمایی آسمان بوده که این شرکت نیز به دلایل مختلف پروازهای خود را در این فرودگاه قطع کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه پیگیری‌های زیادی را به منظور برقراری مجدد پرواز در این فرودگاه انجام داده‌ایم، گفت: با وجود مذاکرات برای راه‌اندازی مجدد پروازها از این فرودگاه، شرکت‌ها با محدودیت پرواز و کمبود هواپیما مواجه هستند اما شرکت هواپیمایی ماهان و قشم ایر تا حدودی موافقت خود را برای برقراری پرواز اعلام کرده‌اند.

نماینده مردم ارومیه ادامه داد: فرودگاه خوی بین‌المللی نیست اما دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی است که می‌تواند با ایجاد کارگو، تجهیز جایگاه سوخت، توسعه باند سرمایه‌گذارانی را به سمت و سوی خود بکشاند که توسعه و رونق را به همراه داشته باشد.

حسینی صدر عنوان کرد: به طور طبیعی در صورت وجود سرمایه‌گذار برای فرودگاه، استقبال و تقاضا در فرودگاه افزایش یافته و پروازها بیش از گذشته رشد خواهد کرد.

وی اضافه کرد: در صورتی‌که برنامه‌یی مدون با مدیریتی یکپارچه در فرودگاه خوی اجرایی شود، اعتماد مردم افزایش یافته و شرکت‌های هواپیمایی با توجیه اقتصادی بالا در فرودگاه حضور خواهند داشت.

وی درباره راه‌اندازی مجدد پروازهای فرودگاه خوی یادآور شد: نمی‌توان زمان دقیقی برای راه‌اندازی پروازها عنوان کرد اما امیدواریم در آینده نزدیک این اتفاق بیفتد و شاهد فعالیت مجدد فرودگاه خوی باشیم.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.