بازدید سایت : ۳۸۹۸۹

پروژه های نیمه تمام ارومیه در اسرع وقت تکمیل و به بهره برداری برسد

طرح های نیمه تمام به ویژه در حوزه بهداشت و درمان، آموزش و پرورش داریم که برای جبران عقب ماندگی ها، پروژه های نیمه تمام باید در کمترین زمان تکمیل و به بهره برداری برسند.

پروژه های نیمه تمام ارومیه در اسرع وقت تکمیل و به بهره برداری برسد
تین نیوز

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح های نیمه تمام به ویژه در حوزه بهداشت و درمان، آموزش و پرورش داریم که برای جبران عقب ماندگی ها، پروژه های نیمه تمام باید در کمترین زمان تکمیل و به بهره برداری برسند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، شهین جهانگیری در چهارمین جلسه شورای اداری ارومیه که در سالن جلسات فرمانداری ارومیه برگزار شد، تصریح کرد: با توجه به تامین مالی برخی پروژه ها، باید کارها و پروژه هایی که تامین مالی شده اند بدون معطلی و توقف اجرایی شوند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آذربایجان غربی و ارومیه دارای پتانسیل ها و ظرفیت های بسیاری است که باید با کنار گذاشتن بحث های قومیتی  که کار دشمن برای تفرقه افکنی است با استفاده از ظرفیت ها برای توسعه استان و شهر ارومیه گام برداریم و ضعف ها را جبران کنیم.

وی با اشاره به برگزاری آبرومندانه دور اول انتخابات ریاست جمهوری یاد آور شد: امیدواریم با مشارکت بالای مردم و حضور مقتدرانه آحاد مردم دور دوم انتخابات نیز آبرومندانه برگزار شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.