بازدید سایت : ۴۴۹۷۹
مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل با مهر مطرح کرد؛

طرح چهار خطه کردن محورهای مواصلاتی اردبیل در دست اجرا است

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: طرح چهار خطه کردن محورهای اصلی مواصلاتی این استان با هدف توسعه حمل‌ونقل زمینی در دست اجرا است.

طرح چهار خطه کردن محورهای مواصلاتی اردبیل در دست اجرا است
تین نیوز

 مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: طرح چهار خطه کردن محورهای اصلی مواصلاتی این استان با هدف توسعه حمل‌ونقل زمینی در دست اجرا است.

به گزارش تین‌نیوز ، محبوب حیدری پیش از ظهر جمعه در بازدید از محورهای مواصلاتی اردبیل به خبرنگار مهر گفت: از چهار سمت مرکز استان اردبیل پروژه‌های چهار خطه سازی محورهای مواصلاتی آغاز شده است.

وی افزود: در محور اردبیل- مشگین شهر به طول 122 کیلومتر تا پایان سال گذشته 43 کیلومتر اجرا شده و امسال نیز اجرای 10 کیلومتر دیگر برنامه‌ریزی شده بود که 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اضافه کرد: محور اردبیل- آستارا نیز به طول 55 کیلومتر بوده که تاکنون 32 کیلومتر به اتمام رسیده و مابقی مطالعه شده است.

به گفته حیدری در محور اردبیل- تبریز به طول 60 کیلومتر، چهار خطه 31 کیلومتر به اتمام رسیده و مابقی نیز مطالعه شده است.

وی افزود: مهم‌ترین پروژه محور اردبیل- سرچم است که به طول 180 کیلومتر چهار خطه سازی برنامه‌ریزی شده و تاکنون 12 کیلومتر به اتمام رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان متذکر شد: امسال اجرای هشت کیلومتر دیگر برنامه‌ریزی شده بود که تاکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

حیدری تأکید کرد: تکمیل این پروژه‌ها منوط به تأمین مالی است و در صورتی که منابع مناسبی تعریف شود در آینده نزدیک می‌توان بخش عمده را به اجرا درآورد.

منبع: خبرگزاری مهر
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.