بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

◄ نصب سامانه جدید ضبط مکالمات هوانوردی در فرودگاه سهند

رئیس فرودگاه سهند از به‌روزرسانی و ارتقای سامانه ضبط مکالمات هوانوردی این فرودگاه با استفاده از درایوهای روز دنیا خبر داد.

نصب سامانه جدید ضبط مکالمات هوانوردی در فرودگاه سهند
تین نیوز

رئیس فرودگاه سهند از به‌روزرسانی و ارتقای سامانه ضبط مکالمات هوانوردی این فرودگاه با استفاده از درایوهای روز دنیا خبر داد.

رئیس فرودگاه سهند، گفت: این سامانه به‌منظور ارتقا و بهبود سخت‎افزاری و نرم‎افزاری سیستم‌های ضبط مکالمات هوانوردی فرودگاه‎ سهند، توسط کارشناسان واحد نصب و نگهداری تجهیزات ارتباطی اداره‌کل مهندسی ارتباطات و ناوبری شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران و پیگیری و تلاش اداره مهندسی ارتباطات و ناوبری فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی نصب‌شده است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه‌های اردبیل، محمد حاجی‌پور بابیان اینکه این سیستم دارای قابلیت ضبط دست‌کم 30 کانال رادیویی و تلفنی است، افزود: همچنین در سامانه‌ جدید ضبط مکالمات هوانوردی به‌جای DVD-RAM DRIVE و DDS DRIVE از RDX DRIVE (از آرشیو درایوهای روز دنیا) استفاده‌شده است.

ارتقای این سامانه با هزینه‌ای بالغ‌بر هفت‌صد میلیون ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران انجام‌شده است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.