◄ رسیدگی به تخلفات ۲۰ شرکت در کمیسیون ماده ۱۲
عضو شورای اداری استان اردبیل از رانندگان و مسافران خواست هرگونه شکایت خود را از طریق سامانههای ۱۴۱، شهراه، نمایندگیهای مستقر شهرک حملونقل، پایانههای شهری و تلفن ۳۳۷۴۳۷۹۹-۰۴۵ جهت بررسی و رسیدگی به اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان اردبیل اعلام کنند.
مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای اردبیل، گفت: از ابتدای سال ۹۷ تاکنون به تخلفات ۲۰ شرکت کالا و مسافر رسیدگی شده است.
به گزارش تیننیوز و به نقل از روابطعمومی ادارهکل راهداری و حملونقل جادهای اردبیل، علی رحمتی که در جلسه کمیسیون ماده ۱۲ با اعلام این خبر افزود: برخورد با تخلفات شرکتها و حفظ حقوق رانندگان و مسافران از جمله اهداف اصلی تشکیل جلسات این کمیسیون است.
عضو کمیسیون ایمنی راههای اردبیل، اخذ کمیسیون اضافی، عدم پرداخت کرایه، شکایت مسافران، عدمرعایت ضوابط حملونقل و ایمنی، عدم رعایت مقررات و بخشنامههای ابلاغی سازمان راهداری حملونقل جادهای، صدور بارنامه برای رانندگان فاقد صلاحیت و صدور صورت وضعیت مسافری برای رانندگان اتوبوسهای برونشهری که فاقد کارت معاینه فنی و تجهیزات ایمنی خودرو بودهاند را از جمله تخلفات عمده شرکتهای کالا و مسافر برشمرد.
رئیس کمیته حملونقل ستاد خدمات سفر استان اردبیل بابیان اینکه سال گذشته به تخلفات ۳۸ شرکت کالا و مسافر رسیدگی شد افزود: تصمیمات گرفته شده در کمیسیون مذکور برای شرکتهای متخلف جریمه نقدی، تعطیلی، تعلیقی، تعطیلی یکماهه، توبیخ کتبی و تذکراست.
عضو شورای اداری استان اردبیل از رانندگان و مسافران خواست هرگونه شکایت خود را از طریق سامانههای ۱۴۱، شهراه، نمایندگیهای مستقر شهرک حملونقل، پایانههای شهری و تلفن ۳۳۷۴۳۷۹۹-۰۴۵ جهت بررسی و رسیدگی به ادارهکل راهداری و حملونقل جادهای استان اردبیل اعلام کنند.