بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

احداث ۲۶۰ کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل​

معاون عمرانی استاندار اردبیل از احداث ۲۶۰ کیلومتر بزرگراه در استان خبر داد و گفت: با تلاش مؤثر دولت سیزدهم شاهد توسعه بزرگراه ها در استان اردبیل هستیم که آمار بزرگراهی در این سه سال ۲ برابر شده است.

تین نیوز

معاون عمرانی استاندار اردبیل از احداث ۲۶۰ کیلومتر بزرگراه در استان خبر داد و گفت: با تلاش مؤثر دولت سیزدهم شاهد توسعه بزرگراه ها در استان اردبیل هستیم که آمار بزرگراهی در این سه سال ۲ برابر شده است.

​به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم،  سیدکمال الدین میرجعفریان در بازدید از توسعه بزرگراه اردبیل – سرچم اظهار داشت: قبل از دولت سیزدهم 237 کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل عملیاتی شده بود که شاهد تردد خودروها در این مسیرهای بزرگراهی بودیم.

وی به احداث 260 کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: در دولت سیزدهم احداث این میزان بزرگراه با قوت و قدرت در حال انجام است و امیدواریم تا پایان امسال بخش عظیمی از این بزرگراه های ایمن به زیر بار ترافیک برود.

معاون عمرانی استاندار اردبیل به 2 برابر شدن ظرفیت توسعه بزرگراهی در استان اردبیل اشاره کرد و افزود: عمده این بزرگراه ها از شمال تا جنوب استان به ویژه محور اردبیل به مشگین، مشگین به پارس آباد، گرمی به بیله سوار و اردبیل – سرچم در حال اجراست که انتظار می رود با تکمیل شدن این پروژه ها، بخش عظیمی از عقب ماندگی استان در توسعه بزرگراهی جبران شود.

میرجعفریان تصریح کرد: 655 میلیارد تومان اعتبار در سفر رییس جمهور برای توسعه بزرگراه های استان اختصاص یافت که عمده این منابع اختصاص یافته و پروژه های بزرگراهی با کیفیت مناسب در حال اجرا هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با تکمیل بزرگراه اردبیل ـ سرچم استان اردبیل می تواند با چهار خطه به مرکز کشور متصل شود که در این محدوده 178 کیلومتر توسعه بزرگراه در حال اجرا است.

معاون عمرانی استاندار اردبیل اضافه کرد: به غیر از 45 کیلومتر محدوده تونل ها، در مابقی این مسیر در چهار قطعه توسعه بزرگراه در حال اجرا است که امیدواریم تا پایان امسال بخش عظیمی از این مسیر بزرگراهی آماده بهره برداری شود.

میرجعفریان فعال بودن 400 دستگاه ماشین آلات و 700 نفر نیروی کار را در این مسیرها یادآور شد و بیان کرد: انتظار می رود با بهره برداری از بزرگراه های استان آمار تصادفات و بار ترافیکی در این مسیرها تعدیل شده و به حداقل برسد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس

    با سلام .مثلی است که می گوید کار را آنکس کرد که تمام کرد
    پر دولت سیزدهم در مدت سه سال هیچ پروژه ایی بعلت ضعف شدید مدیریت در اردبیل افتتاح نگردید
    مانند .راه اهن اردبیل . میانه
    بزرگراه . سرخم . اردبیل . خلخال

  • ناشناس

    خسته نباشید واقعا کارشان عالی و پر سرعت پیش میرود