بازدید سایت : ۸۳۱۳۷

تخفیف ویژه ۵۰ درصدی برای استفاده از مراکز اقامتی اردبیل

معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از تخفیف ۵۰ درصدی مراکز اقامتی استان به مناسبت هفته گردشگری و تا پایان مهرماه خبر داد.

تخفیف ویژه ۵۰ درصدی برای استفاده از مراکز اقامتی اردبیل
تین نیوز |

یحیی نجارقابل با اشاره به آغاز هفته گردشگری از تخفیف ۵۰ درصدی مراکز اقامتی استان به مناسبت هفته گردشگری و تا پایان مهرماه خبر داد و گفت: هماهنگی های لازم در این خصوص با جامعه حرفه ای هتل ها و مراکز اقامتی استان انجام شده است و گردشگران حاضر در استان می توانند از این تخفیف استفاده کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل تاکید کرد: استان اردبیل از نظر تعداد تخت های رسمی اقامتی سومین استان کشور است و هتل ها و مراکز اقامتی استان با بیش از ۲۰ هزار تخت رسمی آماده ارائه خدمات هستند.

نجارقابل ادامه داد: هفته گردشگری از ۵ تا ۱۱ مهرماه همزمان با ۲۷ سپتامبر روز جهانی گردشگری است که امسال با شعار گردشگری و صلح نامگذاری شده است.

وی بیان کرد: همزمان با آغاز هفته گردشگری برگزاری سلسله رویدادهای مناسبتی این هفته در استان آغاز شده و شاهد اجرای ۱۷ رویداد در طول این هفته خواهیم بود.

معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل اظهار داشت: افتتاح پروژه های گردشگری در شهرستان های سرعین و خلخال، مراسم تجلیل از فعالان حوزه گردشگری، نشست های تخصصی، جشنواره سیب در مشگین شهر و تخفیف ۵۰ درصدی مراکز اقامتی تا پایان مهرماه از جمله مهم ترین برنامه های این هفته است.

نجارقابل تصریح کرد: همچنین همزمان با روز جهانی گردشگری در روز جمعه ۶ مهرماه بازدید از موزه های استان رایگان است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.