◄ یک پیشنهاد برای شارژ کارت هوشمند رانندگان
کسانی هستند که سالی یکبار هم با ناوگان سنگین تردد نمیکنند ولی با داشتن روابط در شرکتها وانجمنها صورت وضعیت به نام آنان صادر و کارت هوشمند آنان به راحتی شارژ میشود.
یک فعال بخش حملونقل مسافری جادهای گفت: برخلاف باورها و تبلیغات موجود؛ داشتن کارت هوشمند دلیل بر راننده بودن افراد نیست بلکه راننده به کسی گفته میشود که حضور فیزیکی در جاده داشته باشد.
به گزارش تیننیوز، حسین فرجی این مطلب را در یک گروه تلگرامی نوشت و افزود: کسانی هستند که سالی یکبار هم با ناوگان سنگین تردد نمیکنند ولی با داشتن روابط در شرکتها وانجمنها صورت وضعیت به نام آنان صادر و کارت هوشمند آنان به راحتی شارژ میشود و این کار منبع درآمدی برای برخی سودجویان شده است.
وی اظهار کرد: در حال حاضر کارت هوشمند رانندگان با صورت وضعیت صادر شده از راهداری شارژ میشود که این شیوه سنتی هم منبع درآمد غیر قانونی برای عدهای سودجو شده و هم یارانه پرداختی به رانندگان ناحق بین کسانی که راننده نیستند تقسیم شود که این عمل اجحاف در حق دولت و رانندگان واقعی است.
این راننده اتوبوس بینشهری خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه به وجود فناوری پیشرفته، کارت سلامت و صورت وضعیت رانندگان به راحتی در دسترس است همچنین با وجود سامانه سپهتن مکان و سرعت و تصویر راننده به سهولت در اختیار سازمانها و ارگانها است اما چه دلایلی یا چه عواملی باعث میشود که کارت هوشمند به این طریق شارژ نشود؟
فرجی گفت: با توجه به اظهارات مسئولان راهور معیار برای رانندگی گواهینامه است، بنابراین اگر تصمیمی اتخاذ شود که بر اساس آن کارت هوشمند رانندگان زمانی شارژ شود که گواهینامه افراد در دستگاه کارتخوان سپهتن قرار گرفته و چهره و گواهینامه راننده تطبیق داده شده و حضور فیزیکی راننده محرز و بر اساس ساعت رانندگی راننده در سال کارت هوشمند شارژ شود، مشکلات در این زمینه کمتر میشود.
سلام .متاسفانه صاحب مقاله که نمایندگی سپهتن را دارا میباشد این موضوع را در نظر نمی گیرد که در حال حاضر فقط اتوبوس ها به سپهتن مجهز هستند ودر قیاس با آمار کلی خودروهای عمومی تعداد اتوبوسها رقم خیلی ناچیزی هست
این عالی
سلام. با این کار رانندگان واقعی مشخص میشوند
اگر چنین کاری انجام شود خیلی عالی میشه. راننده گان اصلی هم مشخص میشه
واقعا من خودم شاهد قضیه هستم که به تعاونیها پول میدن فقط اسم راننده رادرصورت بنویسند ولی هیچ حضوری فیزیکی ندارد وباید پلیس راه اینهارا کنترل نماید وموقعی درصو رت اسم دو یا سه راننده میباشد دفترچه ها راکنترل وحضور راننده را بخواهند تابیشتر ازاین صنف رانندگان یی ارزش نگردد ممنون
با سلام به تمامی دستندرکاران من یه راننده کمکی اتوبوس هستم.۵۴سالم کسی راننده ای سن بالاراخیلی خیلی سخت میبرم حالاشماتوجه داشته باشید.یه راننده کمکی بااین خرج و مخارج بااین اجاره خانه .
.ان هم سر سال کارت هوشمند بخاطرنداشتن صورت حساب کافی چکار باید بکند توراخداماراباچندین سال سابقه حمایت نماید.رحیمی هستم با تشکر.
جناب اقای وزیر با سلام از بچه های 8 سال دفاع مقدس تا سال 68 بنده منطقه بودم بسیج وقتی پایانی گرفتم امدم اصفهان در سال 68 داری کارت هوشمند برون شهری هستم الان با56 سال بازنشسته شدم بدیل سابقه جبهه در صورت امکان با توجه نیاز به کار و کار دیگری بلد نیستم دستور بفرماید بیمه شماره یک اصفهان برای شارز کارت هوشمند برای فرم 2 صادر نماید قبلا از همکاری صمانه متشکرم
باسلام وارض ادب سواد مهم نیست فقط تست رانندگی از همه چی مهم هست اگر این کارو بکنن ممنون میشود
شارژهوشمندرانندگان
کارت هوشمند
با سلام،بنده راننده کامیون هستم ۱۰سال قبل با خاور هیوندا آباده شیراز با یک تریلی تصادف کردم ماشینم از دستم در آمد ۳سال طول کشید تا با قرض توانستم ی نیسان وانت پلاک عمومی بگیرم الان با این وضعیت نا به سامان تاکسی بارها که هر کسی میتونه بیاد بار جابه جا کنه ببینید امسال بنده چی میکشم از این نا به سامانی ها دولت هم هر کاری میکنه که وضع خودش بهتر بشه اما فقط دودش داخله چشم راننده های واقعی میره،خواهشی که از مسئولین دارم اگه تصمیمی در رابطه با رانندگان گرفته میشه حتمأ همه جوانب رو در نظر بگیرند،باتشکر