بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

◄ انتقاد یک مقام صنفی از عملکرد شهرداری در پایانه مسافربری مشهد

به تازگی و برای رسیدگی به مشکلات پایانه مسافربری مشهد برخی مقامات سازمان راهداری از جمله فرامز مداح معاون برنامه‌ریزی، عباسعلی بنی اسدی مدیرکل دفتر حقوقی و تدوین مقررات و محسن حاج اسماعیلی مدیر کل دفتر سرمایه‌گذاری و نظارت بر بهره‌برداری سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای در مشهد مقدس حضور یافتند.

انتقاد یک مقام صنفی از عملکرد شهرداری در پایانه مسافربری مشهد
تین نیوز

در حالی‌که رانندگان اتوبوس از تداوم شرایط نامناسب ثبت ساعت در پایانه مسافربری مشهد خبر داده و به طور مداوم تصاویری از صف‌های طولانی اتوبوس‌ها در هنگام ورود و خروج از این پایانه در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند یک فعال صنفی بخش مسافربری جاده‌ای می‌گوید مشکلات پایانه مشهد فقط مربوط به صف طولانی اتوبوس‌ها در ورودی و خروجی این پایانه نیست.

به گزارش تین‌نیوز، عضو هیئت‌مدیره کانون سراسری انجمن‌های صنفی رانندگان مسافری کشور با تاکید بر عزم جدی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای حل مشکلات پایانه مسافربری مشهد، در مورد وضعیت این پایانه در شبکه‌های اجتماعی نوشت: مشکلات در پایانه مسافربری مشهد بیش از آن است که تصور می‌شود.

مختار داوودی افزود: یکی ازبزرگترین مشکلات این پایانه وجود دلال‌ها، سوارکردن در بیرون از پایانه و نیز اقدامات شهرداری و پلیس در هنگام ورود و خروج در این پایانه است.

وی تاکید کرد: در کنار تمام این مشکلات و در این آشفته بازار،  سواستفاده بعضی شرکت‌های حمل‌ونقلی هم وجود دارد که بعضا دیده شده است هیچ کنترلی بر ناوگان خود ندارند.

این مقام صنفی در توضیح این موضوع خاطرنشان کرد: چندی پیش یک اتوبوس را برای بررسی متوقف کردیم که متاسفانه راننده این اتوبوس اقدام به فرار کرد.

او افزود: بعد از تعقیب و گریز، وقتی سرانجام اتوبوس متوقف و صورت وضعیت مسافران بررسی شد، مشخص شد که 15 تا 16 بلیت ازمجموع بلیت‌ها درصورت وضعیت مسافران درج نشده است.

عضو هیئت‌مدیره کانون سراسری انجمن‌های صنفی رانندگان مسافری کشور گفت: این موضوع نشان می‌دهد اگر شرکتی تخلف کند بعضا گیت ورودی و خروجی ترمینال مشهد، اقدامی در مقابله با این تخلف انجام نمی‌دهد.

او تاکید کرد: شهرداری در ترمینال مشهد از وظایف قانونی خود فاصله دارد و به چشم یک بنگاه اقتصادی به پایانه مشهد نگاه می‌کند و بر این اساس، تخلفات مالک و یا راننده در داخل ترمینال نافی خلاف شرکت نمی‌شود.

به گزارش تین‌نیوز، این فعال صنفی خاطرنشان کرد: این در حالی است که سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای عزم خودرا جزم کرده است تا با متخلفان هرکسی که باشند چه شرکت و چه مالک و یا راننده؛ برخورد قانونی کند.

وی بیان کرد: در همین زمینه چندی پیش  و برای رسیدگی به مشکلات پایانه مسافربری مشهد برخی مقامات سازمان راهداری از جمله فرامز مداح معاون برنامه‌ریزی، عباسعلی بنی اسدی مدیرکل دفتر حقوقی و تدوین مقررات و محسن حاج اسماعیلی مدیر کل دفتر سرمایه‌گذاری و نظارت بر بهره‌برداری سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای در مشهد مقدس حضور یافتند.

داوودی گفت: این امر بیانگر عزم سازمان راهداری  و حمل‌ونقل جاده‌ای برای برخورد با متخلفان و احیای حقوق از دست رفته صنف و خانواده بزرگ حمل‌ونقل است که سازمان ریل‌گذار سیاست‌های آن و کانون‌ها به عنوان نمایندگان صنف در پی حل مشکلات و اصلاح امور آن هستند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.