◄ پاسخ معاون بندر شهید رجایی به انتقادها از مسیر نامناسب بارگیری در این بندر
مناقصه تعمیرات اساسی محورهای ۴، ۵ و مسیر منتهی به در شمالی مجتمع بندری شهید رجایی در روزهای پایانی سال گذشته برگزار شد و هم اکنون در مرحله ابلاغ به پیمانکار است.
معاون عمران بندر شهید رجایی در پاسخ به انتقاد رانندهای که با انتشار فیلمی وضعیت ورودی باسکول بارگیری گندم اسکله شهید رجایی را به دلیل وجود دستاندازها نامناسب توصیف و درخواست رسیدگی به این وضعیت را کرده بود، گفت: این مسیر مربوط به یکی از تقاطعات بندر شهید رجایی است که به دلیل نوع بارهایی که در این بندر حمل میشود، روسازی آسفالتی برای آن به هیچ وجه جوابگو نیست.
بیشتر بخوانید: وضعیت ورودی باسکول بارگیری گندم بندر رجایی از لنز دوربین یک راننده
به گزارش تین نیوز، عباس کمالی افزود: در همین زمینه پس از انجام مطالعات جامع ترافیکی و فنی در سال گذشته و همچنین همکاری معاونت مهندسی و توسعه امور زیربنایی و مدیر کل مهندسی و عمران سازمان بنادر و دریانوردی در تأمین اعتبار لازم (۹۰۰ میلیارد ریال)، مناقصه تعمیرات اساسی محورهای ۴، ۵ و مسیر منتهی به در شمالی مجتمع بندری شهید رجایی در روزهای پایانی سال گذشته برگزار شد و هم اکنون در مرحله ابلاغ به پیمانکار است.
او این مطلب را در شبکههای اجتماعی بیان و تاکید کرد: همچنین برای اولین بار در سطح بنادر کشور از شیوه روسازی بتن الیافی درز دار در مسیرهای ذکر شده استفاده خواهد شد که علاوه بر عمر طولانی، هزینههای تعمیر و نگهداری را به حداقل ممکن میرساند.
معاون اجرایی بندر شهید رجایی ادامه داد: بر این اساس کار اجرایی این دو محور با روش نوین بتن الیافی انجام میشود که طول عمر بسیار بالایی دارد و در هزینههای تعمیر و نگهداری، صرفهجویی قابل توجهی خواهد داشت.
به نظر من ایشون فقط خواستن توجیه کنن. وگر نه وَضعیت خیابانهای اسکله شهید رجایی مطلوب نیست.
در واقع اکثر مسیرهایی که کامیونها حرکت میکنن رسیدگی نمیشه.به خصوص خیابانهای جدید الحداثی که طی چند سال گذشته از اونها بهره برداری شده از زیر سازی مناسبی برخوردار نیستند و تماما دچار چنین وضعیتی شده. تعدادی از خیابانها اسکله رجایی که به دفاتر مدیران منتهی میشه وضعیتش مطلوبه هم از نظر آسفالت و امکانات بهداشتی و هم از نظر فضای سبز.
جناب آقای مدیر عمران بندر شهید رجایی:
آیا تا به حال از ورودی درب اصلی قدیم با کامیون وارد اسکله شدید؟ اونجا هم همین وضعیت را داره.
سری به خیابانهای منتهی به محوطه خط نقره ای که بزنید متوجه میشد فقط همین یک نقطه توی فیلم اسکله رجایی نیست که مشکل داره. تمام خیابهای جدیدی که زده شده و یا خیابانهایی که کنده کاری شدن اصلا وضعیت درستی ندارن.
خیابان روبروی کالای سریع ، اون چرا وضعیش این طوره؟
مسیرهای منتهی به محوطه آتش زا هم همین وَضعیت را دارن.
وظعیت بهداشتی توی اسکله رجایی برای رانندگان بسیار وخیمه.
آیا شما حاضرید یک رکعت نماز در نمازخانه پارکینگ پورمراد بخوانید؟
واللله انقدر وضعیت نمازخانه پورمراد بغرنجه که انسان شرم میکنه بگه چنین جایی محل عبادته.
شما تا به حال سری به سرویس های بهداشتی پارکینگ پورمراد زدید؟
خود شما آیا حاضرید برای یک بار از این سرویس های غیر بهداشتی استفاده کنید؟
سری به وضعت سرویس های بهداشتی سه طبقه و پشت ترمینال کانتینری زده اید؟
شما فقط توجیه بی مورد کردید این وضعیت ربطی به قرارداد شما نداره.
افکار مدیران
چشمان مدیران
گوشهای مدیران
وجدان مدیران مسبب چنین وضعیته.
ببخشید جناب ؛شما تا به حال با کامیون از روی ریل روبروی باسکول درب گندمی رد شده اید؟
اگر رد نشدید بهتره رد بشید.
آیا این نقطه هم احتیاج به ۹۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال بودجه داره؟
فعلا چند تا فرغون آسفالت بریزید توی این گودال ها حالا تا بخواهیم منتظر بتن الیافی بمونیم،محورهای تریلی ما از جاش در میاد.
این دفعه برم اسکله از خیابونی که منتهی میشه به ورودی باسکول گندمی روبروی محوطه جمهوری فیلم میگیرم . این خیابون وضعش از فیلم خیابونی که گرفتن به مراتب بدتره.