بازدید سایت : ۴۷۶۵۶
نابسامی در حمل و توزیع بار بین رانندگان اصفهان؛

◄ قانون شکنی در اصفهان: آمار بالای بارهای کامیون با کرایه کمتر از تعرفه قانونی

نابسامی در حمل و توزیع بار بین رانندگان اصفهان موجب نارضایتی آنان از سیستم نظارتی شده است .

قانون شکنی در اصفهان: آمار بالای بارهای کامیون با کرایه کمتر از تعرفه قانونی
تین نیوز |

جمعی از رانندگان کامیون در استان اصفهان از توزیع نامناسب بار آهن آلات به عنوان یکی از عوامل نارضایتی خود از سیستم نظارت بر حمل و نقل کالا در این استان یاد و عنوان کردند چرا مسئولان راهداری و انجمن های کامیونداران و رانندگان فکر و راهکاری برای این معضل ارائه نمی کنند؟

به گزارش تین نیوز، یکی از این رانندگان در توضیح این انتقاد که در شبکه های اجتماعی مطرح شده با بیان این که همه روزه  آمار بارهای استان اصفهان را در شبکه های اجتماعی مشاهده می کند، نوشته است: با وجود این که حجم بار آهن آلات این استان بسیار زیاد است چرا این حجم بار در یک سامانه یا اعلام بار مستقل بین  رانندگان کامیون توزیع نمی شود؟

این راننده تاکید کرد: چرا بارهای آزاد و انباری استان اصفهان بسیار بیشتر از بارهای سامانه اتیس است به خصوص آهن آلات، ورق، رول، پروفیل، لوله های فلزی، پایه سوله، طبق نوبت بین همکاران توزیع  نمی شود؟ حتی با همین کرایه که کمتر از تعرفه است توزیع عادلانه آن بین رانندگان بهتر از این بی سامانی است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر شرایط به گونه ای است که یک راننده باید چند روز در نوبت بار معطل شود و راننده ای دیگر بدون معطلی و توقف، از سفر برگشته و باری که برای تریلی یا کامیون او رزرو شده را بارگیری می کند.

به گفته وی برخی رانندگان نیز از نابسامانی و توزیع غلط بار سوء استفاده و با صاحب کالا مستقیم قرارداد منعقد کرده و بار با کرایه زیر طرفه، بار بدون نوبت و....حمل  می کنند و به تبع آن، دیگر رانندگان چند روز در نوبت بار متوقف و مجبور می شوند بارهای دردسر دار با  کرایه پایین حمل نمایند.

وی با بیان این که معضل مذکور در بعضی از استان های دیگر هم متداول است، خاطرنشان کرد: لازم است انجمن های مربوطه، باربری ها و کامیونداران و رانندگان در استان اصفهان تصمیمات جدی برای توزیع عادلانه  بار اتخاذ کنند.

آمار بارهای آزاد موجود در کانال های اعلام بار اصفهان با کرایه های کمتر از تعرفه قانونی

  • بار لبه یا نیم لبه آهن مکان رول اسپیره از ج نایین سگزی یک دستگاه 10 تومان 23 تن

  • کفی 13 و 60 همدان ورق از مبارکه یک دستگاه 23 تن   10و نیم

  • شورآباد رول جفتی سرد 18 تن از سگزی و دولت آباد 9500 یک دستگاه دوجا بارگیری

  • پشت باری شورآباد 7 تن رول از دولت آباد یک دستگاه 3500

  • 30 تن رول تعدادی آهن مکان از مبارکه و شهرک مبارکه یک دستگاه 14 تومان 2 جا بارگیری

  • 12 تن ورق سرد شمس آباد از مبارکه یک دستگاه 7تومان

  • تک رول 22 تا 23 تن ی شهرک سگزی از مبارکه 2دستگاه 3500 صبح بارگیری

  • تک رول 22 تا 23 تن ی تبریز از رازی یک دستگاه 16 تومان

  • تک رول 20 تنی زاویه از زرین شهر سه دستگاه مبارکه یک دستگاه کچو یک دستگاه 7500 صبح بارگیری تخلیه 24 ساعته

  • تریلی تهران شمش اسلب ۷ متری از مبارکه رباط کریم تخلیه ۲۳الی ۲۵ تنی سه دستگاه

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محسن پاسخ

    اگر خواستید اخباری را منعکس کنید لااقل از کسی بپرسید که اطلاعات کامل داشته باشد
    بارهای انباری حدود سه ماه است که توسط انجمن کامیون‌داران اصفهان و تعدادی از همکاران عزیز پیگیری شبانه روزی می‌کنند و عده ایی هم هستند که حتی یک قدم هم برای این مهم بر نداشته اند و فقط انتظار دارند که بقیه کار را درست کنند
    وقتی که راننده خودجوش و با امید به فردا اقدام به وصول مطالبات صنف می‌کند این دور از انصاف است که بعضا کار را نادیده و فقط در فضای مجازی مطالبه گر ی کنند ولی در عمل هیچ .....

  • مجید ترکزاد پاسخ

    ان موقع که دادو حرص میخوردیم وانجمن اصفهان هر کاری دلش میخواست وبر مبنای بی سوادی میکرد حالا باید جوابگو باشد ده سال پیش بنده پیش نهاد حق بیمه شناور رادادم گفتن یعنی چه