بازدید سایت : ۵۳۱۴۷

◄ فاجعه بومی گرایی در اماکن تخلیه و بارگیری رانندگان کامیون/ تقابل مردم با مردم

در هفته های گذشته افزایش تقابل بومی گرایان در اماکن تخلیه و توزیع بار با آن دست از رانندگان کامیون غیربومی که برای دریافت بار به شهرهای مختلف کشور مراجعه می کنند، موجب نگرانی شدید از احتمال شدت یافتن درگیری ها و نارضایتی رانندگان کامیون و فعالان صنفی حمل و نقل جاده ای کالا شده است.

فاجعه بومی گرایی در اماکن تخلیه و بارگیری رانندگان کامیون/ تقابل مردم با مردم
تین نیوز |

در هفته های گذشته افزایش تقابل بومی گرایان در اماکن تخلیه و توزیع بار با آن دست از رانندگان کامیون غیربومی که برای دریافت بار به شهرهای مختلف کشور مراجعه می کنند، موجب نگرانی شدید از احتمال شدت یافتن درگیری ها و نارضایتی رانندگان کامیون و فعالان صنفی حمل و نقل جاده ای کالا شده است.

به گزارش تین نیوز، نوید خیرمند فعال صنفی بخش حمل و نقل جاده ای کالا این رفتار را تقابل مردم با مردم توصیف کرده و آن را حاصل سیاست های غلط، تنش زا و تبعیض آلود مسئولان دولتی دانسته است.

دبیر انجمن صنفی رانندگان کامیون اصفهان با اشاره به انتشار فیلمی در شبکه های اجتماعی که در آن مشاهده می شود شیشه جلوی کامیون یک راننده که از اصفهان برای بارگیری از فولاد سنگان مراجعه و پس بارگیری توسط یکی از بومی های منطقه با این بهانه که چرا از سنگان بارگیری کرده، با سنگ شکسته شده است، گفت: این نتیجه برهم زدن عامدانه عرضه و تقاضا با حذف اسقاط ناوگان فرسوده در ازای ورود و مونتاژ ناوگان باری است !!

وی افزود: این نتیجه سیاست کسانی است که فقط به فکر اخذ ۹ درصد عوارض جابجایی با اعطای مجوز به هر طمع‌ کاری به اسم هوشمند سازی هستند !!

خیرمند ادامه داد: این نتیجه جولان سکوهای های اینترنتی است که عدالت اجتماعی و نظم عمومی را بر هم زده است.

او گفت: این نتیجه ممانعت از بهره گیری از فناوری در توزیع عادلانه بار و حمایت از جولان شرکت های کاغذی در توزیع و تخصیص بار به رانندگان کامیون است !

این راننده کامیون خاطرنشان کرد: این نتیجه ضوابط رانتی برای شرکت های بزرگ مقیاسی است که  مجوز فعالیت نا محصور به آنها داده شده است.

خیرمت افزود:  این نتیجه ناتوانی در برخورد با مرئوسینی است، آنگاه که بر خلاف مصوبات، آیین نامه ها و بخشنامه ها عمل می کنند !!

فیلم را ببینید:

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمد کاظم پاسخ

    شماره گذاری بیش از ۳۳ هزار کامیون وارداتی بدون اسقاط مابه ازای کامیون فرسوده بزرگترین ضربه و خیانتی بود که به کلیت اقتصاد کشور و صنف حمل و نقل صورت گرفت و آثار و نتایج بسیار زیانبار و مخرب این عمل هر روز بیش از بیش و واضحتر دیده می‌شود !!!!!!