بازدید سایت : ۳۶۳۸۵

◄ فیلم| باز هم بومی گرایی و عدم ارایه بار به رانندگان کامیون مهریز

مسئولان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، سازمان های نظارتی، نهادهای امنیتی، نهادهای سیاسی و اجرایی استان یزد و کانون انجمن های صنفی رانندگان کجایند که برخی انجمن ها این چنین با رانندگان برخورد می کنند؟

فیلم| باز هم بومی گرایی و عدم ارایه بار به رانندگان کامیون مهریز
تین نیوز

یکی از رانندگان کامیون با ارسال فیلمی از شرایط توزیع بار در پایانه بار یزد، از بومی گرایی و عدم ارایه بار به رانندگان مهریز در پایانه یزد انتقاد کرد.

به گزارش تین نیوز، این راننده مهریزی گفت: مگر پایانه های بار خانه دوم رانندگان کشور نبود؟ مسئولان  سازمان های نظارتی،  نهادهای امنیتی، نهادهای سیاسی و اجرایی  استان یزد و کانون انجمن های صنفی رانندگان کجایند که برخی انجمن ها این چنین با رانندگان  برخورد می کنند؟

قابل ذکر است چند روز  پیش و در پی اعتراض رانندگان به عدم اجرای یکپارچه سیستم توزیع عادلانه بار در استان یزد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد گفت: اقدامات قانونی جهت برخورد با اخلال گران توسط راهداری آغاز شده و از دستگاه های نظارتی و قضایی نیز درخواست داریم که برای جلوگیری از تبعات بعدی، با متخلفان برخورد قاطع و قانونی داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد، عدم اجرای یکپارچه سیستم عادلانه توزیع بار توسط برخی شهرستان های استان یزد موجب اعتراضات گسترده رانندگان در شهرستان ابرکوه و مرکز استان شد که در همین زمینه جمع زیادی از رانندگان استان با تجمع اعتراضی در این اداره کل خواستار اجرای سیستم نامبرده در سراسر استان شدند.

در همین راستا محمد رستگاری مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان در جمع رانندگان حضور یافته و ضمن استماع مشکلات آنان، جهت برخورد قانونی با تعداد معدود اخلال گران در نظم عمومی فرآیند حمل ونقل و همچنین برنامه ریزی جهت پیاده سازی یکپارچه و گسترده سامانه نوبت دهی مجازی و سیستم توزیع عادلانه بار بین رانندگان، قول مساعد دادند.

فیلم را ببینید:

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.