بازدید سایت : ۴۵۷۲۱

◄ دفترچه های ثبت ساعت توقیف شده رانندگان اتوبوس رفع توقیف شد

اقدام دیگری که در جهت ارایه خدمات بهتر به زائرین اربعین و جلوگیری از کمبود ناوگان و راننده اتوبوس برای جابجایی زائران اربعین صورت گرفته بخشودگی برخی تخلفات رانندگان حمل و نقل عمومی مسافری است.

دفترچه های ثبت ساعت توقیف شده رانندگان اتوبوس رفع توقیف شد
تین نیوز

صورت وضعیت های صادره  اتوبوس های بین شهری که عازم مرزهای هدف طرح اربعین تا پایان طرح جابجایی زائران اربعین از محدودیت سیستم بر خط آزاد شد.

به گزارش تین نیوز، این اقدام در راستای بهبود شرایط جابجایی زائران اربعین صورت می گیرد و در عین حال کمکی به مالکان اتوبوس خواهد بود که با رفع این محدودیت نسبت به جابجایی بهتر مسافران اربعین اقدام نمایند.

اقدام دیگری که در جهت ارایه خدمات بهتر  به زائرین اربعین و جلوگیری از کمبود ناوگان و راننده اتوبوس برای جابجایی زائران اربعین صورت گرفته بخشودگی برخی تخلفات رانندگان حمل و نقل عمومی مسافری است.

 پلیس راه راهور فراجا در ابلاغیه ای به رؤسای پلیس راه استان های سراسر کشور در این زمینه عنوان کرده است که  به منظور تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری کشور با توجه به در پیش بودن اربعین حسینی (ع) ۱۴۰۳ و ارائه خدمات هر چه بیشتر و بهتر به رانندگان این بخش و مسافران اربعین در نظر است طرح بخشودگی برخی از تخلفات رانندگان مذکور و استرداد دفترچه های ثبت ساعت ضبط شده با امعان نظر به موارد ذیل صورت پذیرد: 

1 دفترچه های ثبت ساعت رانندگانی که بایگانی شده است به غیر از (دفترچه های ضبط شده به علت تکرار تخلفت حادثه ساز با اخذ تعهد و گواهی عدم اعتیاد)  مستردد گردد.

- مساعدت در استرداد دفترچه های تست ساعت رانندگانی که دفترچه آن ها از تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۱۶ حداقل یک سوم مدت ممنوعیت اعمال شده سیری شده باشد.

تذکر:

(الف) دفترچه های ثبت ساعت رانندگانی که در اجرای تبصره ۱و ۲ و ۳ ماده ۷ یا بند ب ماده ۱۰ رسیدگی به تخلفات رانندگی و یا مقصر بودن در تصادفات فوتی یا جرحی بایگانی شده اند از شمول موارد فوق مستثنی میباشند.

ب مهلت ارائه تسهیلات فوق به رانندگان و مالکین وسایل نقلیه عمومی مسافری تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۲۵ بوده و طرح بخشودگی صرفا مربوط به دفترچه های که تا قبل از تاریخ مذبور بایگانی و مدت یک سوم از ممنوعیت اعمال شده آنها سیری گردیده باشده خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.