بازدید سایت : ۴۳۸۰۵

◄ تجلیل از رانندگان کامیون قانونمند/ پیشنهاد بیمه ای رانندگان به نیروی انتظامی

در حالی که همزمان با هفته نیروی انتظامی در شبکه های اجتماعی عنوان شده که به مناسبت این هفته از رانندگان قانونمند ناوگان عمومی بین شهری شامل کامیون ها، اتوبوس و سواری کرایه تجلیل می شود، یک راننده فعال در بخش حمل و نقل جاده ای کالا پیشنهاد داد نیروی انتظامی در تعامل با بیمه مرکزی، رانندگانی که حادثه ساز نبودن شان اثبات شده است را از پرداخت هزینه بیمه نامه معاف کند.

تجلیل از رانندگان کامیون قانونمند/ پیشنهاد بیمه ای رانندگان به نیروی انتظامی
تین نیوز |

در حالی که همزمان با هفته نیروی انتظامی در شبکه های اجتماعی عنوان شده که به مناسبت این هفته از رانندگان قانونمند ناوگان عمومی بین شهری شامل کامیون ها، اتوبوس و سواری کرایه تجلیل می شود، یک راننده فعال در بخش حمل و نقل جاده ای کالا پیشنهاد داد نیروی انتظامی در تعامل با بیمه مرکزی، رانندگانی که حادثه ساز نبودن شان اثبات شده است را از پرداخت هزینه بیمه نامه معاف کند.

به گزارش تین نیوز، ظفر عظیمی مهر راننده کامیون این پیشنهاد را در شبکه های اجتماعی مطرح کرد و گفت: گویا قرار است در روزهای آتی مراسم تجلیل و تقدیر از رانندگان ناوگان عمومی بین شهری قانونمند برگزار شود که در جای خود اقدامی خوب و پسنده است.

این فعال بخش حمل و نقل جاده ای کالا عنوان کرد: به عنوان راننده ای که مدت سی سال است در شغل رانندگی فعال هستم و هرگز تصادفی نداشتم که مقصر شناخته شده باشم، پیشنهاد می کنم نیروی انتظامی در تعامل با بیمه مرکزی، امتیازاتی برای رانندگان قانونمند فراهم و به عنوان تجلیل از این رانندگان این امتیاز را به آنان اعطا نماید.

خسارت بیمه

عظیمی مهر در شرح این امتیاز گفت: بیمه مرکزی می تواند آن دسته از رانندگان کامیونی را که به مدت پانزده سال عدم خسارت در بیمه نامه شان ثبت شده و هزینه دریافت بیمه نامه را 30 درصد پرداخت می کنند، مورد تخفیف قرار داده و 30 درصد را دریافت نکند.

وی افزود: این بدان معنی است که بیمه مرکزی از رانندگانی که حادثه ساز نبودن شان اثبات شده است هیچ هزینه ای بابت بیمه نامه دریافت نکند.

این راننده کامیون تاکید کرد: به طور قطع، امتیاز ذکر شده می تواند بهترین تشویق  برای رانندگانی باشد که با رعایت قوانین و مقررات رانندگی  و احترام به قانون در جهت جلوگیری از بروز حادثه اقدام می کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.