بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

تجلیل از زحمات فرماندهی سابق گارد و انتظامات بنادر و دریانوردی آبادان

تجلیل از زحمات فرماندهی سابق گارد و انتظامات بنادر و دریانوردی آبادان

تین‌نیوز | طی مراسمی از زحمات مولایی فرمانده سابق گارد و انتظامات بنادر و دریانوردی آبادان تقدیر شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی مدیریت بنادر و دریانوردی آبادان با حضور سردار قنبرزاده فرمانده گارد و انتظامات سازمان بنادر و دریانوردی، محمدی فرمانده گارد اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان، هاشمی فرمانده گارد اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر و سفاری مدیر بنادر و دریانوردی آبادان و جمعی از مسئولان این مدیریت مراسم تقدیرو تجلیل  از زحمات 30سال تلاش، کوشش و از خود گذشتگی سربندردار یکم علی مولایی فرمانده سابق گارد و انتظامات بنادر و دریانوردی آبادان انجام شد.

در ابتدا سفاری مدیر بنادر و دریانوردی آبادان از خدمات  ارزشمند و موثر مولایی در سمت فرماندهی گارد بنادر آبادان تقدیر نموده و عنوان کرد:خدمت صادقانه ایشان به عنوان فردی لایق و دلسوز الگوی خوبی برای نسل جوان بنادر و دریانوردی آبادان است.

در ادامه سربنادردار قنبرزاده فرمانده گارد و انتظامات سازمان بنادر و دریانوردی از اهمیت موضوع امنیت در بنادر کشور به عنوان  یکی از دلایل جذب سرمایه گذاران و صاحبان کالا دانست و  از زحمات و خدمات سربندر داریکم مولایی تجلیل و قدردانی کردند.

وی در ادامه طی حکمی جمشید پرویزی بابادی را به سمت سرپرست فرماندهی گارد و انتظامات مدیریت بنادر و دریانوردی آبادان منصوب نمودند. در پایان به رسم یادبود لوح سپاس از تلاش‌های مولایی فرمانده سابق گارد و انتظامات بنادر و دریانوردی آبادان تقدیم ایشان شد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.