بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

حضور حماسی جامعه بندری هرمزگان در راهپیمایی روز جهانی قدس

حضور حماسی جامعه بندری هرمزگان در راهپیمایی روز جهانی قدس

تین‌نیوز| کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان و جمعی دیگر از اعضای جامعه دریایی و بندری، همگام با سایر اقشار دیگر مردم استان، با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس همبستگی خود را نسبت به ملت در بند فلسطین اعلام کردند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از واحد اطلاعات و اخبار روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، با وجود دمای بیش از 45 درجه سانتی گراد و رطوبت بیش از ۵۰ درصد در بندرعباس، اقشار مختلف مردم این شهر شهید پرور بار دیگر به صحنه آمدند تا ندای وحدت و همدلی را برای آزادی قدس شریف سر دهند.

راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور دریادلان روزه دار در حالی برگزار شد که ساحل نشینان ولایتمدار خلیج فارس مشت های گره كرده خود را به اميد آزادی اولین قبله مسلمین جهان محكم بالا گرفتند و فرياد مرگ بر اسراييل سر دادند.

همه مردم از پیر و جوان، کوچک و بزرگ، مرد و زن و از هر قشری و گروهی آمده بودند تا بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود را از مردم فلسطین که مظلومانه و غریبانه فلسطین را به صحنه دلاوری و رشادت تبدیل کرده‌اند اعلام کنند و به دنیا بگویند که تا آزادی فلسطین از دست رژیم غاصب صهیونیستی در کنار این ملت مظلوم می‌مانند.

اتحاد و همدلی شیعه و سنی در این صحنه حماسه‌آفرینی بود که با شور و حرارتی کم‌ نظیر با مشت‌های گره‌ خورده فریادهای مرگ بر اسرائیل سر دادند و از ظالمان و مستکبران اعلام انزجار کردند.

حافظان همیشه سرفراز تنگه هرمز، ساعت یازده و سی دقیقه روز جمعه یازدهم تیر ماه از مقابل مسجد حضرت ابوالفضل العباس(ع) حرکت کردند و تا گلزار شهدا، محل برگزاری نماز جمعه با فریادهای کوبنده خشم و انزجار خود را از عمل وحشیانه صهیونیسم جنایتکار نسبت به مردم بی دفاع فلسطین اعلام کردند.

 جامعه دریایی و بندری استان هرمزگان که در قالب یک گروه مردمی منسجم در این رویداد مهم وحدت آفرین حضور داشتند، همچون سالیان گذشته با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید بیعت کردند.  

سربازان سنگرهای جهاد اقتصادی با بالا بردن شعار‌ها و پلاکاردهایی منقش به بیانات مقام معظم رهبری در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی خواستار بیداری مجامع بین‌المللی در مقابله با اسرائیل غاصب شده و از ملتهای آزاده و مسلمان خواستند بیش از گذشته ندای مظلومیت مردم فلسطین را از غزه و کرانه باختری که اسیر و محصور سیاست‌های این رژیم غارتگر و حاکمان مرتجع منطقه شده‌اند را بشنوند.

راهپیمایان پس از قرائت قطعنامه، نماز جمعه این هفته را به امامت آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس اقامه کردند.
 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.