بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

خدمات حمل‌ونقل استان خراسان شمالی به مسافران مطلوب است

خدمات حمل‌ونقل استان خراسان شمالی به مسافران مطلوب است

تین‌نیوز| معاون دفتر بازرسی استانداری خراسان شمالی عملکرد اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان شمالی را رضایت بخش و مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از اداره کل حمل ونقل و پایانه های استان خراسان شمالی، تاجر با حضور در اداره کل حمل ونقل و پایانه‌های خراسان شمالی، از اقدامات مختلف این اداره كل در بخش مختلف بازدید کرد.

وی عملکرد اداره کل حمل و نقل پایانه‌های خراسان شمالی را در خدمات رسانی به مردم در بخش های مختلف مناسب خواند و گفت: توسعه خدمات الكترونيكي و گسترش تجهیزات که مورد نیاز تامین ایمنی ترددها و مسافرت ها است، در این اداره کل مورد توجه بوده و اقدامات خوبی نیز در این زمینه انجام شده است.

وی اظهار داشت: امید می رود تا اداره کل حمل و نقل در تامین ایمنی سفر، در استفاده از دانش روز و مجهز شدن به تجهیزات روز دنیا، پیشگام باشد تا اطمینان از سلامت سفر ها افزایش یابد.

معاون و اعضاي دفتر بازرسي، مديريت و امور حقوقي استانداري نیز در این بازدید عملکرد اداره کل حمل و نقل و پایانه های خراسان شمالی را رضایت بخش و مطلوب ارزیابی کردند.

در بازدید صورت گرفته، اقدامات انجام شده در خصوص ارتقای حقوق شهروندي و صيانت و تكريم ارباب رجوع در اداره كل حمل ونقل و پايانه‌های استان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.
 
 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.