◄ پس از ترخیص کامیون های وارداتی چه مشکلاتی ایجاد شد؟
یکی از مشکلاتی که شرکت ها پس از ترخیص کامیون های وارداتی،با آن روبرو هستند می توان به نبود مناسبات بین واردکننده و خریدار در قرارداد ها اشاره کرد
![پس از ترخیص کامیون های وارداتی چه مشکلاتی ایجاد شد؟](https://cdn.tinn.ir/thumbnail/Tq36CHqRyYgq/U7Ccvlt33jn-OqlMlImgutVLjEcw-jhlF2WJsSK4fMDDVSZN8IEX4Zd7jkGxwBqLJ5jM-fGYwhs1w24HZ1koLELA7X3PCn_0/1399020212172938020193914-300x210.jpg)
اصفهان-الهام نعیمی| دبیر کانون سراسری کامیون داران کشور؛ بیان کرد: یکی از مشکلاتی که شرکت ها پس از ترخیص کامیون های وارداتی با آن روبرو هستند می توان به نبود مناسبات بین واردکننده و خریدار در قرارداد ها اشاره کرد که در این راستا برخی از واردکنندگان، بسیاری از قراردادها را بدون در نظر گرفتن حقوق خریدار و یک طرفه تنظیم کردند و یا قراردادی را به خریدار تحویل نمیدهند،که از مرحله ترخیص تا شماره گذاری شرکت ها را با مشکلات زیادی مواجه کرده است.
احمد کریمی در گفت و گو با خبرنگار تین نیوز از اصفهان، تصریح کرد:هدف از امکان واردات توسط شرکت های حمل و نقل تقویت و گسترش ناوگان حمل و نقل کشور می باشد، در حالی که این شرکت ها با سرمایه متقاضیان و خریداران،کامیون ها را وارد کردند اما در مرحله انتقال سند،قانون به این شرکت ها تکلیف کرده باید ۲ دانگ از کامیون به نام شرکت ها باقی بماند،در شرایطی که متقاضی و خریدار تمام وجه خرید کامیون را به این شرکت ها پرداخت کرده است، موضوعی که پس از ترخیص کامیون ها، مشکلات زیادی را برای کامیون داران و شرکت ها به وجود آورده است.