بازدید سایت : ۴۱۰۹۳

هشدار هواشناسی درخصوص هوای ناسالم اصفهان

بر اساس تازه ترین پیش بینی هواشناسی اصفهان، به مدت ۳ روز هوای این شهر و استان ناسالم و به همراه وزش باد، فعالیت کانون های گرد و غبار و طوفان های لحظه ای خواهد بود.

هشدار هواشناسی درخصوص هوای ناسالم اصفهان
تین نیوز

بر اساس تازه ترین پیش بینی هواشناسی اصفهان، به مدت ۳ روز هوای این شهر و استان ناسالم و به همراه وزش باد، فعالیت کانون های گرد و غبار و طوفان های لحظه ای خواهد بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، ادارۀ کل هواشناسی استان اصفهان در جدیدترین اطلاعیۀ خود درخصوص آلودگی هوا یا وضعیت نارنجی (۱۰۱ تا ۲۰۰) در روزهای یکشنبه تا سه شنبه (۱۷ تا ۱۹ تیرماه) هشدار داد. این وضعیت مشخصاً در شمال و شرق اصفهان ایجاد می شود. کیفیت هوای مناطق مرکزی نیز کاهش پیدا می کند.

همچنین در روزهای پیش رو، وزش بادهای تند و نسبتاً تند که از روزهای قبل آغاز شده بود، ادامه خواهد داشت. فعالیت کانون های گرد و غبار نیز مانند چند روز اخیر در جریان است. وقوع طوفان های لحظه ای نیز پیش بینی می شود. کاهش دید از دیگر پیامدهای آن است.

در این مدت، هوای نیمۀ نخست روز آلوده تر از هوای نیمۀ دوم آن خواهد بود. سقوط اشیا و سازه های موقتی و نیز اخلال در وضعیت حمل ونقل و راه های ارتباطی نیز در انتظار مردم مناطق شرقی و شمالی استان اصفهان است. بنابراین، توصیه می شود که از ترددهای غیرضروری در شهر و استفاده از بالگرد و گلایدر برای جابه جایی خودداری شود.

روزهای هفدهم تا نوزدهم تیرماه به هیچ وجه برای سم پاشی و ریختن محلول در زمین های کشاورزی مناسب نیست. فعالیت های عمرانی باید درنهایت احتیاط و دقت صورت بگیرد. به علاوه، رانندگان باید خودروهای خود را در جاهای ایمن پارک کنند. این روزها پارک خودرو در نزدیکی درختان کهنسال و نیز کنارۀ ساختمان های ناتمام مناسب نیست و اقدامی پرخطر به حساب می آید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.