بازدید سایت : ۸۹۲۶۰

افزایش جایگاه پارک هوشمند دوچرخه در شهر پیشنهاد شهروندان اصفهان به ۱۳۷

یکی از پیشنهادهایی که از سوی شهروندان در هفته گذشته ویژه به نظر می رسید، افزایش جایگاه پارک هوشمند دوچرخه در سطح این کلان شهر بوده است.

افزایش جایگاه پارک هوشمند دوچرخه در شهر پیشنهاد شهروندان اصفهان به ۱۳۷
تین نیوز

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: یکی از پیشنهادهایی که از سوی شهروندان در هفته گذشته ویژه به نظر می رسید، افزایش جایگاه پارک هوشمند دوچرخه در سطح این کلان شهر بوده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، محمدتقی رفیعی با اشاره به برقراری تماس حدود ۱۲ هزار و ۲۰۰ شهروند با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته اظهار کرد: از این تعداد ۸۴۰۰ تماس مربوط به موضوعاتی بود که شهروندان درخواست اجرایی داشتند و موضوعات مطرح شده برای پیگیری و انجام اقدامات لازم به مناطق پانزده گانه شهرداری اصفهان ارجاع شد.

رفیعی با بیان اینکه نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته حدود ۱۰ درصد افزایش تماس و ارتباط را با مرکز ۱۳۷ شاهد بودیم، افزود: ۱۱ هزار و ۵۰۰ پیام نیز بازخوردگیری و نظرسنجی شد و نحوه و چگونگی حل موضوع توسط همکارانم از شهروندان نظرسنجی انجام شد.

وی با بیان اینکه هفته گذشته حدود ۳۸۰۰ تماس شهروندان با ۱۳۷ درخواست مشاوره بود که همکاران ما در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان آن ها را راهنمایی کردند، افزود: تعداد زیادی از تماس ها نیازی به اقدام اجرایی در مدیریت شهری ندارد و تنها در حد اطلاعات است.

رفیعی تاکید کرد: با توجه به متفاوت بودن حوزه اتوبوسرانی یک کلید ویژه برای این منظور در نظر گرفته شده است و با زدن کلید "یک" شهروندانی که درخواست های آن ها مرتبط با حوزه اتوبوسرانی است به این داخلی مرتبط می شوند.

وی تصریح کرد: هفته گذشته در قالب ۴۶۰ موضوع متفاوت به شهروندان پاسخگویی شده است، اما موارد مرتبط به اتوبوس و اتوبوسرانی موضوع ویژه ای است که تعداد فراوانی بالایی دارد، از این رو به دلیل اینکه شهروند کمتر در صف انتظار قرار گیرد و زودتر به نتیجه برسد، این تدبیر انجام شد.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: بیشتر مطالبات در این حوزه مربوط به نحوه زمان بندی و رسیدن اتوبوس ها به ایستگاه خاص است که شهروندان می توانند از طریق نصب نرم افزار اصفهان من به سامانه اصرو دست پیدا کنند؛ این اپلیکیشن زمان رسیدن اتوبوس ها را نمایش می دهد، اما اگر این امکان را نداشته باشند از طریق تماس با همکارانم می توانند از این موضوع مطلع شوند.

رفیعی با بیان اینکه یکی از پیشنهاداتی که از سوی شهروندان در هفته گذشته ویژه به نظر می رسید، پیشنهاد افزایش جایگاه پارک هوشمند دوچرخه در سطح شهر بود، افزود: با توجه به اینکه تعدادی جایگاه احداث شده و بازخورد خوبی داشته است، شهروندان درخواست افزایش تعداد این جایگاه ها را دارند.

وی اظهار کرد: در کنار پیشنهادها یکی از مشکلاتی که بیان می شود، با توجه به اینکه ابتدای کار این پارکینگ های هوشمند است، بعضی از آن ها ممکن است در باز شدن پارک محل دوچرخه بروز خطا داشته باشد که موارد محدود به مجموعه ۱۳۷ اطلاع داده شده و مسئول مربوطه خطا را برطرف می کند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه فراوانی انتقادات در هفته گذشته افزایش پیدا کرده است، گفت: در رابطه با تعطیل بودن مجموعه کارتینگ شهر رویاها تماس هایی برقرار شده که به مجموعه متولی ارسال شده و تدبیر لازم انجام خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.