بازدید سایت : ۴۱۱۲۰

بخشی از حلقه چهارم ترافیکی اصفهان به بهره برداری رسید

بخشی از حلقه(رینگ) چهارم ترافیکی اصفهان حدفاصل کیلومتر سه تا هفت آن واقع در شمال شرقی این کلانشهر با اعتبار بالغ بر ۶ هزار و۱۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

بخشی از حلقه چهارم ترافیکی اصفهان به بهره برداری رسید
تین نیوز

بخشی از حلقه(رینگ) چهارم ترافیکی اصفهان حدفاصل کیلومتر سه تا هفت آن واقع در شمال شرقی این کلانشهر با اعتبار بالغ بر ۶ هزار و۱۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، روند احداث این بخش از پروژه حلقه چهارم ترافیکی از سال ۹۸ آغاز شد و آزادسازی ۳۲ هکتار از املاک متشکل از ۲۲ هکتار اعیانی و غیرمسکونی و مابقی مسکونی را در پی داشت.

تسهیل در تردد شمال شرق اصفهان، کاهش بار ترافیکی و آلودگی هوا و اتصال بهتر نقاط گوناگون شهر در این ناحیه از مزایای بهره برداری از این پروژه به شمار می رود.

معاون عمرانی شهرداری اصفهان روز چهارشنبه در مراسم بهره برداری از این پروژه گفت: حلقه چهارم ترافیکی شهر اصفهان با ۷۸ کیلومتر طول دارای قطعات ۶۵ تا ۷۵ متر عرض است.

اصغر کشاورز راد خاطرنشان کرد: از کیلومتر صفر(تقاطع شهید سلیمانی) تا کیلومتر سه پروژه حلقه چهارم، سال آینده افتتاح خواهد شد.

وی افزود: عملیات احداث کیلومتر ۶۵ تا ۷۸ پروژه نیز آغاز شده و احداث تقاطع مرتبط با آن نیز در حال انجام است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان نیز در این مراسم گفت: در سه سال اخیر، فعالیت های خوب و غیرقابل مقایسه ای با گذشته در حوزه آب و محیط زیست این استان انجام شده است.

مهران زینلیان تصریح کرد: تصفیه گازوییل و ارتقای کیفی آن به رده استاندارد بین المللی، کاهش تولید مازوت، رشد ورود گردشگر به استان، احیای کارخانه ریسباف و معرفی کاشان بعنوان «شهر جهانی نساجی» از جمله اقدامات مناسب در سال های اخیر بوده است.

رسول میرباقری، رییس کمیسیون عمران، معماری، شهرسازی و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این مراسم اظهار داشت: خط دوم قطار شهری و حلقه چهارم ترافیکی بعنوان پروژه های مهم این کلانشهر با جدیت در حال اجرا و تکمیل است.

حلقه(رینگ) چهارم ترافیکی اصفهان از جمله پروژه های زیربنایی و کلان این کلانشهر است.

مسیر این رینگ از مجموعه پل های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شمال شرقی شهر آغاز می شود و به سمت شهر دولت آباد، محدوده شهر خُورزوق و میدان استقلال در شمال غربی شهر پیش می رود.

انتهای خیابان آتشگاه، پل زندان، شهر ابریشم در جنوب غربی و سپاهانشهر در جنوب و سپس به سمت اشکاوند در شرق اصفهان از دیگر مسیرهای پروژه مورد نظر است.

آلودگی هوا و ترافیک از معضلات اصفهان و مناطق پیرامون آن است و بر همین اساس توسعه حمل و نقل عمومی و احداث مسیرهای جدید از جمله پروژه های این خطه در چند سال اخیر در دستور کار مسوولان قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.