◄ تعامل رسانهای موجب شفافیت در پاسخگویی و مطالبات کاربران حملونقل و راهداری است
روابط عمومی و رسانه ها دو رکن مهم در فرآیند اطلاع رسانی صحیح به مردم به شمار می آیندکه تعاملات این دو همواره اثرات مثبتی در افزایش مشارکت خدمات گیرندگان سازمانها با سازمانها و نهادهای خدماتی داشته است.
تین نیوز |
مشاور ریاست و مدیر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ، با تعدادی از مدیران رسانه ها و تشکل های صنفی رسانه ای در استان اصفهان دیدار وبر ضرورت تعامل بیش از پیش برای شفاف سازی و منطقی سازی مطالبات کاربران بخش حمل و نقل و راهداری تاکید کرد .
به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ،مشاور ریاست و مدیرکل روابط عمومی سازمان در سلسله بازدیدهای استانی خود ، با مدیرکل صدا و سیمای استان اصفهان ، مدیرروابط عمومی استانداری اصفهان و مدیران تشکل های صنفی مطبوعات این استان دیدار کرد.
براساس این گزارش منصور فخاران در دیدار با مدیرکل صداوسیمای مرکز استان اصفهان، قائم مقام و معاونین مدیرکل صداوسیمای استان بااشاره به اینکه عصر حاضر، عصر صداقت رسانه ای است، گفت : اصلاح رفتارها و فرهنگ ترافیکی با همکاری رسانه ها ممکن است.
وی افزود :استان اصفهان یکی از مهمترین استان های کشور به لحاظ استراتژیک در حوزه راه و حمل ونقل به شمار می آید و نیازمند نگاه ویژه رسانه ای است که در این راستا می توان از انتشار اخبار ، عملکرد و واقعیات ، از طریق رسانه های مختلف به ویژه صدا و سیمابه عنوان دو ابزار پر مخاطب ارتباطی بهره گرفت این در حالی است که باید واقعیات را با تمام نقاط ضعف و قوت به مردم نشان دهیم.
وی ابراز امیدواری کرد در سال جدید فصل جدیدی در روابط اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان و صدا وسیمای مرکز استان گشوده شود.
ضرورت نگاه ویژه به مقوله راهداری و حمل ونقل جاده ای
براساس این گزارش مشاور ریاست و مدیر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در ادامه با مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان دیدار کرد. وی در این دیدار از پوشش رسانه ای و اطلاع رسانی مناسب این اداره در بحران های سیل نوروزی تقدیر و تشکر کرد وبر ضرورت نگاه ویژه صدا و سیما به بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای به عنوان دو بخش مهم در توسعه اقتصادی تاکید کرد و توجه به مقوله ارتقای ایمنی راهها و کاهش تصادفات را امری ملی قلمداد کرد که رسانه ملی می تواند در این راستا نقش مهمی را ایفا کند .
روزنامه ها همچنان نقش مهمی در اطلاع رسانی عهده دار هستند
fه گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ،منصور فخاران مشاور ریاست و مدیر روابط عمومی سازمان ، همچنین در سفر خود به استان اصفهان با عبدالحسین جعفری رئیس انجمن صنفی روزنامه نگاران استان اصفهان و پیشکسوت عرصه رسانه دیدار کرد.
وی در این دیدار به نقش و جایگاه رسانه در گفتمان سازی و اصلاح رفتارهای ترافیکی مردم اشاره کرد و خاطرنشان ساخت : روابط عمومی و رسانه ها دو رکن مهم در فرآیند اطلاع رسانی صحیح به مردم به شمار می آیندکه تعاملات این دو همواره اثرات مثبتی در افزایش مشارکت خدمات گیرندگان سازمانها با سازمانها و نهادهای خدماتی داشته است.
تصادفات درون شهری و برون شهری، درد مشترک شهرداری و سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای
فخاران در ادامه با رئیس خانه مطبوعات استان اصفهان و رئیس کمیسیون حمل ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان دیدار کرد.
مدیر روابط عمومی سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای کشور گفت: سیاست اصلی ما در روابط عمومی سازمان بر همکاری و تعامل دو جانبه روابط عمومی و رسانه ها بنا شده است.
فخاران خاطرنشان کرد: فصل مشترک حوزه شهری و برون شهری مباحث مرتبط با مدیریت ترافیک ، فرهنگ ترافیک و اصلاح رفتارهای ترافیکی است.
امیر احمد زندآور رئیس خانه مطبوعات استان اصفهان ضمن استقبال از افزایش تعاملات رسانه ها با اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان و پوشش خبری رویدادهای این نهاد اظهار کرد: آمادگی داریم تا دررابطه با مشکلات و معضلات ترافیکی که ریشه های فرهنگی دارند، با یکدیگر همکاری و تعاملاتی بیش از پیش داشته باشیم .
مشاور ریاست و مدیرکل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ،پیش از این نیز در سفر به استان هرمزگان در راستای استراتژی توسعه ارتباطات رسانه ای بخش حمل و نقل و راهداری ، با مدیرکل سیمای مرکز خلیج فارس و مدیر ارتباطات این مرکز ،همچنین با انجمن صنفی روزنامه نگاران و خانه مطبوعات استان دیدار و با اهدای لوح تقدیر ،از خدمات و زحمات تلاشگران ارتباطات و رسانه های استان یاد شده ، قدردانی کرد .