بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

سکه ۲۲۰ هزار تومان ارزان شد

بهای سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (پنجشنبه ۲۲ آبان) با کاهش ۲۲۰ هزار تومانی به کانال ۱۲ میلیون تومان بازگشت و ۱۲ میلیون و ۹۳۱ هزار تومان قیمت خورد.

سکه ۲۲۰ هزار تومان ارزان شد
تین نیوز

بهای سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (پنجشنبه ۲۲ آبان) با کاهش ۲۲۰ هزار تومانی به کانال ۱۲ میلیون تومان بازگشت و ۱۲ میلیون و ۹۳۱ هزار تومان قیمت خورد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز، سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به ۱۲ میلیون و ۹۳۱ هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی، ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته شد.

همچنین قیمت نیم‌سکه بهار آزادی با کاهش ۵۰ هزار تومانی به هفت میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ربع ‌سکه با کاهش ۵۰ هزار تومانی به ۴ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی   با کاهش ۵۰ هزار تومانی نسبت به دیروز،‌ ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان تعیین شد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز هر گرم طلای ۱۸ عیار با کاهش قیمت به مبلغ یک ‌میلیون و ۲۱۳ هزار تومان و هر مثقال طلا به بهای ۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان فروخته شد.

انس جهانی طلا نیز امروز نسبت به روز گذشته افزایش داشت و به قیمت هزار و ۸۷۰ دلار معامله شد.

به گزارش ایرنا، در هفته‌های اخیر، نوسانات ارزی و سیر نزولی قیمت ارز که از عصر چهارشنبه ۱۴ آبان آغاز شد و ادامه دارد، روی بازار سکه و طلا نیز تاثیرگذار بود و بازار سکه و طلا امروز کاهش قیمتی را تجربه کرد، البته در بازارهای جهانی نیز شاهد کاهش قیمت طلا بودیم و ثبت بزرگترین ریزش قیمت طلا در هفت سال اخیر رخ داد و قیمت طلا تحت تاثیر خبر نتایج امیدبخش واکسن کووید ۱۹ و قوی شدن ارزش دلار، با کاهش همراه شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.