◄ نرخ جدید کرایه حمل بار و مسافر تا پایان فروردین ماه اعلام میشود
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: تا پایان فروردین ۱۴۰۱ نرخ جدید خدمات حمل بار، کالا و مسافر در بخش جادهای، ریلی و دریایی در ستاد تنظیم بازار تعیین و اعلام میشود.
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: تا پایان فروردین ۱۴۰۱ نرخ جدید خدمات حمل بار، کالا و مسافر در بخش جادهای، ریلی و دریایی در ستاد تنظیم بازار تعیین و اعلام میشود.
به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، شهریار افندی زاده گفت: هفته آینده در جلسه ای که روز ۲۴ فروردین ماه در ستاد تنظیم بازار تشکیل خواهد شد، پیشنهادات مربوط به افزایش نرخ کرایه حمل کامیونداران مطرح و تصمیم گیری نهایی انجام میشود.
وی افزود: در مورد نرخ کرایه قطار و خدمات باربری در بنادر نیز در هفته آینده تصمیم گیری خواهد شد.
به گفته افندی زاده، افزایش نرخ کرایه باربری و مسافری در بخش ریلی و حمل و نقل دریایی و جاده ای در دستور کار قرار دارد.
معاون حمل ونقل وزیر راه و شهرسازی در خصوص درصد افزایش قیمت نیز که مورد اعتراض کامیونداران است، به ایرنا گفت: در جلساتی که با خود اصناف داشتیم، نرخ هایی اعلام و با توجه به وضعیت موجود آنالیز هزینه در جلسه ستاد تنظیم بازار انجام می شود.
وی با بیان اینکه اکنون خبری از اعتصاب کامیونداران در کشور وجود ندارد، توضیح داد: در پایان سال ۱۴۰۰ جلساتی را با صنوف هم در بخش جاده ای و حمل کالا و مسافر داشتیم اما به دلیل رعایت معیشت مردم قرار بود افزایش قیمتی را در پایان سال ۱۴۰۰ نداشته باشیم و در فروردین ماه ۱۴۰۱ بعد از برگزاری جلسات با انجمن ها و صنوف مختلف در مورد افزایش قیمت تصمیم گیری شود.
افتدی زاده ادامه داد: افزایش قیمت کرایه به دلیل افزایش قیمت لاستیک، روغن و قطعات یدکی معمولا منطقی است.
معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: در جلسات مختلفی که در اسفند سال گذشته با صنوف برگزار کردیم، قول دادیم تا پایان فروردین نرخ گذاری جدید انجام شود.
افندی زاده بیان داشت: حمل و نقل جاده ای هم در بخش بار و هم در بخش مسافر از اهمیت زیادی برخوردار است و بیش از ۵۰۰ میلیون تن در سال جابجایی کالا داریم که توسط شرکت های حمل و نقل کالا انجام می شود و رانندگان این شرکت ها همواره تلاش کردند که به بهترین وجه جابجایی را در کشور انجام دهند.
افندی زاده بیان داشت: حمل و نقل جاده ای هم در بخش بار و هم در بخش مسافر از اهمیت زیادی برخوردار است و بیش از ۵۰۰ میلیون تن در سال جابجایی کالا داریم که توسط شرکت های حمل و نقل کالا انجام می شود و رانندگان این شرکت ها همواره تلاش کردند که به بهترین وجه جابجایی را در کشور انجام دهند.😂😂😂
من فکر میکنم اشتباهی توی نوشتار این بخش رخ داده.
چون آقای افندی زاده خودشون میدونن که این ۵۰۰ میلیون تن روی دوش شرکتهای حمل و نقل جا به جا نشده.🚛🚛🚛🚛🚛🚛🚛
فکر میکنم اصل این نوشتار این گونه بوده:
افندی زاده بیان داشت: حمل و نقل جاده ای هم در بخش بار و هم در بخش مسافر از اهمیت زیادی برخوردار است و بیش از ۵۰۰ میلیون تن در سال جابجایی کالا داریم که توسط کامیونداران و رانندگان بخش حمل و نقل جاده ای انجام می شود و رانندگان همواره تلاش کرده اند که به بهترین وجه جابجایی را در کشور انجام دهند.
آقای افندی زاده واقعا خودتون خسته نشدید.
تا کی؟ تا کجا؟ میشه حقیقت را وارونه جلوه داد.
این همه سال گذشته، شما در پستهای مدیریتی مختلفی در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بودید.
از این وارونه جلوه دادن ها خسته نشدید.
چرا کاری انجام نمدید. با بازی با کلمات نمیشه حمل و نقل را اداره کرد.
۵۰۰ میلیون تن را شرکتهای حمل و نقل جا به جا کردند؟؟ و کامیونداران راننده شرکتهای حمل و نقل بودند؟؟؟؟
ما که از دست این گونه لفاظی ها خسته ایم، خسته.
سختی کار وسنوات72تا80که سه چهارسال موجود است هم دردستورکارجلسه قرار داده شود این دومشکل ازمشکلات اساسی راننده گان است
جناب آقای معاون حمل و نقل به خودتون زحمت ندین. تعیین نرخ خدمات حمل بار، کالا و مسافر در بخش جادهای، ریلی و دریایی با شما نیست. شما کی هستید که برای معامله دو نفر تعیین تکلیف بکنید. اصل عرضه و تقاضا از اراده شما قوی تر عمل میکنه.
خیلی کرایه ها پایینه اصلا صرف نمیکنه