بازدید سایت : ۸۳۱۳۷

تایید اولیه پیش ­نویس آیین ­نامه نوسازی اتوبوس و کشنده ­ها و اختصاص سوخت بر اساس پیمایش

پیش ­نویس آیین ­نامه با موضوع نوسازی اتوبوس و کشنده ­ها و اختصاص سوخت بر اساس پیمایش قانون برنامه مورد تأیید اولیه قرار گرفت.

تایید اولیه پیش ­نویس آیین ­نامه نوسازی اتوبوس و کشنده ­ها و اختصاص سوخت بر اساس پیمایش
تین نیوز |

در پنجمین جلسه کارگروه تدوین آیین ­نامه ­های برنامه هفتم، پیش ­نویس آیین ­نامه ­های بند (پ) ماده ۵۹ با موضوع نوسازی اتوبوس و کشنده ­ها و جزء (۲) بند (ب) ماده ۴۶ با موضوع اختصاص سوخت بر اساس پیمایش قانون برنامه مورد تأیید اولیه قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، در راستای تدوین آیین­ نامه ­های اجرایی بند (الف) ماده ۵۹ با موضوع تعیین جدول عوارض خسارت وارده بر جاده متناسب با بار محوری، بند (پ) ماده ۵۹ با موضوع نوسازی اتوبوس و کشنده ­ها و جزء (۲) بند (ب) ماده ۴۶ با موضوع اختصاص سوخت بر اساس پیمایش قانون برنامه هفتم پیشرفت، پنجمین جلسه کارگروه تدوین آیین ­نامه ­های برنامه هفتم در روز چهارشنبه مورخ چهارم مهرماه ۱۴۰۳ به ریاست امیر محمود غفاری معاون برنامه ­ریزی و مدیریت منابع با حضور زیربخش ­های تابعه در محل سالن جلسات این معاونت برگزار شد.

در این جلسه پیش ­نویس آیین ­نامه ­های بندهای پ ماده ۵۹ و جزء ۲ بند ب ماده ۴۶ بعد از بررسی در جلسات متعدد قبلی مورد تأیید اولیه قرار گرفت و باتوجه به اهمیت موضوع تهیه جدول عوارض خسارت وارده بر راه ها براساس بار محوری مقرر شد؛ ابهامات مطرح شده در جلسات کارشناسی با محوریت دفتر برنامه ­ریزی به صورت دقیق مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد و مجدداً در جلسه آتی مطرح شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس

    تنها معاونتی که بدون عکس و خبر کار می کند معاونت برنامه ریزی است .

  • ناشناس

    مشکل ستاد تعدد وظایف مشابه است ما به عنوان یک شرکت زیر مجموعه وزارت خانه نمی دانیم به چه کسی باید پاسخگو باشیم !
    به معاونت حمل و نقل به معاونت برنامه ریزی به مرکز سیاست ها همه باید در هم ادغام شود ولی به شرطی که مدیران و کارسناسانی باشند که بتوانند کار را جلو ببرند . ستاد هم از نظر کارشناسی ضعیف شده هم مدیریتی. ساختن ستاد قوق منجر به ایجاد وزارتخانه قوی خواهد شد ولی جذابیت دریافتی های ستاد کم است و کارهای آن مهم و متنوع . من یکی از خارج شدگان از ستاد هستم !