تایید اولیه پیش نویس آیین نامه نوسازی اتوبوس و کشنده ها و اختصاص سوخت بر اساس پیمایش
پیش نویس آیین نامه با موضوع نوسازی اتوبوس و کشنده ها و اختصاص سوخت بر اساس پیمایش قانون برنامه مورد تأیید اولیه قرار گرفت.
در پنجمین جلسه کارگروه تدوین آیین نامه های برنامه هفتم، پیش نویس آیین نامه های بند (پ) ماده ۵۹ با موضوع نوسازی اتوبوس و کشنده ها و جزء (۲) بند (ب) ماده ۴۶ با موضوع اختصاص سوخت بر اساس پیمایش قانون برنامه مورد تأیید اولیه قرار گرفت.
به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، در راستای تدوین آیین نامه های اجرایی بند (الف) ماده ۵۹ با موضوع تعیین جدول عوارض خسارت وارده بر جاده متناسب با بار محوری، بند (پ) ماده ۵۹ با موضوع نوسازی اتوبوس و کشنده ها و جزء (۲) بند (ب) ماده ۴۶ با موضوع اختصاص سوخت بر اساس پیمایش قانون برنامه هفتم پیشرفت، پنجمین جلسه کارگروه تدوین آیین نامه های برنامه هفتم در روز چهارشنبه مورخ چهارم مهرماه ۱۴۰۳ به ریاست امیر محمود غفاری معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع با حضور زیربخش های تابعه در محل سالن جلسات این معاونت برگزار شد.
در این جلسه پیش نویس آیین نامه های بندهای پ ماده ۵۹ و جزء ۲ بند ب ماده ۴۶ بعد از بررسی در جلسات متعدد قبلی مورد تأیید اولیه قرار گرفت و باتوجه به اهمیت موضوع تهیه جدول عوارض خسارت وارده بر راه ها براساس بار محوری مقرر شد؛ ابهامات مطرح شده در جلسات کارشناسی با محوریت دفتر برنامه ریزی به صورت دقیق مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد و مجدداً در جلسه آتی مطرح شود.
تنها معاونتی که بدون عکس و خبر کار می کند معاونت برنامه ریزی است .
مشکل ستاد تعدد وظایف مشابه است ما به عنوان یک شرکت زیر مجموعه وزارت خانه نمی دانیم به چه کسی باید پاسخگو باشیم !
به معاونت حمل و نقل به معاونت برنامه ریزی به مرکز سیاست ها همه باید در هم ادغام شود ولی به شرطی که مدیران و کارسناسانی باشند که بتوانند کار را جلو ببرند . ستاد هم از نظر کارشناسی ضعیف شده هم مدیریتی. ساختن ستاد قوق منجر به ایجاد وزارتخانه قوی خواهد شد ولی جذابیت دریافتی های ستاد کم است و کارهای آن مهم و متنوع . من یکی از خارج شدگان از ستاد هستم !