بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

◄ تعیین اولین بلوک شهری در بافت فرسوده کرج برای نوسازی

به گزارش تین‌نیوز، دکتر اصغر بابیان اینکه اقتصاد شهری و شهرداری‌ها متأثر از اقتصاد کلان کشور است، اظهار داشت: «شرایط اقتصاد شهری» یکی از مؤلفه‌های اصلی توسعه پایدار، به‌ویژه در کلان‌شهری مانند کرج که فاقد زیرساخت‌های لازم است و توسعه در آن چندان موزون نبوده است، است.

تعیین  اولین بلوک شهری در بافت فرسوده کرج برای نوسازی
تین نیوز

شهردار کرج، حرکت به سمت توسعه پایدار را به‌عنوان یکی از مؤلفه‌های مهم برنامه پنج‌ساله کرج معرفی کرد و افزود: تبدیل کرج از شهری عبوری به شهر مقصد از دیگر اهداف شاخص این برنامه است.

به گزارش تین‌نیوز، اصغر نصیری بابیان اینکه اقتصاد شهری و شهرداری‌ها متأثر از اقتصاد کلان کشور است، اظهار کرد: «شرایط اقتصاد شهری» یکی از مؤلفه‌های اصلی توسعه پایدار، به‌ویژه در کلان‌شهری مانند کرج که فاقد زیرساخت‌های لازم است و توسعه در آن چندان موزون نبوده است، است.

شهردار کرج بیان کرد: مؤلفه‌ای که در برنامه پنج‌ساله برای کلان‌شهر کرج تعریف‌شده است، حرکت به سمت توسعه پایدار و درنهایت تبدیل این شهر از یک شهر عبوری به مقصد است.

وی افزود: ازاین‌رو اقتصاد شهری در بحث درآمد نقش بسزایی ایفا می‌کند و در این زمینه اقدامات خوبی نیز صورت گرفته است.

شهردار کرج با اشاره به برنامه‌ریزی‌هایی جهت جذب سرمایه‌گذاران و حضور آنان در کرج، عنوان کرد: اکنون با تشکیل صندوق سرمایه‌گذاری مجموعه‌ای از سرمایه‌گذاران و سازندگان بزرگ شهر به موضوع احیای بافت‌های فرسوده ورود پیداکرده‌اند.

دکتر نصیری تصریح کرد: برای نخستین بار  در کرج پس از سالیان سال، مبتنی بر  سیاست‌های کلان کشور همچنین تأکید رئیس‌جمهور، اولین بلوک شهری در بافت فرسوده این کلان‌شهر برای به‌سازی تعیین‌شده و امید است تا پایان سال اولین پروانه آن صادر شود.

منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.