بازدید سایت : ۳۷۰۰۴

مشکل مهمترین تقاطع غیرهمسطح فردیس به زودی حل می شود

موضوع تملکات تقاطع غیرهمسطح بلوار شهید کچویی به عنوان مهمترین پروژه مدیریت شهری فردیس با جدیت در حال پیگیری است.

مشکل مهمترین تقاطع غیرهمسطح فردیس به زودی حل می شود
تین نیوز

شهردار فردیس گفت: موضوع تملکات تقاطع غیرهمسطح بلوار شهید کچویی به عنوان مهمترین پروژه مدیریت شهری فردیس با جدیت در حال پیگیری است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمدرضا احمدی نژاد روز دوشنبه ۱۸ تیرماه پروژه تقاطع غیرهمسطح بلوار شهید کچویی را مهمترین پروژه دو دوره مدیریت شهری فردیس دانست و اظهارکرد: در راستای پیگیری تملکات تقاطع غیرهمسطح نشستی در سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور برگزار و مقدمات انجام توافق برای همکاری دو جانبه این شهرداری و سازمان جنگل ها و مراتع فراهم شد. قرار است نشست بعدی با نمایندگان این سازمان در روزهای آتی در شهرداری فردیس برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای تقاطع غیرهمسطح چهار هزارمتر از اراضی سازمان جنگل ها و مراتع باید تملک شود؛ بیان کرد: قرار است طی تفاهمنامه ای چهار هزار متر از اراضی فوق به شهرداری فردیس واگذارشود و به ازای آن شهرداری نسبت به ارائه برخی امتیازات از جمله صدور پروانه ایجاد نمایشگاه و غرفه های تجاری و همچنین دسترسی عموم به این بخش در باقیمانده اراضی را به این سازمان بدهد.

به گفته احمدی نژاد علاوه بر سازمان جنگل ها و مراتع، سایر تملکات تقاطع غیرهمسطح مربوط به ندامتگاه شهید کچویی و راه و شهرسازی است.

وی اضافه کرد: در خصوص تملکات زندان کچویی، مکاتبات با سازمان زندان ها انجام شده و در حال پیگیری است. همچنین طی مکاتبه ای کمک به تسریع در انجام توافق با سازمان زندان ها از استاندار البرز درخواست شده است. بیشترین تملکات تقاطع غیرهمسطح مربوط به راه و شهرسازی با مساحتی حدود۱۶ هزار مترمربع است که در این خصوص هم مکاتبات لازم انجام شده و در حال پیگیری است.

شهردار فردیس در خصوص ضرورت اجرای این پروژه، گفت: با توجه به حجم تردد و ترافیک به ویژه در ساعات پیک در بلوار کچویی و امیرکبیر، ایجاد تقاطع غیر همسطح در محور غربی شهر ضروری است. ضمن اینکه با تکمیل بلوار شهدای اقتدار و زیرگذر شیخ آباد، شاهد افزایش ترافیک در مسیر غربی شهر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه تقاطع غیرهمسطح بلوار کچویی در قالب دو زیرگذر اجرا می شود، افزود: دو زیر گذر یکی در مسیر شمال به جنوب به طول ۳۵۰ متر است که قبل از بلوار امیر کبیر آغاز می شود و عرشه آن دسترسی مسیر جنوب به غرب را تامین می کند. زیرگذر جنوب به شمال در بلوار طهرانی مقدم- کچویی به طول ۳۰۰ متر قبل از تقاطع کچویی آغاز می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.