بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

متقاضیان مراسم اربعین البرز برای دریافت گذرنامه اقدام کنند

با توجه به افزایش سفر به کربلای معلی انتظار می رود متقاضیان حضور در مراسم اربعین حسینی این استان برای دریافت و تمدید گذرنامه خود از طریق سامانه پلیس من اقدام کنند.

متقاضیان مراسم اربعین البرز برای دریافت گذرنامه اقدام کنند
تین نیوز

فرمانده انتظامی البرز اعلام کرد: با توجه به افزایش سفر به کربلای معلی انتظار می رود متقاضیان حضور در مراسم اربعین حسینی این استان برای دریافت و تمدید گذرنامه خود از طریق سامانه پلیس من اقدام کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پلیس البرز، سردار حمید هداوند اظهار کرد: در شرایط عادی توزیع گذرنامه بین ۲ الی سه روز انجام می شود اما در ماه محرم شاهد شمار بالای متقاضیان تمدید و دریافت گذرنامه هستیم .

هداوند اضافه کرد: با نزدیک شدن به ایام اربعین و افزایش خدمات دهی در زمینه صدور گذرنامه ، زمان بندی به هنگام ممکن نخواهد بود و با تاخیر ارسال می شود .

وی افزود: در مجموعه پلیس البرز با پیش بینی امکانات و نیرو سعی داریم تا به نحو احسن به متقاضیان زیارت اربعین در حوزه صدور گذرنامه خدمات رسانی کنیم.

وی با بیان اینکه گذرنامه از لحظه ای که متقاضی سفر از کشور خارج شود باید ۶ ماه اعتبار داشته باشد، گفت: افرادی که سال گذشته گذرنامه زیارتی گرفته اند، مشکلی برای حضور در مراسم اربعین امسال ندارند چرا که این نوع گذرنامه مانند گذرنامه های عادی تا پنج سال اعتبار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.