بازدید سایت : ۲۹۴۷۷

تردد اتوبوس ها از البرز تا مرز های خسروی و مهران، نظارت هوشمند می شوند

​استاندار البرز گفت: تردد اتوبوس های اعزامی از البرز به مرزهای مهران و خسروی با هدف حفاظت از جان مسافران اربعین و جلوگیری از رفتارهای پرخطر رانندگان و کنترل زمان، توقف ها، پیاده و سوار شدن مسافران به صورت هوشمند رصد و پایش می شود.

تردد اتوبوس ها از البرز تا مرز های خسروی و مهران، نظارت هوشمند می شوند
تین نیوز

استاندار البرز گفت: تردد اتوبوس های اعزامی از البرز به مرزهای مهران و خسروی با هدف حفاظت از جان مسافران اربعین و جلوگیری از رفتارهای پرخطر رانندگان و کنترل زمان، توقف ها، پیاده و سوار شدن مسافران به صورت هوشمند رصد و پایش می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، مجتبی عبداللهی در بازدید از دفتر اداره حمل و نقل مسافر مستقر در پایانه شهید کلانتری کرج، سامانه سپهتن و نظارت بر اجرای خدمات رسانی به زائران حسینی، پایانه مسافربری شهید کلانتری و پروژه تعریض آزادراه کرج_قزوین محدوده مهرویلا تا گلشهر که ظهر روز شنبه ۲۷ مرداد ماه ۱۴۰۳ صورت گرفت، ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان و حلول اربعین حسینی، افزود: استان البرز در راستای اعزام مسافران اجتماع بزرگ اربعین، معین استان ایلام در مرزهای مهران و خسروی است.

وی ادامه داد: علاوه بر قرارگاه اربعین استان، سامانه پایش و رصد اتوبوس های اعزامی نیز راه اندازی شده و تمامی رفتار رانندگان و روند حرکت به سمت مقصد مورد نظارت لحظه به لحظه قرار می گیرد. 

عبداللهی گفت: بر روی اتوبوس ها سامانه جی پی اس نیز نصب شده که به طور دقیق می توان تمامی مسیر را تحت کنترل داشته باشیم البته این سامانه باید توسعه یابد و از تمامی امکانات آن بهره برداری شود.

وی افزود: این اقدامات با هدف نظارت جدی بر تردد ها برای حفاظت از جان و امنیت مردم است که با توجه به تراکم ترددها، حوادث را به حداقل ممکن برسانیم.

استاندار البرز در پایان از پروژه تعریض آزادراه کرج_قزوین در محدوده مهرویلا تا گلشهر نیز دیدن کرد و طی گفت و گو با پیمانکار مربوطه، خواستار تسریع در روند تکمیل این پروژه و فازهای بعدی آن شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.