بازدید سایت : ۱۳۰۶۹۵

آیین بهره برداری از پروژه اتصال بزرگراه شهید ناصر بخت به شهرک های گلدشت و بهشت سکینه

شهردار کرج گفت: پروژه اتصال بزرگراه شهید ناصر بخت به شهرک های گلدشت و بهشت سکینه با هدف روان سازی ترافیک و کاهش بار ترافیکی در منطقه غرب کرج و در راستای بهبود وضعیت ترافیکی این کلانشهر به بهره برداری رسید.

تین نیوز |

شهردار کرج گفت: پروژه اتصال بزرگراه شهید ناصر بخت به شهرک های گلدشت و بهشت سکینه با هدف روان سازی ترافیک و کاهش بار ترافیکی در منطقه غرب کرج و در راستای بهبود وضعیت ترافیکی این کلانشهر به بهره برداری رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا،  مهرداد کیانی در آیین بهره برداری از پروژه اتصال بزرگراه شهید ناصر بخت به شهرک های گلدشت و بهشت سکینه، اظهار کرد: شهرداری به عنوان نهادی خدمت گذار مردم، وظیفه دارد تا زیرساخت های لازم برای زندگی بهتر شهروندان را فراهم کند. در همین راستا، طی ماه های اخیر شاهد اجرای پروژه های عمرانی متعددی در سطح شهر بوده ایم که امیدواریم منجر به رضایت مندی شهروندان شود.

وی افزود: پروژه اتصال بزرگراه شهید ناصر بخت به شهرک های گلدشت و بهشت سکینه با هدف روان سازی ترافیک و کاهش بار ترافیکی در منطقه غرب کرج و در راستای بهبود وضعیت ترافیکی این کلانشهر به بهره برداری رسید.

شهردار کرج در ادامه به پروژه های دیگری که در منطقه ۶ کرج افتتاح شده اشاره کرد و گفت: بوستان تفریحی خطی حاشیه بلوار شهید رجایی، تفرجگاه جنگلی محله جوادآباد و معبر اتصال خیابان ۲۲ بهمن به بلوار شهید ناصربخت از جمله این پروژه ها هستند که با هدف ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و ایجاد فضاهای سبز و تفریحی اجرا شده اند.

توجه ویژه به مناطق کم برخوردار

کیانی با تأکید بر اهمیت توجه به مناطق کم برخوردار، گفت: در این دوره از مدیریت شهری، تلاش کرده ایم تا نگاه ویژه ای به محله هایی داشته باشیم که در گذشته کمتر مورد توجه قرار گرفته اند. به عنوان مثال، پروژه تکمیل بلوار ناصر بخت که سال ها نیمه کاره رها شده بود، اکنون به بهره برداری رسیده است.

شهردار کرج همچنین به موارد دیگری مانند ساماندهی بازار هفتگی محله جوادآباد، جمع آوری نخاله ها که از درخواست اهالی محله جواد آباد بود اشاره کرد و در خصوص رفع این مشکلات دستورات لازم را صادر کرد.

وی در مورد اجرای طرح BRT گفت: در خصوص طرح BRT، با وجود برخی انتقادات، این طرح با استقبال بالای شهروندان مواجه شده و روزانه بیش از صد هزار نفر از آن استفاده می کنند.

کرج، کارگاهی بزرگ از فعالیت های عمرانی

کیانی با بیان اینکه کرج در حال حاضر به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است، گفت: بیش از یک هزار پروژه کوچک و بزرگ در سطح شهر در حال اجرا است که نشان از عزم جدی مدیریت شهری برای توسعه و آبادانی کرج دارد.

وی همچنین به موضوع مترو کرج اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت حمل ونقل عمومی، پروژه مترو کرج با جدیت در حال پیگیری است و پیشرفت خوبی در اجرای ایستگاه های مختلف داشته ایم. برای اجرای این پروژه، برنامه ریزی و اعتبارات لازم در نظر گرفته شده که این نشان از اهمیت مدیریت شهری در ایجاد زیر ساخت های لازم است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.