بازدید سایت : ۳۶۲۵۹

رییس شورا: مدیریت شهری کرج بر تکمیل پروژه های نیمه تمام متمرکز است

مدیریت شهری کرج بر تکمیل پروژه های بزرگ نیمه تمام عمرانی مانند آزادراه شهید سلیمانی، قطار شهری و تقاطع های غیر همسطح متمرکز شده است.

رییس شورا: مدیریت شهری کرج بر تکمیل پروژه های نیمه تمام متمرکز است
تین نیوز |

رییس شورای اسلامی کلانشهر کرج اعلام کرد: مدیریت شهری کرج بر تکمیل پروژه های بزرگ نیمه تمام عمرانی مانند آزادراه شهید سلیمانی، قطار شهری و تقاطع های غیر همسطح متمرکز شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مسعود محمدی افزود: آزادراه شهید سلیمانی از جمله پروژه های مهم و اثرگذار عمرانی است که به عنوان پروژه ناتمام از گذشته به ارث مانده است.

محمدی یادآور شد: شورای ششم کرج پس از روی کارآمدن بر تعیین تکلیف این پروژه به ۱۸ کیلومتر تمرکز کرد که قطعه نخست آن به طول ۷.۵ کیلومتر زیر بار ترافیک رفت.

وی گفت : مدیریت شهری کرج در این دوره توانست سهم اعتبارات دولتی آزادراه شهید سلیمانی را از ۱۰ درصد به ۵۰ درصد برساند؛ اکنون دولت با اختصاص ۳۵ هزار میلیارد ریال در این پروژه پای کار آمده است.

رییس شورای اسلامی شهر کرج افزود: اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل این آزادراه تا قبل از سفر آذرماه سال ۱۴۰۲ رییس جمهور شهید به البرز ۷۰ هزار میلیارد ریال برآورد شد که پس از بازدیدهای مسوولان کشوری و اهمیت سنجی پروژه نیمی از آن را دولت متقبل شد.

محمدی با بیان اینکه بودجه امسال شهر کرج به نسبت سال ۱۴۰۰ حدود پنج برابر شده است، گفت: امسال بخشی از این بودجه ۲۰۵ هزار میلیارد ریالی به تکمیل آزادراه شهید سلیمانی اختصاص یافته تا بتوان در زمان مقرر آن را به بهره برداری رساند.

وی افزود: در زمان حاضر مشکلی به لحاظ مالی برای این پروژه وجود ندارد اما بخش مهم آن تکمیل پل های B۰ و b۱ است که پیمانکار قول داده است تا این پل ها را تا خرداد ماه سال آینده به آزادراه شهید همت وصل کند.

قطار شهری کرج

رییس شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: هفته گذشته ۱۰ هزار میلیارد ریال از بودجه اختصاصی دولت به آزادراه شهید سلیمانی کرج دریافت شد که اهتمام استاندار البرز و سایر مسوولان در این زمینه جای قدردانی دارد.

محمدی بیان کرد: تاکنون بخش عمده تملکات مسیر آزادراه شهید سلیمانی کرج انجام شده ضمن آنکه ارتش و سپاه نیز با همکاری خوب خود مدیریت شهری را در اجرای این پروژه یاری کردند.

رییس شورای شهر کرج گفت: بخشی از تعهدات دولت در قالب تامین زمین به مبلغ ۲۵ هزار میلیارد ریال برای پروژه آزاد راه شهید سلیمانی است که امیدواریم این بخش را نیز با کمک دستگاههای اجرایی محقق کنیم .

وی اظهار کرد: تکمیل تقاطع های غیر همسطح میدان جمهوری ، میدان دانشگاه آزاد، فلکه اول رجایی شهرو اتصال خط ۲ قطار شهری کرج به متروی صادقیه تهران از برنامه های شورای ششم است که این پروژه ها تا اوایل سال آینده محقق خواهد شد.

محمدی بیان کرد: اکنون نیز کار مطالعاتی تقاطع های غیر همسطح خوارزمی میدان حصارک، ۴۵ متری گلشهر و زیر گذر شیخ آباد کرج در حال انجام است که اوایل سال آینده ساخت این تقاطع ها با هدف روان سازی ترافیک آغاز می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.