بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

◄ برگزاری گردهمایی جامعه هوانوردی و فرودگاهی در حمایت از مسعود پزشکیان

ستاد صنعت هوانوردی و فرودگاهی مسعود پزشکیان کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گردهمایی جامعه هوانوردی و فرودگاهی کشور را در آخرین روز از خرداد ماه جاری، برگزار می کند.

برگزاری گردهمایی جامعه هوانوردی و فرودگاهی در حمایت از مسعود پزشکیان
تین نیوز

ستاد صنعت هوانوردی و فرودگاهی مسعود پزشکیان کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری  گردهمایی جامعه هوانوردی و فرودگاهی کشور را در آخرین روز از خرداد ماه جاری،  برگزار می کند.

به گزارش تین نیوز، گردهمایی جامعه هوانوردی و فرودگاهی کشور ساعت ۹:۴۵ روز پنج شنبه ۳۱ خرداد ماه در آدرس تهران،خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر، کوچه پژوهشگاه، پلاک ۲۸ ، طبقه دوم برگزار می شود.

ستاد مرکزی مردمی دکتر پزشکیان اعلام کرده که ورود برای تمامی هوانوردان همراه و حامی مسعود پزشکیان، آزاد است.

پیش از این نیز، جامعه متخصصین صنعت هوانوردی و فرودگاهی با انتشار بیانیه ای از مسعود پزشکیان کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرده بود.

به گزارش تین نیوز، در بخشی از این بیانیه که به امضای جمعی از متخصصین و فعالان صنعت هوانوردی و فرودگاهی کشور رسیده ،  آمده بود: صنعت هوانوردی و فرودگاهی، شاخصی راهبردی برای رونق اقتصادی کشورهاست و با امکان سازی دسترسی سریع و مدیریت زمان، فرصتی برای رشد و توسعه پایدار را فراهم می آورد که اثرگذاری آن به صورت القایی در یگر صنایع نمود پیدا می کند و خود تبلور قدرت نرم است.

در ادامه این بیانه تاکید شده بود: گذر از بیماری فراگیر در پیکره صنعت هوانوردی و فرودگاهی کشور، علاوه بر ضرورت درمان اقتصاد حمل و نقل هوایی، اشتغال آفرینی و بهبود معیشت کارگزاران این صنعت، نیازمند اصلاحات اساسی ساختار و تحول جدی در نگرش های مدیریتی و حاکمیتی است که با تداوم تفکر حاکم یا مشابه آن این مهم محقق نخواهد شد.

در پایان این بیانیه آمده بود: برای حرکت به سوی این هدف متعالی، نیاز به تحولی انقلابی با رویکرد شایسته سالاری و تخصص گرایی است که اراده و اعتقاد به این اصول بنیادی را تنها در مکتب فکری و اعتقادی دکتر مسعود پزشکیان برای ایران و آینده آسمان ایران یافته ایم. ضمن حمایت قاطع از ایشان، از آحاد ملت فهیم و آگاه که دل در گرو اعتلای ایران و فردای ایرانیان آگاه دارند درخواست می نماییم با نگاه به آینده فرزندانمان با انتخاب شایسته، بیم را به امید مبدل سازند.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سید علی

    ساختار حمل و نقل هوایی مسافری و ترابری فرسوده است و باید نوسازی و سازماندهی جدید و مدیریت جدید انجام شود و امنیت پرواز و کاهش مدت فروش بلیط و انتقال مسافر و ترابری کاهش یابد و گردشگری داخلی و جذب گردشگری خارجی تقویت شود...به ویژه توریست خارجی منتظر چند ساعت و چند روز را تحمل نمی کند